Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 jun 08, 09:07
Endret: 11 jun 08, 09:09
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Nå er ikke England kvalifisert. Hvis det også viser seg at det ikke er PL spillere sem er de dominerende spillerene på sine respektive landslag, så styrker vel det teorien min?

 

Nja, hvordan forklarer du da at engelske lag slo ut rubbel og bit av italienske og spanske lag i årets turnering og de siste sesongene har tatt mer og mer over i CL? Du har rett at CL ble dominert av italienske og spanske lag for noen år siden, men per dags dato så mener jeg Premier League er den beste ligaen, det har med andre ord skjedd en endring på hegemoniet de siste to, tre årene. 

 

Husk at spillernes prestasjoner på landslaget ikke trenger å gjenspeile spillerens kvalitet på et klubblag. Det finnes mange spillere som gjør det bra på klubblaget, men som aldri har bevist på landslaget (og sikkert motsatt). Jeg mener fortsatt at det blir litt rart å sammenligne landslag for å finne ut hvilken liga som er best.

 

Premier League gjør det best av de europeiske lagene i Champions League for øyeblikket, og jeg vil tro de har den beste økonomien også, mye takket være tilskuerantallet som vel må være det høyeste i Europa? Eller, Tyskland holder vel stand på topp ennå.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340