Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 09 jul 07, 21:45
--------------------------
Sitat start fra f-b.no
--------------------------
Av: Kai
Først er det vel på sin plass å gi F-B skryt for en god avis, samtidig også en svært god nettavis, bl.a. gjennom tidlig satsing på "internett-tv" og et generelt svært godt produkt på nett tv.

Samtidig er det mange områder dere kan bli bedre på. Jeg kan kort nevne noen eksempler;

-Mye negativ vinkling generelt av FFK, og kanskje spesielt rundt Morgan Andersen, det fokuseres mye på det negative, f.eks ved afrikanere og dokumentfalsk saken nå. Selvfølgelig skal slike ting belyses, men gjerne fra flere sider enn det som har vært tilfelle i fb. Tror ennå jeg har til gode å lese om noe av det positive Morgan har gjort når det gjelder omstruktureringen av ledelsen, kostnadshåndteringen og at klubben i større grad er blitt åpen for meningmann

-Håndteringen av ffksupporter.net. Som en ivrig leser av nettstedet gjennom flere år, slår det meg at mange av deres saker, både på nett og i lokalavisa dagen etter nærmest er kopiert fra nettstedet, eller "ideene" til saker er hentet derfra.

At dere istedet for å inngå et samarbeid/ henvise til de som kilde, nå i nyere tid nærmest har startet en krig mot de er bare smålig. Senest agurksaken nå om at man kunne finne linker til nettsider hvor man kunne downloade ffk kamper. Når dere så til de grader blir tatt med buksene nede dagen etter, velger å forsøke å tie dette ihjel svekker det troverdigheten deres bare ytterligere; det ligger fortsatt youtube klipp ute på deres nettsider, f.eks her:
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070331/FFK/70331006

-I forbindelse med dekningen av veiutbyggingen på Gressvik, FMV, og Kråkerøy har jeg savnet kritiske artikler til hele prosessen. I stedet skinner det altfor tydelig igjennom at dere er "kjøpt og betalt" av FMV-investorne som også har eierinteresser i FB. At dere istedet har valgt å opptrå som en nikkedukke gjennom hele prosessen er egentlig bare sørgelig for FB som lokalavis dersom de ønsker tillit blant leserne.
Hei Øystein

Som nevnt tidligere omhandler minst 95 prosent av våre FFK-artikler forhold som ikke kan oppfattes som kritikk på noen måte.

Vi har svært sjelden brukt FFKSupporter.net som kilde eller idégrunnlag for våre artikler. Sportsjournalistikk er ofte forutsigbar, og det burde ikke overraske noen at flere journalister får samme idé til artikkelvinkling eller - innhold.

Saken om nedlasting av FFK-kamper fra TV2 kom i stand ved at en tipser sendte en mail til FB og TV2 med oppfordring om å se på praksisen med at det legges ut linker til torrents som inneholder hele kampopptak. Vi kontaktet TV2 som uttalte at dette ville de ha slutt på. Dersom TV2 ber f-b.no om å fjerne YouTube-inkluderte filmklipp fra enkelte artikler, vil vi selvsagt gjøre dette.

Vennlig hilsen René
--------------------------
Sitat slutt fra f-b.no
--------------------------

Av: Kai, men "Hei Øystein?" Ja ha?

1) Enten har René Svendsen ubevisst assosiert "ffksupporter.net-innhold" med "Øystein".

2) Eller - kall meg gjerne paranoid - så insinuerer herr Svendsen at jeg har skrevet innlegget bare fordi en spørsmålsstiller har kommet meg negativ kritikk med ffksupporter.net-innhold.

Dette er IKKE tilfellet, da jeg ikke har hatt noen verdens ting med innlegget å gjøre.

Nummer 2 ville nesten ha vært litt småfrekt, og paranoid fra hans side.

PS! Takk til dere som sendte meg tips om svaret.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340