Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Serieåpningen LSK - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 10 8

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 08 apr 07, 23:52
Endret: 09 apr 07, 00:08
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Du blander litt her vel ?? Er Kvisvik det gjaldt her.

Tror Toth snart er ute ikke Kvisvik men tror han vil få mye mindre spilletid enn i fjor

Mod: Fjernet unødvendig sitering

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 08 apr 07, 23:56

Også var det denne "siteringa" da... man må ikke sitere for hvert bidige innlegg man skriver paco...

Ellers handler vel denne tråden om kampen i morra? Ikke om Toth er god nok for troppen resten av sesongen...

TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07

Lagt til: 08 apr 07, 23:56
Hva med islendingen da?

---------------------------

invester i elefantene fra elefantkysten! NÅ!

Plankekæll

Landslagsspiller

Lagt til: 08 apr 07, 23:57

Opprinnelig postet av TurnipZ
Hva med islendingen da?

Hørt om den berømte katta i sekken?

TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07

Lagt til: 08 apr 07, 23:58
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av TurnipZ
Hva med islendingen da?

Hørt om den berømte katta i sekken?

Ja klart;) hehe, men ville kanskje kvittet meg med han før Toth??

invester i elefantene fra elefantkysten! NÅ!

Plankekæll

Landslagsspiller

Lagt til: 09 apr 07, 00:00

Gi både Gardar og Mischy sjansen hvertfall frem til sommeren, får ikke kvittet seg med folk nå uansett. Men det som kan tale i Gardars fordel er alderen. Han er vel 7-8 år yngre enn Mischy.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 09 apr 07, 00:05
Grönhagen har fortsatt tillit til Gardar og mener det bor utrolig mye fotball i gutten men at han må bli ennå bedre trent.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 09 apr 07, 00:10
Opprinnelig postet av paco
Grönhagen har fortsatt tillit til Gardar og mener det bor utrolig mye fotball i gutten men at han må bli ennå bedre trent.

Tviler på deg ang. Gardar også. Gardar er nok så godt som ferdig i FFK. Synd at vi må drasse på den fyren så lenge.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 09 apr 07, 01:14
Hentet fra Aftenposten:

Lillestrøm har historisk godt tak på Fredrikstad i eliteserien. De har vunnet 10 av de 18 siste oppgjørene lagene imellom. Fire har endt uavgjort, og kun fire har endt med FFK-seier. Total målforskjell på 18 kamper er 31-14 til Lillestrøm.

Ikke et eneste av de 18 siste oppgjørene mellom disse lagene har endt målløst.

Fredrikstad har ikke vunnet et eneste av de 10 siste oppgjørene mellom lagene i eliteserien. Sist FFK slo Fugla var i oktober 1981. FFK vant da 1-0. Det var også det siste oppgjøret der Lillestrøm ikke scoret på FFK i et eliteseriemøte.

Lillestrøm har scoret minst ett mål i sine siste 27 hjemmekamper i eliteserien. Sist gang de gikk målløse av egen bane var 17 oktober 2004 mot Bodø/Glimt. Den kampen endte 0-0.

Klubbrekorden til Lillestrøm er å score mål i 28 hjemmekamper på rad. Det har skjedd to ganger. Mellom 1976 og 1979, og mellom 1991 og 1994. Scorer de mot Fredrikstad i serieåpningen tangerer de altså rekorden sin for tredje gang.

Rekorden på antall hjemmekamper med scoret mål for hele eliteserien har Rosenborg. De scoret i 38 hjemmekamper på rad, fra mai 1997 til april 2000.

Fjorårets cupvinner FFK har scoret minst ett mål i sine siste 13 eliteseriekamper. Sist de ikke scoret var borte mot Rosenborg 16 juli 2006.

FFKs klubbrekord i påfølgende eliteseriekamper med scoring kom mellom april 1963 og mai 1964. Da scoret klubben i 20 påfølgende kamper.

Lillestrøm har mistet begge sine mestscorende spillere fra fjorårssesongen. Robert Koren scoret 10 mål, og Michael Mifsud puttet 11 mål. De to til sammen scoret 47,7 % av alle Lillestrøms mål sist sesong. (21 av 44 mål)

LAGENE/I FJOR/DOMMER:
Lillestrøm: Simen Brenne suspendert etter det røde kortet han pådro seg i treningskampen mot Rosenborg i februar. Pål Steffen Andresen er ikke klar til seriestart.

Fredrikstad: Anders Grönhagen må klare seg uten Raymond Kvisvik, Christian Berg, Trond Erik Bertelsen og Brian West. Derimot kan det se ut som om Anders Prytz og Raio Piiroja kan rekke kampen mot Lillestrøm. Sistnevnte får først beskjed over påske.

Tilsvarende kamp i fjor: 1-1
Dommer: Brage Sandmoen, Kjelsås.

http://keiko99.net

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 09 apr 07, 01:53
Endret: 09 apr 07, 01:54

Spenningen stiger, kroppen dirrer, søvnen gjemmer seg bak ett nerve sammenbrudd, ett lite hjerteinfarkt , små kvalme og ett snev av feber, JA, det er sessogstart!!!!!

Å herreGud jeg gleder meg

(selvom en eller annen vær Gud prøver det han kan for å ødelegge gleden over at ventetiden snart er over)

(bare 1 igjen......)

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Seriestarten nærmer seg....

Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 09 apr 07, 02:22
til info er det: 15 Timer og 37 igjen i det jeg postet denne

http://keiko99.net

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 09 apr 07, 08:21
Endret: 09 apr 07, 08:23

Billettsalget har passert 10.000

Åråsen fylles til mandagens åpningskamp mot Fredrikstad. Under 2.000 billetter igjen.

Banen er klar

Søndag ettermiddag startet det å snø i Lillestrøm, men arrangementsansvarlig Per Christian Eidevik i LSK forteller at det ikke er noen fare for kampen mandag.

– Vi har gode værmeldinger for det neste døgnet, og jeg er ikke redd for banen. Her blir det garantert kamp – og gode spilleforhold, sier Eidevik til www.rb.no/lsk-magasinet/article2703448.ece

Lurer på hvilken værmelding han har sjekket, her hva de melder på RB-blad.

I dag:
Formiddag Ettermiddag Kveld
0°C Svak vind 2m/s
2°C Stille 0m/s
1°C Svak vind 3m/s

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06

Lagt til: 09 apr 07, 08:55

Gleder meg mer enn en drittunge på julaften... bare få timer til vi fårhåpentligvis får se et sultent lag som vil ta opp kampen med LSK om poengene på Åråsen!! Hadde vært så godt med minimun ett poeng. Kjekt med en god start på sesongen både for oss men ikke minst også for guttæne!!

La oss virkelig vise "møkka"fugla at de ikke kan kødde med plankehaugen i dag!!!!  

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 09 apr 07, 10:25
Gleder og gruer meg på samme tid, er så nervøs at det er helt latterlig. vært på dass hundre ganger i natt og sovet dårlig.

Merker man lever i slike stunder.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 09 apr 07, 10:47

Sov ganske godt i natt, men timene på jobb i dag kjennes utrolige lange.... Etterpå er det hjem å hente utstyret og sønn min, så bærer det rett til Åråsen...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 08 apr 07, 23:57
Les her da paco :
jeg trur kvisvik har godt av litt strengere trener
Tror ikke han får mye spilletid i år

Du prekær som du har vett til.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 07 apr 07, 02:40
Håper det vist ikke hade han vært en medisinsk mirakel, ett bein og være fotballspiller ?...

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 07 apr 07, 11:00
Endret: 07 apr 07, 11:01

Nå er det ikke lenge før det braker løs...

Jeg kan ikke se annet en  at lillestrøm må være fryktelig svekket jeg...

Uten Koren og Mifsud hadde vel alle lag i tippeliga`n vært svekket?

Greit de kjøpte Simen, men hallo...Koren hadde helt klart vært og foretrukke..

Tror det blir et bra resultat til mandag jeg...for oss med FFK skjærfet rundt halsen...

Heia FFK

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 07 apr 07, 12:29

Jeg har på følelsen at dette kan bli 2 jevngode lag i Tippeligaen i år. Har tippet FFK på 6 plass og Lillestrøm på 5 plass. Lillestrøm er helt klart svekket sammenliknet med fjorårets lag, med matchvinnere som Mifsud(11 mål 0 assist) og Koren(10 mål 9 assist). De har ikke klart å ertatte nr. 4 og nr. 11 på VG-børsen 100% etter min mening. På den positive siden for dem.Så ser det ut som om Myklebust og Riise kan få gode sesonger i Tippeligaen,ut fra Royal L. og treningskamper å dømme. Men disse tror jeg ikke blir fullgode erstattere likevel. Alle vet vi jo at de har styrket laget med Brenne (8 mål 6 assist)også.Men likevel tror jeg laget er svekket et hakk fra fjorået.

De siste kampene mellom disse lagene,har vært jevne. Blir sikkert litt nerver i første kampen. Ingen vil tape serieåpningen. Derfor tror jeg dette blir en kamp med lite mål. Scorer FFK et mål så er vi nærme poeng på Åråsen. Tipper på 1-1.

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 04 apr 07, 21:00
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av benksliter`n

Heldigvis har jeg sesongkort

På Åråsen?

Sorry,trur jeg har fått i meg en bayer for mye

Enten en bayer for mye, eller en bayer for lite. Det er aldri godt å vite!

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 10 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

29/06/2025 16:18 | 523df36a