Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 29 jun 17, 22:47

Takk for at du prøvde Brix, men FFK var ikke klubben du skulle lykkes i. 

Min personlige mening er at Brix har underprestert i kamp så ekstremt helt siden han kom. Det kan jo være at mine forventninger har vært for store til han, men det bør gå an å forvente at en spiller jobber mer en det han har gjort.

Sportlig sett får vi frigitt penger til å hente noen nye spillere. For treneren så fører dette til at man har en mindre spiller som ikke presterer å forholde seg til og kan fokusere mer på de som faktisk leverer. 

For troppens del så slipper vi å ha en misfornøyd spiller som trekker ned kvaliteten på treningene.

Supporterne slipper nå å klage på Brix og frustrere seg over hans manglende evne til å bidra hjemover når det trengs, og for å være ineffektiv offansivt..

men det er selvfølgelig leit at ikke spillere lykkes hos oss i Fredrikstad, da det også er med på å bidra til st klubben gjør det dårlig. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24