Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Lyn - FFK (15. Serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jul 07, 01:06
Da må laget bli

                                                Rami

Sjøberg                  Rajo                      Patrick                   multe

 

Tarik                     Wehrman                 Gashi                  Kvisvik

 

                                 West                  Gardar

---------------------------

http://keiko99.net


vig

Bedriftsspiller

Ble medlem: 29 nov 05
Innlegg: 6

Lagt til: 30 jul 07, 01:08
Opprinnelig postet av keiko99
Da må laget bli

                                                Rami

Sjøberg                  Rajo                      Patrick                   multe

 

Tarik                     Wehrman                 Gashi                  Kvisvik

 

                                 West                  Gardar

Yes. Tarik og Kvisvik bytter vel på som vanlig, men de starter nok slik! Kan ikke se noen grunn til at dette ikke skal bli rette oppstillingen. Gleder meg! Vi sees på Ullevål!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 jul 07, 12:22
Hva med en litt frekk variant (3-2-3-2), siden vi nå mangler PAC og Bjørkøy (som tross i forsterkninger begge bør være soleklare førsteelleverkandidater):

-------------------------------------Rami--------------------------------------------

----------------Gärrbrand----Piiroja--------Sjöberg---------------------------

----------------------Wehrman-----------Ramberg-----------------------------

-------Tarik----------------------Gashi-------------------------Kvisvik----------

----------------------Gardar--------------West/Fofana--------------------------

Det er utrolig få lag som har skikkelig vingspill, spesielt når de møter oss på stadion, og det er waste å bruke TO bekker, siden det er sjelden motstander kommer rundt på sidene. Når de gjør det er vi mer eller mindre i balanse, og stopper-trioen kan da få hjelp av lav midtbane/midtbanevinger...

West må nå få starte synes jeg, for han har vært positiv i det siste, spiller med hodet osv...

Lyn har jo nesten bare Edu, så....

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jul 07, 12:24
jeg kan ikke forstå hvorfor du gjør dette. det er ikke noe grønhagen vil gjøre og det vet du

---------------------------

http://keiko99.net


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 jul 07, 12:32
Hvis dette er en tippekonkurranse om hva Grönhagen velger i sin startoppstilling, så trekker herved jeg mitt forslag.

Og sånne tråder som denne ville blitt utrolig kjedelige om alle skulle forsøke å tippe hva Grönhagen velger i stedet for spennende/artige/annerledes oppstillinger som man kunne tenke seg å se...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jul 07, 12:37
Helt sant.. om alle skulle gjøre eller si likt ja da er det ikke forum mere...

---------------------------

http://keiko99.net


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 30 jul 07, 12:38
Kjøpte billetter nå ca 1030 buss nr. 9, så det ser ut til at spådommen med 10 virker realistisk. Litt dårlig synes jeg. 400-500 med busser + de som kjører egen bil + de som bor i området. 1500 - 2000 rødhvite på ullevaal???

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 30 jul 07, 12:41
Nå høljer det ned i Oslo, men ikke la det stoppe dere. Alle mann til Ullevål!

---------------------------

Ære være Plankebyen


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 30 jul 07, 13:02

Opprinnelig postet av Per Egil
Nå høljer det ned i Oslo, men ikke la det stoppe dere. Alle mann til Ullevål!

hysj, skulle være hemmlighet for oss som bor i oslo

Folkens, det er sol og blå himmel her, 20 grader. KOM KOM KOMMER TIL ULLEVAAL STADION, Vi driter i hvilket lag det er

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 30 jul 07, 13:04
Og der sluttet det å regne...

---------------------------

Ære være Plankebyen


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 30 jul 07, 13:16
Er meldt opphold i kveld, går bra det. FFK vinner i dag, har trua på det.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 jul 07, 13:23

Opprinnelig postet av Asgeir
Det er utrolig få lag som har skikkelig vingspill, spesielt når de møter oss på stadion

Er du full, eller? For det første spiller vi ikke på "stadion" (vår, altså) i dag og for det andre ble FFK rævkjørt av Lyns vinger når vi faktisk spilte på stadion.

Det å legge om til en treer bak kan iofs være spennende, det - men jeg tror nok ikke vi skal gjøre det mot en Lyn-lag som faktisk HAR vingspillere med både tempo og ballkontroll.

Og når det gjelder det å få hjelp fra "midtbanevinger" defensivt, er det kanskje bittebittelittegranne naivt når du stiller opp Tarik og Kvisvik som flankespillere. Tarik kan bidra litt defensivt men er mye bedre offensivt og heller som spiss/ving i et rent 4-3-3, mens Kvisvik? Ja, hva skal jeg kunne si om Kvisviks defensive jobbing som ikke allerede er sagt her inne? Med oppstillingen din ville vi blitt løpt ihjel av Lyns vinger. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 jul 07, 15:49
Endret: 30 jul 07, 15:50
Ifølge lyn.no er sannsynligvis både Espen Hoff og Magnus Powell med i troppen likevel.

For øvrig skriver de i samme artikkel at vi har hentet en som heter Kacey Wehrman fra Moss (!) og at Bjørkøy soner karantene for gule kort... Noen vil sikkert ha det morsomt av den ene bildeteksten også: "Fofana er en av FFKs beste spillere".


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 jul 07, 16:23
På tide med storseier på "borte"-bane, vi tar dem med  3 mål og tar et tigersprang oppover på tabellen, og forbi Liin!

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 jul 07, 16:29

Opprinnelig postet av Costanza
Ifølge lyn.no er sannsynligvis både Espen Hoff og Magnus Powell med i troppen likevel.

For øvrig skriver de i samme artikkel at vi har hentet en som heter Kacey Wehrman fra Moss (!) og at Bjørkøy soner karantene for gule kort... Noen vil sikkert ha det morsomt av den ene bildeteksten også: "Fofana er en av FFKs beste spillere".

Joda..Lyn.no virker som en seriøs side, det..

Så de kunne ikke hatt bilde av Tarik, Raio eller Rami når de først skulle omtale en av våre beste spillere da?

Morsom ting det med Kasey Wehrman forresten..Utrolig hvor mange varianter som fins av navnet hans..Kasy, Kacey, Kessy, Casey osv..

Tror på seier i dag. Mest bekymret for venstrekanten vår, med Anders Prytz og Raymond Kvisvik. Lyn med gode offensive kanter og sidebacker, kan fort kjøre over oss der..Gleder meg mest til å se Ardian Gashi! Og Gardar/Tarik på topp tror jeg kan bli en "hit" som vi kan falle til ro med..

Ellers mer bekymret for dommer Svein Erik Edvartsen, og hva han kan finne på.. Og i tillegg bør jo spillerne passe seg for Henning Berg. Så mye dritt som kommer ut av den munnen, kan bli for mye for hvem som helst..

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 jul 07, 16:55
Kanskje det hadde vært smart med Multe på høyreback og Sjøberg på venstre? Eller er det planen i utg.punktet? Føler meg tryggere med SJøberg bak Kvisa enn Multe ihvertfall..

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 jul 07, 17:40
Opprinnelig postet av Lemmy

Ellers mer bekymret for dommer Svein Erik Edvartsen, og hva han kan finne på..

Det positive med dommeren er at han er like rævva begge veier hvis han først ikke har dagen - hvilket er altfor ofte...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 jul 07, 17:48
Lyn sitt lag er bekreftet:

FC Lyn Oslo (4 – 4 – 2): Johan Dahlin, Lars Kristian Eriksen, Christian Brink, Tommy Berntsen, Ståle Stensaas – Erling Knudtzon, Jo Tessem, Tomasz Sokolowski, Kevin Larsen – Edu, Dylan Macallister.

Reserver: Chris Friedemann, Mads Dahm, Paul Obiefule, Espen Hoff, Magnus Powell, Kim Andre Madsen, Kim Holmen.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jul 07, 17:59
Endret: 30 jul 07, 18:00
Opprinnelig postet av Costanza
Lyn sitt lag er bekreftet:

FC Lyn Oslo (4 – 4 – 2): Johan Dahlin, Lars Kristian Eriksen, Christian Brink, Tommy Berntsen, Ståle Stensaas – Erling Knudtzon, Jo Tessem, Tomasz Sokolowski, Kevin Larsen – Edu, Dylan Macallister.

Reserver: Chris Friedemann, Mads Dahm, Paul Obiefule, Espen Hoff, Magnus Powell, Kim Andre Madsen, Kim Holmen.

 

Brian West, Hans Erik og Gardar starter.


innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 30 jul 07, 18:21
Multe og Ramberg får venstresiden - http://www.fredrikstadfk.no/

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24