Husk meg
Brukernavn
Passord

Ring of fire.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 jun 07, 16:54

Kan Cash sin hit bli en sang vi kan bruke? Vet at The Kop tidligere har brukt den...

Enten så kan man bare synge "lalalalala" til trompeten eller hva det nå er som er i starten og i bakgrunnen på sangen.

Noen evt. sangforslag? Eller noen som syns denne kan prøves? Enten bare å synge "lalalalala" eller om noen kommer på litt tekst?

---------------------------

"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-


Subbie

Knøttespiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 51

Lagt til: 03 jul 07, 09:45
Synes det var et bra forslag jeg. Kommer ikke på noen tekst akkurat nå, men det må være mulig å få til noe med den melodien.   Cash med "Bonanza" kunne også funket tror jeg.

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 03 jul 07, 16:22
har faktisk lagd en sang til ring of fire i stjernehallen      DAVID HNAT SKÅRÆR MÅL IGJEN  david hnat skårær mål igjen , DAVID HNAT SKÅRÆR MÅL IGJEN  david hnat sk............ osv osv

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 03 jul 07, 16:23
Noen som kan komme med en link til melodien? :)

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 03 jul 07, 16:26

http://www.youtube.com/watch?v=OnOX61YR5hk

 

bør egentlig ikke ha tekst til den

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 03 jul 07, 16:27
Enig i at det ikke bør være tekst, kun lalalala som The Kop bruker :) huska bare ikke melodien ! hehe! takk :)

Subbie

Knøttespiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 51

Lagt til: 03 jul 07, 18:03
hva med bonanza?

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 05 jul 07, 22:20
hehehe bonanza er jo konge:P men heller ikke den burde være med tekst trur jeg

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 05 jul 07, 22:23
Hva med Finn Kalvik  s Aldri i livet da :)



GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 05 jul 07, 22:35

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Hva med Finn Kalvik  s Aldri i livet da :)


 

Regner med at du også koste deg med allsang på grensen idag?? hehe

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 05 jul 07, 22:49
Ja.. fy faen en skal høre mye og se mye før både øra faller av og øya spretter ut :)

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 jul 07, 21:05

Ja, det er kanskje best med bare "lalalalala", Guillermo..

Kunne vært kult hvis hele Plankehaugen sang sangen, mens de feks. viftet med skjerfene eller noe lignende..???

---------------------------

"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 14 jul 07, 10:43
Opprinnelig postet av Lemmy

Ja, det er kanskje best med bare "lalalalala", Guillermo..

Kunne vært kult hvis hele Plankehaugen sang sangen, mens de feks. viftet med skjerfene eller noe lignende..???

Det er helt klart at det må viftes med skjerf! stemmer for det ;D


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 jul 07, 15:29

Jaja. Flere som henger seg på?  Og som kunne tenkt seg å dra i gang eller lignende mot LSK?

---------------------------

"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-


chabaratita

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05
Innlegg: 123

Lagt til: 23 jul 07, 18:46
Det hadde vært genialt. Sangen fenger som juling.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 jul 07, 20:01
Ja..Noen som kan tenke seg å dra i gang mot Lyn på mandag eller mot Aalesund den 5.?

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-


chabaratita

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05
Innlegg: 123

Lagt til: 23 jul 07, 23:09
Henger med på den!

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 25 jul 07, 12:49
Var faktisk en kul tanke med Bonanza. Se for dere hele feltet stå å svinge på skjerfa som en cowboy, mens vi nynner på den melodien. Hadde vært drithumor!!

---------------------------

Å bli far første gang - Stort, å få barn nummer 2 - Større, MEN Å VÆRE EN AV 25.000 PÅ ULLEVÅLL 12/11-06 - KONGE, DET BLIR IKKE STØRRE!!!!!


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 01 aug 07, 21:59
Opprinnelig postet av Lemmy
Kunne vært kult hvis hele Plankehaugen sang sangen, mens de feks. viftet med skjerfene eller noe lignende..???



Slik som dette?

Synes i hvertfall i vi fikk bra trykk på denne sangen til å være første gang mot Lyn. Håper vi drar i gang denne mot AAFK også, samtidig som vi vifter med skjerfa som i klippet.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 01 aug 07, 22:30
Endret: 01 aug 07, 22:33

ja ..... glimmrende... Men jeg må bare stille ett spørsmål? Jeg har lest denne tråden nå i 3-4 dager og var litt skeptisk io.m. at jeg skjønte ikke mye av video klipp da...... Er egentlig litt dauhørt jeg ... Vi satte oss i bussen på vei mott Ullevål mandag og etter hvert kom jeg på det om å spørre gutta hva var det for den nye sangen da... Da jeg fikk høre det på "supporter måte" ble jeg bettat med det samme. resten er ikke skryt men jeg stiller bare spørsmål da......

Det tokk meg nøyaktig 48 sekunder (hvis dere ikke tror spøø folket på bussen da) til å finne ut at det passer med "ALLE SAMMEN FOR FREDRIKSTAD"     Altså .. Enkelt og greit og sier utrolig mye... masse følelser.. Og nå stiller jeg spørsmål da..... Jeg nevner en gang til DET ER IKKE TIL Å SKRYTE DA.... men jeg lurer på hvem er det som besøker dette stedet ....

I 3-4 DAGER LEKTE DERE MED EN J..... KUL SANG OG IKKE EN ENESTE J... KLARTE Å PUTTE PÅ NOE ENKEL TEKST DA.... INNIMELLOM SÅ LURER JEG PÅ HVA ER DET SOM FEILER DERE FOLKENS . Vær så snill og ikke misforstå meg da ...... jeg føler ikke sånt men innimellom så bare plaffer meg sånt.Dere må kunne høre at dette her er en lirare av EN sang sammenliknet med andre forslag som kom i siste tiden OG HER MÅ VI GRIPE TAK I......       Vet at jeg kommer til å trøkkke på masse tær nå men er i hvertfall åpen, ærlig og ikke minst godhjertet for vår eget beste da....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24