Husk meg
Brukernavn
Passord

Mini-Plankehaugen

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

dudilei

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 16

Lagt til: 09 jul 07, 21:15
Det er sant, men det jeg tenkte mest på var at da hadde det blitt liv på den tribunen også.. Hadde jo vært moro å fått til noen sangkvelder/familie kvelder også.. For å spleise barna og de voksne i plankehaugen sammen =)  Hvis det blir noe av "minihæven" da =)

---------------------------

Så lenge ballen er rund, kan allting skje =)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 09 jul 07, 23:07
spørsmålet da blir jo om det er solgt sesongkort på noen av de feltene rundt PH... er det gjort, kan det bli vanskelig å gjennomføre.

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 10 jul 07, 00:10

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
spørsmålet da blir jo om det er solgt sesongkort på noen av de feltene rundt PH... er det gjort, kan det bli vanskelig å gjennomføre.

det er solgt noen seskort der, men ikke så mange, så det bør kunne fikses!


dudilei

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 16

Lagt til: 10 jul 07, 00:37

Men hvordan bør ting organiseres da?? Har rett og slett ikke peiling jeg..

Hvordan gjør klanen det i forhold til miniklanen...??

---------------------------

Så lenge ballen er rund, kan allting skje =)


morten95

Knøttespiller
Ble medlem: 17 sep 07
Innlegg: 26

Lagt til: 17 sep 07, 15:16
Ja, enig ! Alder 10- 15?

---------------------------

Syng hvis du skal stå i plankehaugen for faan!
støtter Zoran!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 18 sep 07, 00:13

Opprinnelig postet av morten95
Ja, enig ! Alder 10- 15?

5-15 år.... men da bør det være med voksne som arrangerer

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 18 sep 07, 00:33
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Opprinnelig postet av Martin_

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
NEI, jeg tror faktisk ikke hele poenget med å danne en "ultras" gruppe er for å støtte laget, etter hvert vil det også her komme bråk, kvalme og idioti. 


For deg er det bare mørkt.

Så hos meg, som leser aviser og ser at i flere tilfeller hvor det er fotball bråk, så er det ultras grupper som står bak, er det altså mørkt, ikke hos dere som faktisk blir med i slike grupper. ?! Godt sagt og ikke minst særdeles godt argumentert!

 

Hvis dere vet at ultras grupper blir fulgt ekstra nøye med på, hvorfor da danne noe slikt? Hvis dere bare har gode hensikter burde dere vel klare å komme opp med noe annet en brigade og ultras?! Og en annen ting, om dere har bare gode hensikter, hva er da problemet med å ha bilde i avisen? Fult navn o.l.?

Syns dere det er rart at folk blir skeptiske til dere?



Trodde seriøst ikke at en 25-åring kunne være så naiv. Så du tror på alt som står i Media du da?

---------------------------

Hiv styret!!!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 18 sep 07, 00:48

Opprinnelig postet av schpa84
bla bla


 

om du ikke har skjønt det så gidder jeg ikke diskutere dette i denne tråden, benytt de trådene som er til disse sakene om brh og annet slikt, denne tråden skle faktisk pent inn på sporet sitt igjen nå, sporet om Mini-Plankehaugen!

 

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 sep 07, 10:52

Fatter ikke at man gidder å diskutere med fredrikstadpatriot.. SOm å diskutere med veggen /evt Mr Bean.. *ignorere*

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 18 sep 07, 11:01
Opprinnelig postet av Husgutt

Fatter ikke at man gidder å diskutere med fredrikstadpatriot.. SOm å diskutere med veggen /evt Mr Bean.. *ignorere*



hehe, bra sagt husgutt. Jeg skal følge ditt råd!!

---------------------------

Hiv styret!!!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 18 sep 07, 11:14

Opprinnelig postet av schpa84

Trodde seriøst ikke at en 25-åring kunne være så naiv. Så du tror på alt som står i Media du da?

Kan du være så snill å fortelle meg hvor du har kjøpt skylappene? Er det så vanskelig og godta at enkelte har en annen oppfatning enn deg og dine supporterfeller?

Enkelte av oss ønsker faktisk å distansere oss fra et evt Ultrasmiljø, eller rettere sagt, vi har intet i mot dere dersom dere kan vise oss den samme respekten tilbake... I mange tilfeller stiller vi spørsmål grunnet uvitenhet og nysgjerrighet, ikke for å bli møtt med usaklige kommentarer tilbake. I andre tilfeller ønsker vi å sette fingeren på ting som har utgangspunkt i Ultrasjmiljøer, kun for å finne ut om dette er basert på generell aksept i miljøet eller en glipp av enkeltpersoner... Enkelte av oss har faktisk vært med noen år og har opplevd en del forskjellig rundt omkring på diverse tribuner opp gjennom årene, nasjonalt som internasjonalt, ikke nødvendigvis alle er like naive og blåøyde som du til tider hevder...

Kan ikke du være så snill å svare som en voksen, du trekker inn andre debattanters alder i diskusjonen, det er vel urelevant synes du ikke? Dessten står det også i rettningslinjene at man ikke skal bruke alder og kjønn som argument i diskusjonene... Du hadde neppe funnet det saklig om vi brukte faktumet at du er jente mot deg i diverse diskusjoner, hadde du vel?

 

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 18 sep 07, 11:16
Opprinnelig postet av Husgutt

Fatter ikke at man gidder å diskutere med fredrikstadpatriot.. SOm å diskutere med veggen /evt Mr Bean.. *ignorere*

 

Det betyr vel bare at du ikke finner gode nok argumenter? Kunsten å kverrulere er undervurdert, kunsten å argumentere ja den kan ikke vel neppe beskrives...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 18 sep 07, 11:25
Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av schpa84

Trodde seriøst ikke at en 25-åring kunne være så naiv. Så du tror på alt som står i Media du da?

Kan du være så snill å fortelle meg hvor du har kjøpt skylappene? Er det så vanskelig og godta at enkelte har en annen oppfatning enn deg og dine supporterfeller?

Enkelte av oss ønsker faktisk å distansere oss fra et evt Ultrasmiljø, eller rettere sagt, vi har intet i mot dere dersom dere kan vise oss den samme respekten tilbake... I mange tilfeller stiller vi spørsmål grunnet uvitenhet og nysgjerrighet, ikke for å bli møtt med usaklige kommentarer tilbake. I andre tilfeller ønsker vi å sette fingeren på ting som har utgangspunkt i Ultrasjmiljøer, kun for å finne ut om dette er basert på generell aksept i miljøet eller en glipp av enkeltpersoner... Enkelte av oss har faktisk vært med noen år og har opplevd en del forskjellig rundt omkring på diverse tribuner opp gjennom årene, nasjonalt som internasjonalt, ikke nødvendigvis alle er like naive og blåøyde som du til tider hevder...

Kan ikke du være så snill å svare som en voksen, du trekker inn andre debattanters alder i diskusjonen, det er vel urelevant synes du ikke? Dessten står det også i rettningslinjene at man ikke skal bruke alder og kjønn som argument i diskusjonene... Du hadde neppe funnet det saklig om vi brukte faktumet at du er jente mot deg i diverse diskusjoner, hadde du vel?

 



Det har faktisk blitt brukt meg i debatt at jeg er en jente og må si jeg likte det svært dårlig, men når dere som er så skepiske til BRH trekker inn alder og at det er en gjeng med drittunger og barn som kan få barnebillett syns jeg det da blir trukket inn alder i debatten. Jeg må påpeke at jeg ikke er med i BRH, men har veldig lyst til å bli det ettersom jeg savner det ordentlige "trøkket" fra plankehaugen. Og det er ikke bare fra ULTRAS det har kommet usakligheter. Slik jeg oppfatter det og jeg var helt objektiv da jeg begynte å lese og noen ganger delta i debattene, er at det råder et utrlig hets mot BRH, og at alt det de sier og gjør skal motarbeides.

Det er jo alltid mennesker som vil være skeptiske til nye ting, derfor har vi rasisme, homofobi, kvinnediskriminering o.s.v.

Er det ikke mulig å ta imot positivt engasjement med positivitet, så hadde debatten sluppet å utarte seg på denne måten?

---------------------------

Hiv styret!!!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 18 sep 07, 11:36

Kan til dels være enig, men jeg er da av den oppfatning at BRH har lagt opp til mye av dette selv med tåplige uttalelser og hets av kvinner, barn, tanter og juletrær...

Nå mener jeg oppriktig at jeg ikke har noe imot noen, men det er nå engang slik at respekt må fortjenes, ikke kreves, og p.t er jeg av den oppfatning at BRH`s oppførsel ikke aspirerer til respekt, heller det motsatte...

Nå er det ingenting i veien for å ta i mot nye forslag eller grupperinger med positivitet, det er vel sånn det burde være. Utfordringen blir da å legge frem forslag til endringer på en saklig og velformulert måte. Dersom man kommer her og tror man er konger på haugen uten respekt for normer og regler, skrevne som uskrevne, ja da har man i og for seg skutt seg selv i foten før man i det hele tatt får lagt frem sine argumenter.

Du skriver at du har et barn på ett og etthalvt år, du blir definitivt å se hva jeg sikter til når barne blir eldre. Personlig tenker jeg alltid som følger når jeg kommer opp i en diskusjon eller blir konfrontert med ett eller annet: Hva hadde jeg sagt til mine barn nå? Er faktisk fasinerende hvor mye man lærer om ydmykhet og formuleringsevne som forelder

Man kommer aldri langt med å være usaklig eller konstant rakke ned på andre i alle fall, det er min erfaring...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 18 sep 07, 11:59
Jo, jeg er enig med det du sier her, men vil også påpeke at BRH kan ikke stå til ansvar som gruppe for at et medlem kommer med usakligheter og respekt skal gå begge veier mener nå jeg, ikke sant?

Har deltatt i mange av debattene og det jeg har lagt spesiellt merke til er at de fleste debattene starter som BRH-hets i en debatt som overhodet ikke har noe med de å gjøre, debatten utarter seg og har full forståelse for at BRH-medlemmer kan miste besinnelsen og komme med usakligheter når de opplever det samme, gang på gang og føler seg uønsket.

Jeg har aldri vært tilhenger av at en stor skare skal råtte seg sammen og fryse ut de som er mindre, og jeg føler det blir sånn her. Janteloven sitter veldig dypt her i Fredrikstad og jeg blir utrolig provosert av dette. Spesiellt når jeg har vært vitne til hvor mye BRH har bidratt sammen med Zoran til stemning på stadion.

---------------------------

Hiv styret!!!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 18 sep 07, 12:18

Opprinnelig postet av schpa84
Jo, jeg er enig med det du sier her, men vil også påpeke at BRH kan ikke stå til ansvar som gruppe for at et medlem kommer med usakligheter og respekt skal gå begge veier mener nå jeg, ikke sant?

Har deltatt i mange av debattene og det jeg har lagt spesiellt merke til er at de fleste debattene starter som BRH-hets i en debatt som overhodet ikke har noe med de å gjøre, debatten utarter seg og har full forståelse for at BRH-medlemmer kan miste besinnelsen og komme med usakligheter når de opplever det samme, gang på gang og føler seg uønsket.

Sant nok, dessverre er vi mennesker satt sammen slik at vi har lett for å forsvare våre venner, spesielt i situasjoner vi kanskje føler at en blir urettferdig behandlet...


Opprinnelig postet av schpa84

Jeg har aldri vært tilhenger av at en stor skare skal råtte seg sammen og fryse ut de som er mindre, og jeg føler det blir sånn her. Janteloven sitter veldig dypt her i Fredrikstad og jeg blir utrolig provosert av dette. Spesiellt når jeg har vært vitne til hvor mye BRH har bidratt sammen med Zoran til stemning på stadion.

Nå er det vel også viktig å legge til grunn at Zoran ikke er en del av BRH. Derimot vil nok mange hevde at BRH syns det er kult å bli assosiert med Zoran for hans person og "fortid" som medlem BBB.

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 18 sep 07, 12:32
Jeg har aldri hevdet at Zoarn var en del av BRH, det er en grunn til at jeg skrev BRH og Zoran. Slik som jeg oppfatter saken er det BRH som har blitt urettferdig behandlet, men kan ikke huske at du har forsvart dem, men kan vi ikke heller være enig om å være uenige. Kom på at vi har sporet helt av her igjen. Hehe... Dette skal handle om miniplankehaugen.

Et tiltak som jeg tror hadde vært veldig positivt, slik at vi kan ta vare på å lære opp våre unge supportere

---------------------------

Hiv styret!!!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 18 sep 07, 12:48

Opprinnelig postet av schpa84
Kom på at vi har sporet helt av her igjen. Hehe... Dette skal handle om miniplankehaugen.

Et tiltak som jeg tror hadde vært veldig positivt, slik at vi kan ta vare på å lære opp våre unge supportere

det prøvde jeg å fortelle deg for flere poster siden! velkommen!

 

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 18 sep 07, 12:51
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Opprinnelig postet av schpa84
Kom på at vi har sporet helt av her igjen. Hehe... Dette skal handle om miniplankehaugen.

Et tiltak som jeg tror hadde vært veldig positivt, slik at vi kan ta vare på å lære opp våre unge supportere

det prøvde jeg å fortelle deg for flere poster siden! velkommen!

 

 



Men til forskjell fra Kej eier du ingen respekt for de som har en annen oppfatning en deg. Jeg er uenig med han også, men viser respekt og underbygger sine argumenter og derfor får han respekt tilbake. Aksepter det

---------------------------

Hiv styret!!!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 18 sep 07, 12:56

PH skal vel flyttes over til motsatt kortside neste sesong, da hadde det vel kanskje vært mulig for en evt mini plankehaugen å stå ved siden av der igjen?

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24