Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny prøvespiller: Thomas Sobotzik (33)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 06 jun 07, 19:02

Igjen så er det keiko som får gjennomgå.. det skjer HVER gang.. kan nesten tro at folk er ute etter han jeg..

Så også det var en som skrev at Bjørkøy og Ramberg skal ut av laget... Er enig i at Ramberg kanskje bør smake "treflisa" litt, men ikke Bjørkøy.. Etter at John Anders kom inn sentralt synes jeg han har blitt bedre jeg faktisk!

Så tilbake til denne prøvespilleren her.. Han virker spennende, og tross sin alder kan han nok forsterke ffk litt på midtbanen.. Vet at snæbbus ser på treningene, kan ikke han gi oss en rapport på hvordan denne nye spilleren virker da etter noen treninger? Så ikke vi dømmer han for fort.. For det har vi en tendens til å gjøre alle sammen.. (meg selv innkludert :P )

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 jun 07, 19:59
Opprinnelig postet av SirLion

Igjen så er det keiko som får gjennomgå.. det skjer HVER gang.. kan nesten tro at folk er ute etter han jeg..

At det er gnisninger innimellom må en alltids regne med når man har såpass med innlegg. Dette har vi snakket med hverandre på tomannshånd. Har ingenting mot keiko99 som person, det er nok meningene våre som er forskjellige i blant, og hva kan vi forvente egentlig, vi er jo alle ulike. Hadde vært tregt om alle hadde vært enige hele tiden, da kunne mann lagt ned hele forumet.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 jun 07, 20:06
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av SirLion
Igjen så er det keiko som får gjennomgå.. det skjer HVER gang.. kan nesten tro at folk er ute etter han jeg..

At det er gnisninger innimellom må en alltids regne med når man har såpass med innlegg. Dette har vi snakket med hverandre på tomannshånd. Har ingenting mot keiko99 som person, det er nok meningene våre som er forskjellige i blant, og hva kan vi forvente egentlig, vi er jo alle ulike. Hadde vært tregt om alle hadde vært enige hele tiden, da kunne mann lagt ned hele forumet.

Ja skriver man innlegg her inne så stikker man noen ganger fram nakken. Fler innlegg = fler muligheter for å få et "hugg".. Om noen da hugger så må det tåles, noe jeg tror både keiko99 og de fleste andre gjør.

Prøvespilleren høres spennende ut, og han har jo fått "anbefaling" fra Tore P.... Blir artig å høre noe fra treningene. Noen som titter og kan skrive litt?

---------------------------

RednWhite


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 06 jun 07, 21:27
Endret: 06 jun 07, 21:43
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av SirLion

Igjen så er det keiko som får gjennomgå.. det skjer HVER gang.. kan nesten tro at folk er ute etter han jeg..

At det er gnisninger innimellom må en alltids regne med når man har såpass med innlegg. Dette har vi snakket med hverandre på tomannshånd. Har ingenting mot keiko99 som person, det er nok meningene våre som er forskjellige i blant, og hva kan vi forvente egentlig, vi er jo alle ulike. Hadde vært tregt om alle hadde vært enige hele tiden, da kunne mann lagt ned hele forumet.

  Kanskje dere skal fortsette å snakke med hverandre på tomannshånd, er rimlig kjedeligt for andre kveruleringa
deres.

Beskjed fra MOD: Prøv å diskuter prøvespilleren og dropp alt den småkranglinga som er her nå. Det gjelder alle.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 06 jun 07, 22:27
Endret: 06 jun 07, 22:28
Smaker ikke akkurat markjordbær av tips fra Tore P. Får meg igjen til å tenke på denne Alex Rosen, muligens den spilleren som har gitt dårligst inntrykk på prøvespill, noensinne! Muligens på plassen etter keeperen som vår alles kjære Mykledust fant på nettet.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 06 jun 07, 23:08
Opprinnelig postet av wergis

Opprinnelig postet av T.Olsen
Keiko, 30 år for en fotballspiller er gammelt. Blir flott med denne karen inn på midtbanen, slik at vi kan få kastet ut både ramberg og bjørkøy av laget.

 

Du høres ganske lur ut

 

 



I like så, som du kanskje ikke skjønner mangler det ett stk "eller" i den siste setningen, men siden noen har sitert meg har jeg tydeligvis ikke muligheten til å endre.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 06 jun 07, 23:25

CV`en er det i alle fall ingen ting i veien med. Rutine er heller ikke feil.

Sentral midtbane, betyr det at kjøpet av Martyn henger i en tynn tråd?

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 07 jun 07, 08:33
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Sentral midtbane, betyr det at kjøpet av Martyn henger i en tynn tråd?

Det betyr iallefall at FFK sjekker om de kan finne bedre alternativer. Vi har opsjon på kjøp av Martyn, så vi har "kontroll" på han. Dukker det opp andre og bedre spillere enn Martyn, så hvorfor ikke la de prøve seg og se om de er bedre.

Sobotzik er Bosman-spiller, dvs. at vi ikke må betale noen overgangssum for han, men sannsynligvis må vi ut med et sign-on-fee.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 07 jun 07, 08:35
Virker som en solid spiller. Gjør ingenting at han er 33 år så lenge han er en klar forsterkning! Håper han er i god form nå og får vist seg skikkelig fram på trening.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 07 jun 07, 10:01
33 år og midbanesjef med lang erfaring fra Tysk toppserie! Lett og dra sammenlikninger med Tommy Svinndal Larsen og ser man på den utrolig positive innvirkningen han hadde på Odd Grennland da han kom dit i fjor høst er det i alle fall grunn til optimisme.

---------------------------



"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Bosted: Brisbane - Alt for langt fra Fredrikstad Stadion


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 07 jun 07, 10:29
Sats heller på Martyn.

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 jun 07, 10:40
Da er det på tide han beviser det, men Nok om det.. vi holder oss til tråden tango

---------------------------

http://keiko99.net


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 07 jun 07, 11:14
Opprinnelig postet av Tango
Sats heller på Martyn.


Martyn er slik jeg har forstått det primært en offensiv midtbanespiller.
Thomas Sobotzik er vel en defansiv midtbanespiller med ballvinneregenskaper...?

Om FFK kun har råd til en midtbanespiller i førstkommende overgangsvindu, så mener jeg helt klart at en defansiv midtbanespiller med lederegenskaper burde prioriteres fremfor nok en offensiv spillertype (som Martyn er).


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 07 jun 07, 18:58
Hørte bra ting om fyren fra dagens trening.......

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 07 jun 07, 19:23

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hørte bra ting om fyren fra dagens trening.......

Å f..n . Fortell, fortell

---------------------------

RednWhite


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 07 jun 07, 19:36
Bare fått noen tilbakemeldinger fra folk som var på treninga og som jeg anser som kompetente at dette ville bli en forsterkning uten tvil. Men en trening er nå bare en trening........

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 07 jun 07, 20:33

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Bare fått noen tilbakemeldinger fra folk som var på treninga og som jeg anser som kompetente at dette ville bli en forsterkning uten tvil. Men en trening er nå bare en trening........

Høres bra ut "so far" ihvertfall . Hvor lenge skal han være hos oss?

---------------------------

RednWhite


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 jun 07, 20:48
Endret: 07 jun 07, 20:50
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Bare fått noen tilbakemeldinger fra folk som var på treninga og som jeg anser som kompetente at dette ville bli en forsterkning uten tvil. Men en trening er nå bare en trening........

Høres bra ut "so far" ihvertfall . Hvor lenge skal han være hos oss?

Etter hva Grønis sa på R. Fredrikstad kl.16.15 , så var vel det snakk om kun 2-3 dager han skulle være her, og det virka ikke på meg at han var noe mer aktuell enn de andre som kom hit. Og han hadde danna seg et bilde av fyren allerede da, så jeg tror ikke flere treninger spiller noen særlig rolle.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 07 jun 07, 22:03
Er han god nok så ser ikke jeg noe problem i og gi han en kontrakt ut sesongen, med opsjon på en ekstra sesong. Uansett så kan det ta tid og finne rett mann i den posisjonen.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 jun 07, 23:44


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3