Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet Juli 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 37 av 39 37

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 27 jul 07, 22:06
Joakim Austnes hadde nok vært en kjekk spiller for FFK. Kan spille på begge kantene, og også helt fremme. Ideell spillertype.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 27 jul 07, 22:10

Opprinnelig postet av Holters
Joakim Austnes hadde nok vært en kjekk spiller for FFK. Kan spille på begge kantene, og også helt fremme. Ideell spillertype.

Begynner faktisk å tro at det er drømmespilleren min (realistisk) her hjemme... Klasse!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 jul 07, 22:34

Opprinnelig postet av Holters
Imponert over svenskekunnskapen din, oleberg, men er ikke Marcus Berg et av de største spisstalentene i Sverige? Selvsagt lov å prøve seg (slik det virket som man gjorde på Sjöhage), men tror ikke det er særlig aktuelt. I tillegg trenger vi en etablert spiss dersom vi først skal hente noen - ikke et talent som KAN bli god.

Vet ikke om du kan kalle det talent lenger,når gutten er toppscorer i Sverige og verdisatt til mellom 15-30 mill.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 jul 07, 17:52

Barsom nära BP - ``De är intresserade``

www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 jul 07, 17:53
Opprinnelig postet av oleberg
Opprinnelig postet av benksliter`n

Rykte jeg hørte i går om Occean. Er at snille onkel Terje blar opp 10 mill. for Occean.

Ryktet virker mer troverdig nå,etter jeg leste intervjuet med Høyli i Aftenposten idag. Det virker som om ønskene til Terje Høyli av en eller annen merkelig grunn,pleier å gå i oppfyllelse 

Er ikke mange spissene i Norge som forsvarer en pris på 10 mill!! Kan egentlig bare tenke på Torstein Helstad, Steffen Iversen og kanskje Peter Ijeh. Daniel Nannskog er vel for gammel. Ingen av disse er meg bekjent til salgs.

Dersom Høili blar opp 10 Mill, er det vel bedre å kjøpe Marcus Berg fra IFK Gøteborg.

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=358205

 

 

Allsvenskans skyttekung sågar Danmark och Norge


www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm

 

 

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 jul 07, 15:33

Opprinnelig postet av paco
Må nok vente til neste sesong før det kommer flere spillere

Det virker ikke slik på uttalelsen til Anders Grönhagen i dagens Dagbladet.

Jakter spiss.

FFK håper å forsterke laget med en spiss gør overgangsvinduet stenger.

-Nå har vi styrket laget i forsvar og på midtbanen. Med en spiss til har jeg snart det laget jeg håper å bygge i Fredrikstad. Og det virker som om klubben er villig til å satse. Det liker jeg, sier Anders Grönhagen.


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 31 jul 07, 15:40
Dette i papirutgaven?

---------------------------

Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 31 jul 07, 15:41
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av paco
Må nok vente til neste sesong før det kommer flere spillere

Det virker ikke slik på uttalelsen til Anders Grönhagen i dagens Dagbladet.

Jakter spiss.

FFK håper å forsterke laget med en spiss gør overgangsvinduet stenger.

-Nå har vi styrket laget i forsvar og på midtbanen. Med en spiss til har jeg snart det laget jeg håper å bygge i Fredrikstad. Og det virker som om klubben er villig til å satse. Det liker jeg, sier Anders Grönhagen.



Ja, Daniel Bråthen gikk til Bolton for 5 mill!

Det er med tungt hjerte sportsdirektør Rune Bratseth gir slipp på Braaten - men overgangssummen på fem millioner kroner var såpass fristende at RBK ga grønt lys.

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 31 jul 07, 15:50
?

---------------------------

Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 31 jul 07, 15:53
La med den for å vise kanskje nivået vi må legge oss på her i Norge affal... På spisskjøp... Personlig har jeg hatt et ønske om Storflor ganske lenge...

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 31 jul 07, 15:53
Om det er så tydelig som noen her inne mener at vi trenger RENE KANTSPILLERE fremfor ny spiss er det rart Grönhagen ikke ser det samme. Han ville nok også sagt "ja takk begge deler" selvfølgelig, men det virker som en spiss er prioritert nå.

---------------------------

---------------------------

Member of "Oss som har kælva og falt i ælva" på facebook


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 jul 07, 16:04

Opprinnelig postet av TurnipZ
Dette i papirutgaven?

Ja.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 31 jul 07, 16:22
Endret: 31 jul 07, 17:00

Nå tror jeg faktisk det kan komme en spiss før overgangsvinduet stenger. Tipper det jobbes på spreng for å få til dette.
Selvfølgelig noe jeg bare tror da! men det hadde vært kjekt å få inn en klassespiss som scorer 10-12 mål pr. sessong og en inspirasjonskilde til våre unge fremadstormende spisstalenter!!

Kanskje Keiko har rett allikevel.... hehe Den som lever får se!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 31 jul 07, 17:16

Hadde vært fint med en skikkelig målscorer!! Keiko pleier å få rett han, for han helgarderer seg altid..


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 31 jul 07, 17:43

Opprinnelig postet av endre

Ja, Daniel Bråthen gikk til Bolton for 5 mill!

Hvor mye lønn trur du han får i Bolton? Han får vel - minst - noe som tilsvarer en årslønn i FFK per måned... Han er også en god spiller, men han er så av/på at jeg vil ikke ha slike spillere til FFK. Da vil jeg heller ha spillere som er jevnere med mindre gode på sitt beste....

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 jul 07, 17:44
For håpe at spisskjøpet blir realisert selv om Trond Erik ikke ble solgt, der tapte vi 5. millioner kroner, som kanskje var tiltenkt til en spiss.

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 31 jul 07, 18:20
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av endre

Ja, Daniel Bråthen gikk til Bolton for 5 mill!

Hvor mye lønn trur du han får i Bolton? Han får vel - minst - noe som tilsvarer en årslønn i FFK per måned... Han er også en god spiller, men han er så av/på at jeg vil ikke ha slike spillere til FFK. Da vil jeg heller ha spillere som er jevnere med mindre gode på sitt beste....

Jeg leste et sted at hans årslønn var på 8-10 mill...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 31 jul 07, 18:44
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Holters
Joakim Austnes hadde nok vært en kjekk spiller for FFK. Kan spille på begge kantene, og også helt fremme. Ideell spillertype.

Begynner faktisk å tro at det er drømmespilleren min (realistisk) her hjemme... Klasse!

Tror jeg nevnte han før sesongen som en mann FFK bør forsøke å hente når Aafk forsvinner ned til adeccoen igjen, dersom de gjør det.

Men det største behoved virker å være en spiss som faktisk setter sjansene sine, for i begge disse to 0-0 kampene har vi skapt mer enn nok til å vinne egentlig.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 jul 07, 19:26
Opprinnelig postet av algern0n
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Holters
Joakim Austnes hadde nok vært en kjekk spiller for FFK. Kan spille på begge kantene, og også helt fremme. Ideell spillertype.

Begynner faktisk å tro at det er drømmespilleren min (realistisk) her hjemme... Klasse!

Tror jeg nevnte han før sesongen som en mann FFK bør forsøke å hente når Aafk forsvinner ned til adeccoen igjen, dersom de gjør det.

Men det største behoved virker å være en spiss som faktisk setter sjansene sine, for i begge disse to 0-0 kampene har vi skapt mer enn nok til å vinne egentlig.

Mot Odd også, brått så kunne vi hatt seks poeng til og inntatt 5. plassen med 25. poeng og bare fire poeng fra 2. plass som Stabæk har på 29 poeng.

Her er er det små marginer.

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 aug 07, 21:07
Jeg har hørt rykter om at Sparta, prøver å skaffe seg Øyvind Hoås, noen som har hørt det samme?


Flat Trådet Nøstet
Side 37 av 39 37

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3