Husk meg
Brukernavn
Passord

Har Start tatt seg vann over hodet med stadionkapasitet?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 jun 07, 14:45
Lurer litt på hva de tenker i Skien nå. Med kapasitet på 13000 (når ferdig), kan det bli mange tomme seter i Skien etterhvert også. Særlig hvis de rykker ned..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 21 jun 07, 16:49
Storkamp og folkefest i Kristiansand i kveld. Storkampen Start-Odd. Tipper max 8000 på kampen. Gjettekonk? Hørt det skal være traktorpulling som pauseunderholdning, eller tar jeg feil?

---------------------------

Vuorinen på topp!!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 21 jun 07, 17:36
jeg tipper 9240!! 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 21 jun 07, 18:43
Jeg tipper 7.000

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 21 jun 07, 19:07

Er vel garantert ikke over 9000 tilskuere der,så der tok jeg vann over mitt eget hode!!.. hehe.

Og forresten så hadde Odd fortjent å lede 4-1 i den kampen nå.. Start har jo nesten ikke noe å by på..

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 21 jun 07, 20:14
Opprinnelig postet av GurrBass
Er vel garantert ikke over 9000 tilskuere der,så der tok jeg vann over mitt eget hode!!.. hehe

9316 betalende tilsuere på Sør Arena i kveld. (VG)

---------------------------

Norgesmester - to på rad?


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 21 jun 07, 20:15
Opprinnelig postet av DrDRE
Opprinnelig postet av GurrBass
Er vel garantert ikke over 9000 tilskuere der,så der tok jeg vann over mitt eget hode!!.. hehe

9316 betalende tilsuere på Sør Arena i kveld. (VG)

Tipper de mener tilskuere.

---------------------------

Norgesmester - to på rad?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 21 jun 07, 20:25

Opprinnelig postet av DrDRE
Tipper de mener tilskuere.

Tilsurere,  kanskje? Spørs om de ble spesielt happy av å tape 1-2 på "Exit Bjørneby Arena" mot dumpekandidaten Odd... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 22 jun 07, 00:45
sitat fra tråd framenigheden:

"Nei, dette var trist... I dag var det årets laveste publikumsoppmøte, selv om det offisielle tallet var høyere enn mot Strømsgodset. Nå gidder ikke folk som har kjøpt sesongkort å komme heller, og da blir det glissent.."

Det er godt med litt skadefryd iblant.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


skvik

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 15

Lagt til: 22 jun 07, 09:51

Opprinnelig postet av Snæbbis
sitat fra tråd framenigheden:

"Nei, dette var trist... I dag var det årets laveste publikumsoppmøte, selv om det offisielle tallet var høyere enn mot Strømsgodset. Nå gidder ikke folk som har kjøpt sesongkort å komme heller, og da blir det glissent.."

Det er godt med litt skadefryd iblant.

Så utrolig artig dere har det med en egen HAT-tråd mot Start. Patetisk. Sier mest om dere. Vittig at Start er det laget FFK-supporterne hater mest. FFK har ødelagt det meste for Start de siste årene, så skjønner ikke hva mer dere kan ønske.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 jun 07, 10:05
Opprinnelig postet av skvik

Så utrolig artig dere har det med en egen HAT-tråd mot Start. Patetisk. Sier mest om dere. Vittig at Start er det laget FFK-supporterne hater mest. FFK har ødelagt det meste for Start de siste årene, så skjønner ikke hva mer dere kan ønske.

Hat-tråd og hat-tråd, fru blom. Vi har diskutert i det vide og det brede om vi var dumme som ikke bygde en stadion med mer kapasitet enn 12.800 eller om f.eks. dere i Start var dumme som bygde såpass mye større enn FFK.

Etterhvert har det, ettersom de sportslige resultatene deres har uteblitt, blitt en del skadefro kommentarer og meldinger, ja.

Men hvis du tror FFK hater Start mest må du ta deg en bolle og telle til hundre. Det er en god del lag de aller fleste her inne hater mer enn Start. Det at du setter Start som verdens midtpunkt og trur vi går rundt og bruker kalorier på å "hate start" vitner mer om deres tro på egen fortreffelighet snarere enn en reell virkelighetsoppfatning.

Det eneste jeg håper skjer med Start i år er at dere forblir under oss på tabellen.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


skvik

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 15

Lagt til: 22 jun 07, 10:38
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av skvik

Så utrolig artig dere har det med en egen HAT-tråd mot Start. Patetisk. Sier mest om dere. Vittig at Start er det laget FFK-supporterne hater mest. FFK har ødelagt det meste for Start de siste årene, så skjønner ikke hva mer dere kan ønske.

 Det at du setter Start som verdens midtpunkt og trur vi går rundt og bruker kalorier på å "hate start" vitner mer om deres tro på egen fortreffelighet snarere enn en reell virkelighetsoppfatning.

 

Hvis du følger litt med, så er det ikke akkurat "verdens midtpunkt" og "egen fortreffelighet" som preger oss om dagen.  Men motgang vekker fram harme og ekte kjærlighet, så vi skal komme tilbake!

 


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 22 jun 07, 11:29
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av skvik

Så utrolig artig dere har det med en egen HAT-tråd mot Start. Patetisk. Sier mest om dere. Vittig at Start er det laget FFK-supporterne hater mest. FFK har ødelagt det meste for Start de siste årene, så skjønner ikke hva mer dere kan ønske.

Hat-tråd og hat-tråd, fru blom. Vi har diskutert i det vide og det brede om vi var dumme som ikke bygde en stadion med mer kapasitet enn 12.800 eller om f.eks. dere i Start var dumme som bygde såpass mye større enn FFK.


Som danielsander påpeker er ikke akkurat dette en hat-tråd rettet mot Start. Jeg kan si at jeg hater én ting ved Start, og det er fargene. Men det er kun fordi Moss har de samme fargene. Der snakker vi hat.

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 jun 07, 11:56
Opprinnelig postet av skvik

Hvis du følger litt med, så er det ikke akkurat "verdens midtpunkt" og "egen fortreffelighet" som preger oss om dagen.  Men motgang vekker fram harme og ekte kjærlighet, så vi skal komme tilbake!

Jeg følger med... Brukte desverre altfor mye av fritiden min igår ettermiddag til å se dere tape mot Odd...  Én ting er at dere tydligvis savner Strømstad, men igår virket det som at spillerne deres hadde amputert beina fra knærne og ned. Kan ikke huske å ha sett så dårlig innsats på lenge.

(vel, det er vel en løgn, siden jeg desverre så Brann bli nedsablet av Lyn...)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 22 jun 07, 15:18
Opprinnelig postet av skvik

Opprinnelig postet av Snæbbis
sitat fra tråd framenigheden:

"Nei, dette var trist... I dag var det årets laveste publikumsoppmøte, selv om det offisielle tallet var høyere enn mot Strømsgodset. Nå gidder ikke folk som har kjøpt sesongkort å komme heller, og da blir det glissent.."

Det er godt med litt skadefryd iblant.

Så utrolig artig dere har det med en egen HAT-tråd mot Start. Patetisk. Sier mest om dere. Vittig at Start er det laget FFK-supporterne hater mest. FFK har ødelagt det meste for Start de siste årene, så skjønner ikke hva mer dere kan ønske.



Har i prinsippet ikke noe imot Start, selv om jeg heller ikke er noe glad i Start. Nå har jeg to kamerater fra Kristiansand, hvorav den ene har skrytt noe forferdelig over nye sør arena, og hvor fantastiske supportere alle Start-fans er, hvorav det gir meg litt ekstra og gni den siste tids utvikling litt i trynet hans. det kommer mange banneord med bløde konsonanter.

Ellers så er det mulig at vi har fucka litt opp for Start ved enkelte anledninger, det får så være så sin sak. Det som er irriterende er at den jevne startsupporter etter hvert eneste tap mot FFK, legger ut om hvilken arbeidsulykke dette var, hvilket bedritent lag FFK er og hvor ufattelig det er at Norges beste lag, Start, kan tape mot en sånn forening av jøller. Stikk fingeren i jorda, så lenge Start fortsetter med den innstillingen blir det lite med topplasseringer, og forvent lite sympati.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 jun 07, 00:49
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av skvik

Så utrolig artig dere har det med en egen HAT-tråd mot Start. Patetisk. Sier mest om dere. Vittig at Start er det laget FFK-supporterne hater mest. FFK har ødelagt det meste for Start de siste årene, så skjønner ikke hva mer dere kan ønske.

Hat-tråd og hat-tråd, fru blom. Vi har diskutert i det vide og det brede om vi var dumme som ikke bygde en stadion med mer kapasitet enn 12.800 eller om f.eks. dere i Start var dumme som bygde såpass mye større enn FFK.

Etterhvert har det, ettersom de sportslige resultatene deres har uteblitt, blitt en del skadefro kommentarer og meldinger, ja.

Men hvis du tror FFK hater Start mest må du ta deg en bolle og telle til hundre. Det er en god del lag de aller fleste her inne hater mer enn Start. Det at du setter Start som verdens midtpunkt og trur vi går rundt og bruker kalorier på å "hate start" vitner mer om deres tro på egen fortreffelighet snarere enn en reell virkelighetsoppfatning.

Det eneste jeg håper skjer med Start i år er at dere forblir under oss på tabellen.

 

Det er vel det vi ønsker med alle lag i tippeligan det vel ?  Selv har jeg et intetsigende forhold til IK Start, hverken hater eller liker, bortsett fra at seires/uavgjort/taps-rekken siden Start rykka opp til TL i 2005 er som så : 4-1-1 (vet at det en seriekamp mer enn det vi har spilt, men vi banka dem i semin i fjor oxo)

 

Har faktisk ikke noen hatlag i i Tippeligan i år (bare spiller, alle her vet hvem det er..), men det ser stygt ut til at jeg får minst ett, om ikke to til neste år...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 27 jun 07, 23:47

http://youtube.com/watch?v=Lz9TXW2rGog

 

Er vel disse her som har skremt bort tilskuerne..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 jun 07, 00:00

---------------------------

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24