Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Vålerenga (8. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 18 mai 07, 18:09
Endret: 28 mai 07, 13:49
Selv om det er tidlig i sesongen så mener jeg at vålerenga kampen er en 6 poeng kamp... vi hadde veldig gode ressultatene mot de i fjor og er veldig possitiv etter å ha sett kampen i bergen....  men vilket lag starter? kan vel ikke bli det samme som mot brann eller? og hvordan går det med ramberg????? 12 på tabbelen nå er så langt unna sannheten som du kommer.. men er viktig å ta 3 poeng på  hjemme bane!

Mod: Kanskje litt i tidligste laget med en tråd om denne kampen, ettersom vi har cupkampen først, men endret under tvil overskriften slik at den blir den offisielle tråden før kampen. Så får vi heller leve med to før kampen-tråder samtidig.

---------------------------

Lasse Båtstad


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 21 mai 07, 11:14

Ja hvis vi har en intensjon om å henge med uten å krige helt i bunn bør absolutt denne kampen ende med 3 poeng og noen plasser oppover på tabellen!

trenger sårt 3 poeng og litt selvtillit igjen nå!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 mai 07, 11:44
Vi bør ha lært av stabæk kampen og vi bør bevise at hjemme i fredrikstad skal vi ikke tape uten å bevist at vi prøvde alt vi kunne for å unngå tap. mot stabæk prøvde dem ikke en gang.

Dommere:
Hoveddommer:     Berntsen, Espen
Assistentdommer:     Vangen, Odd Arne
Assistentdommer:     Tøsse, Magne
Observatør:     Bjørnsen, Ola
4.dommer:     Ahlsen, Mads
NFF-delegat:     Kopp, Hermann

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 mai 07, 12:09

Noen som vet om Bjørkøy, Pryds og Ramberg er klare igjen ? Pryds måtte jo gi seg mot Lisleby...

 

Laget forutsatt de over kan spille :

Shaaban

PAC-raio-gerrbrandt-pryds

kvisvik-martyn-koadio(eller hvordan han nå staver navnet sitt)-bjørkøy

West-Tarik

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Christoffer

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 21 mai 07, 12:24

Håper virkelig på dette laget:

                                           Shaban

Martinsen         Gerrbrandt         Piiroja             Prytz

    Tarik                  Bjørkøy           Ramberg       Kvisvik

                               Gardar              Fofana

På tide at Gardar får prøve seg i tippeligaen. Hvis han ikke starter så ihvertfall at han kommer innpå. Han har putta bra for 2. laget og gjorde det bra mot Lisleby. Ja, mot dårlig motstand, men hvordan kan man vite om han ikke klarer å gjøre det dette mot god motstand også når vi aldri har prøvd han?

Martyn er etter min mening ALTFOR dårlig. Dårlig pasninger, lite løping, lite "guts" osv. Ser ikke ut som han er så interessert. Tarik bør spille på høyrekant. Ja, han er bedre som spiss, men hvilke andre alternativer har vi? Bjørkøy er MYE bedre i midten.

Martinsen mener jeg klarer seg ganske bra på back. Hvis han er klar igjen (?) så bør han starte der.

Ellers så tipper jeg vi får se et revansjesugent Fredrikstad-lag som løper mye, underholder og som skal styre kampen. 3-1 tipper jeg

 

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 mai 07, 12:43
Opprinnelig postet av Christoffer

Martinsen mener jeg klarer seg ganske bra på back.

Åssen greier du å prestere og skrive det der ??  Så du kampen mot Stabæk eller ??


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 mai 07, 12:46
ja Rune. Vidar var brukbar der. han trenger mer tid som høyre back.

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 mai 07, 12:58

Opprinnelig postet av keiko99
ja Rune. Vidar var brukbar der. han trenger mer tid som høyre back.

Han var sånn nogenlunde i 1.omg., og rundingsbøye de luxe i 2.omg. Jeg foretrekker heller PAC på høyre jeg da. T.o.m Shabani har jeg større trua på på høyre backen enn VM.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 mai 07, 13:01
PAC har vel vært nok Rundingsbøye han. møter pac en med fart så ja da har ikke han mulighet

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 mai 07, 13:05

Opprinnelig postet av keiko99
PAC har vel vært nok Rundingsbøye han. møter pac en med fart så ja da har ikke han mulighet

Tror du VM er noe raskere da keiko99 ?? Ikke er VM no plasseringssikker heller.

Hadde VM møtt de 2 som du sikter til , så hadde VM vært rundingsbøye han også.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 mai 07, 13:12
Nå er vel VM ute med kneskade ? Så han er ikke aktuell uansett. Hadde vært morsomt å få sett Halvorsen mot et tippeligalag. syns han gjorde det bra i treningskampene han spilte.. Uansett burde vi prioritert ny høyreback nå, så vi har en avløser klar når PAC gir seg med fotballen...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Christoffer

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 21 mai 07, 13:31
Er jo også en mulighet å bruke Gerrbrandt på back, men funker vel best som stopper? Tror VM er den beste vi har for øyeblikket, med muligens et unntak av Gerrbrandt

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 mai 07, 13:57
VM var horribel som høyreback mot Stabæk... Enig med Rune a gett

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 21 mai 07, 14:41
Vidar var horribel i en periode mot Stabæk, akkurat som resten av laget. I første omgang klarte han seg derimot bra. Han er vel uansett ikke aktuell grunnet problemene med menisken

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 mai 07, 14:58
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av keiko99
PAC har vel vært nok Rundingsbøye han. møter pac en med fart så ja da har ikke han mulighet

Tror du VM er noe raskere da keiko99 ?? Ikke er VM no plasseringssikker heller.

Hadde VM møtt de 2 som du sikter til , så hadde VM vært rundingsbøye han også.

Bare å si seg enig

---------------------------

RednWhite


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 21 mai 07, 18:11

Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
? og hvordan går det med ramberg?????

Ingen som vet noe der..?

Moro å lese disse diskusjonene - det går mye i harde påstander. Godt alle har samme mål (at FFK skal gjøre det best mulig, i tilfelle noen ikke ser det) i hvert fall

---------------------------

Tur/retur Oslo annenhver helg - gleder meg!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 mai 07, 20:10
Endret: 21 mai 07, 20:10

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 22 mai 07, 00:17

Gleder meg skikkelig til kamp....får håpe på reprise fra i fjor, med full frontal blæretømming og streng på-pissing med påfølgende trener-syt. 2007-sesongens nest flotteste øyeblikk

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 22 mai 07, 15:38
Opprinnelig postet av Rey
Vidar var horribel i en periode mot Stabæk, akkurat som resten av laget. I første omgang klarte han seg derimot bra. Han er vel uansett ikke aktuell grunnet problemene med menisken


Det glapp for Vidar etter det gule kortet. Etter det turde han ikke røre motspillere, og da må`n ut, uansett åssen han har spilt.

Det er ikke farta som er problemet til verken Vidar eller PAC, det er plasseringsevne osv. Jeg tror Vidar har den farta som trengs for å spille bekk, men han mangler litegrann rutine. PAC har masse fart, men han har litt for lett for å selge seg, han burde konsentrere seg om å gå i kroppen på motstander istedet for å avskjære ball eller løps-retning.

Også kan man vel leke med tanken om å kjøre tre bak når Vidar er i form (som jeg prata litt med Snæbbus#1om på hyttedugnaden i helga), Vidar på høyre, Piiroja i midten og Gärrbrandt til høyre. I det minste kunne vi vurdert dette mot lag som spiller 4-4-2, har sinnsykt press på midtbanen og lemper fram i midten. Kanskje dette er det vi trenger for å vinne bruduljene mot presslaga...

Jeg tror vi får en effekt av at Piiroja er tilbake og at Gärrbrandt er i storslag, hele forsvaret vil løfte seg i kampene som kommer. Hmm, jeg "håper" vel mer enn jeg "tror", forresten...

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 22 mai 07, 15:42

3-5-2 er jo en formasjon det er enkelt og få, med f.eks backlinja med Pac, Gerrbrandt, Raio og Prytz, Prytz kan jo fungere som en midtstopper, også heller kjøre PAC opp i angrep.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3