Husk meg
Brukernavn
Passord

Fantastisk stemning på Stadion i dag!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 mai 07, 12:47
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Det har ingenting med saken å gjøre denialsander. Så lenge de ser folk strømme ut av stadion så må de begynne å lure. Så du mener at bare PH er igjen så er det greit liksom ?? Resten spiller ingen rolle ??

Nei, det er ikke det jeg mener. Det jeg mener er at fotballspillerne våre, ute på banen, er rimelig intelligente mennesker de også - og bør klare å forstå hvorfor noen velger å dra tidligere.

Når det gjelder liv og trøkk fra tribunen tror jeg ikke det spiller noen rolle om noen går et par minutter før kamp. Spesielt ikke når vi allikevel leder 2-0.

Jeg tror nemlig ikke at folk hadde gått hvis ikke de hadde følt at kampen var avgjort... Det blir å la den ene hypotesen avlive den andre.

Jeg regner med du så strømmen av mennesker som gikk sist denialsander ?? Det er ikke snakk om noen få som gikk, det var rene folkevandringa.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 01 mai 07, 16:49
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jeg regner med du så strømmen av mennesker som gikk sist denialsander ?? Det er ikke snakk om noen få som gikk, det var rene folkevandringa.

Jeg så at det var mange som gikk, ja. Flere var barnefamilier (hvilket jeg forstår godt), men mesteparten var folk som ikke hadde hatt vondt av å stå litt i kø... Jeg var på stadion med flere kamerater og iallefall én av dem valgte å gå over Kråkerøybrua hjem.

Det var selvsagt synd at så mange gikk, men jeg trur vi må la opplegget rundt den nye stadion "sette seg" før vi kan komme med noen konklusjoner om det fungerer/ikke fungerer og hvor mange som går, osv. Hvis det blir litt mer aktivitet rett etter match (kommentarer, intervjuer, etc. på anlegg og storskjerm kan det kanskje friste folk til å bli værende litt lenger.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 01 mai 07, 16:54
FFK supportere har alltid dratt før kampslutt,slik var det også på forrige arena og i resten av tippeligaen

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 01 mai 07, 16:56

Ja, for vi er glad i øl...

For og få plass på brygga må vi skynte oss etter en seier

---------------------------

Heia FFK


K1980

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 34

Lagt til: 01 mai 07, 16:56

http://www.derryjournal.com/journal-sport?articleid=2843457

Ciaran Martyn om stemningen og livet i Fredrikstad...


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 01 mai 07, 17:00
Opprinnelig postet av Klokan

Treningsleier neste .... pingler....

 

He he he ... tuller. Bra jobba i dag.

Det er du som er Zoran ikke sant. Fantastisk jobbet av deg og hele PH. Er ikke med i PH, men satt like ved. Er imponert. Og det var gøy og se gleden i øya på Zoran.Dette er du født til.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24