Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor mange brukere har opplevd rot med sesongkortene sine i år?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 29 apr 07, 11:17


Min historie:

Vi er 4 stk som satt sammen på gamle stadion og skal fortsette med dette på nye stadion. Våre sesongkort var blant de aller første som ble bestilt - og betalt - på den såkalte Folketribunen. Bestillingen er bekreftet og i orden. Betalingen ble gjort mer enn 4 måneder før billettene kunne hentes ut. Plassene det er snakk om ligger omtrent midt på tribunen, altså meget  gode plasser.

Overraskelsen var derfor stor da vi skulle hente ut billettene våre: Våre bestilte og betalte billetter var blitt solgt som enkeltbilletter til noen andre. Aristokraten sjekket bestillingen og bekreftet at det var deres feil. De kunne dessverre ikke ordne opp dette før første kamp, men de skulle ihvertfall ordne opp dette til neste hjemmekamp. Istedet kunne vi få billetter til rad 2 nesten nede ved cornerflagget. Vi påpekte at dette var langt dårligere plasser enn det vi hadde bestilt, og at det i næringslivet ellers er vanlig å få tilsvarende eller bedre produkt dersom ikke selger klarer å oppfylle sine forpliktelser. Istedet skulle vi få en bortedrakt som plaster på såret.

Det toppet seg imidlertid igår. Etter nesten 2 uker hadde Aristokraten ikke klart å rydde opp i rotet som de selv har innrømt å være skyld i. For meg er dette helt utrolig. Makan til amatørmessig opplegg har jeg ikke vært borti noen gang. Helt utrolig.


----

Jeg lurer derfor på om det er flere brukere her som har opplevd tilsvarende. Jeg har jo hørt om rot med setenummer, billetter til seter som ikke eksisterer o.s.v., men ikke så mye konkret. Er det noen andre her som har opplevd tilsvarende?

---------------------------



God bedring, Dagfinn!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 29 apr 07, 11:30
Hei. Har ikke opplevd dette selv eller hørt om noen mere enn de klubben selv har gått ut med info om, mulig dette er dere men isåfall så burde det jo vært fikset. Ta kontakt med MA eller Bagstevold som er arr.ansvarlig og krev kompensasjon, makan til surr da.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 29 apr 07, 11:40
Glemte forresten å si at den beskjeden vi fikk igår var "Kom tilbake til mandag."

---------------------------



God bedring, Dagfinn!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 29 apr 07, 11:44
Vel, tviler ikke du har fått den beskjed av en jeg tipper du har snakket med på aristokraten, ja han er .........vil ikke si det her,hehe. Jeg hadde ikke godtatt noe slikt som dette og ring klubben direkte og bedt de få ut fingeren.

dudilei

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 16

Lagt til: 29 apr 07, 13:06

Men dere har fått billetter til kampen idag eller?? Selv om det ikke er på deres faste plasser...

---------------------------

Jaggu vant vi cupen gitt =)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3