Husk meg
Brukernavn
Passord

Supporterkorpset - Får ikke spille mer på stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 29 apr 07, 23:28

Mener ikke å være slem mot noe eller noen, men savnet ikke supporterkorpset idag..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


dudilei

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 16

Lagt til: 29 apr 07, 23:39
Er helt enig med deg der.. Men det var hyggelig at de var i by`n da

---------------------------

Jaggu vant vi cupen gitt =)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 30 apr 07, 00:04

Opprinnelig postet av dudilei
Er helt enig med deg der.. Men det var hyggelig at de var i by`n da

 

Supporter korpset blir alltid savnet på stadion fra min side ihvertfall. Det har med tradisjon og stolthet å gjøre, FFK er en klubb med stolte tradisjoner, deriblant Korps musikk før kamp, og i pause. Jæv*** synd at det er vekk.

 

Men, jeg skjønner argumentene for at det ikke er plass, men mener uansett at det er som å fjerne en del av stoltheten og tradisjonen til FFK.

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 apr 07, 10:46
Angående supporterkorpset så kan vel den hesten PH kjøpte dekke utgiftene for det korpset. på f-b.no har folket talt

---------------------------

http://keiko99.net


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 30 apr 07, 11:00
Det er vel forskjellige meninger der da!?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 30 apr 07, 11:08
Opprinnelig postet av keiko99
Angående supporterkorpset så kan vel den hesten PH kjøpte dekke utgiftene for det korpset. på f-b.no har folket talt
IKKE blan Plankehaugen inn i dette det er vi som betaler for at korpset spiller i byen syns du preker om ting du ikke har greie på

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 apr 07, 11:14
Kan ikke supporterkorpset få spille noen minutter (Fredrikstadgutter våre veier), men betale inngangen selv, da?

---------------------------

Norgesmester


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 apr 07, 11:29
Såvidt jeg forstod det var hovedproblemet at det ikke ble tid til sponsorreklamen.....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 apr 07, 11:36
Opprinnelig postet av ffkerkonge
Opprinnelig postet av keiko99
Angående supporterkorpset så kan vel den hesten PH kjøpte dekke utgiftene for det korpset. på f-b.no har folket talt
IKKE blan Plankehaugen inn i dette det er vi som betaler for at korpset spiller i byen syns du preker om ting du ikke har greie på
Jeg er klar over det. jo for PH vil vel ikke betale for den siste biten. klart jeg blander PH inn i dette.

---------------------------

http://keiko99.net


Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 30 apr 07, 12:17

Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av ffkerkonge
Opprinnelig postet av keiko99
Angående supporterkorpset så kan vel den hesten PH kjøpte dekke utgiftene for det korpset. på f-b.no har folket talt
IKKE blan Plankehaugen inn i dette det er vi som betaler for at korpset spiller i byen syns du preker om ting du ikke har greie på
Jeg er klar over det. jo for PH vil vel ikke betale for den siste biten. klart jeg blander PH inn i dette.

 

Har det stått noe sted at Plankehaugen ikke vil betale?!?

Det har vel også noe med at klubben ikke vil gi bort en haug med sesongkort. På den gamle stadion kunne korpset bare stå foran Gressviktribuna, men nå må de faktisk opp på en tribune. Det ble lagt frem et regnestykke på det tidligerei tråden her. Klubben hadde tapt en del penger på å la de få gratis inngang.

 

Jeg overlevde fint uten korpset jeg...


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 01 mai 07, 08:27
Endret: 01 mai 07, 08:28
Opprinnelig postet av Marie

På den gamle stadion kunne korpset bare stå foran Gressviktribuna, men nå må de faktisk opp på en tribune. 

Helt klart en dårligere løsning for alle det. For min del gjør korpset akkurat like stor nytte om de står utenfor stadion som inne. Uansett bidrar de til å skape en fin stemning omkring kampen.


magge

Juniorspiller
Ble medlem: 21 mai 04
Innlegg: 81

Lagt til: 01 mai 07, 12:29
Personlig foretrekker jeg en godlåt med skikkelig trøkk framfor korpset..

---------------------------

Fredrikstad i TL:D:D
- vi er kommet for å bli!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 mai 07, 16:07
Endret: 01 mai 07, 16:07

Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av ffkerkonge
Opprinnelig postet av keiko99
Angående supporterkorpset så kan vel den hesten PH kjøpte dekke utgiftene for det korpset. på f-b.no har folket talt
IKKE blan Plankehaugen inn i dette det er vi som betaler for at korpset spiller i byen syns du preker om ting du ikke har greie på
Jeg er klar over det. jo for PH vil vel ikke betale for den siste biten. klart jeg blander PH inn i dette.

 

Er helt enig med Keiko99 her. Dropp hesten og sponse supporterkorpset med de pengene (75000+ salg av hesten). Resten av supporterNorge ler av oss når det gjelder den hesten...

 

Korpset er en særegenhet ved FFK. La oss ta vare på den...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 01 mai 07, 16:43
Jeg tror nok resten av supporter Norge ler av oss med et eget korps også.

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 01 mai 07, 16:58
Jeg driter personlig i hva "supporternorge" mener. Vi bør dyrke det særegne ved FFK og Fredrikstad. ACDC kan alle ha på sine nye stadioner. ISS  + VIP losjer + dyre billetter også.
Det jeg frykter er at opplevelsen blir klin lik om du er i Fredrikstad eller Aalesund.
Hvis vi ser på "supporternorge", så har alle mange av samme melodiene. Ordene er ulike, men melodiene er faen meg mye av det samme over hele fjøla.
Jeg sier kjør på med "Fredrikstadgutter.." og "når lemmane faller.." + korps. Hvis de andre ler så spiller vel ikke det noen rolle, det er jo FFK vi skal støtte.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 01 mai 07, 17:00
Opprinnelig postet av varheim
Jeg driter personlig i hva "supporternorge" mener. Vi bør dyrke det særegne ved FFK og Fredrikstad. ACDC kan alle ha på sine nye stadioner. ISS  + VIP losjer + dyre billetter også.
Det jeg frykter er at opplevelsen blir klin lik om du er i Fredrikstad eller Aalesund.
Hvis vi ser på "supporternorge", så har alle mange av samme melodiene. Ordene er ulike, men melodiene er faen meg mye av det samme over hele fjøla.
Jeg sier kjør på med "Fredrikstadgutter.." og "når lemmane faller.." + korps. Hvis de andre ler så spiller vel ikke det noen rolle, det er jo FFK vi skal støtte.
ACDC

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 01 mai 07, 17:02
ISS

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 01 mai 07, 17:33
Opprinnelig postet av varheim

Jeg sier kjør på med "Fredrikstadgutter.." og "når lemmane faller.." + korps. Hvis de andre ler så spiller vel ikke det noen rolle, det er jo FFK vi skal støtte.


Jeg er veldig enig i det du sier her!

Det virker som at det er veldig mange supportere som er redde for at FFK skal skille seg ut.
Når ble det så ille negativt å skille seg ut da?
Er ikke tradisjon og særegenhet noe av sjelen til klubben?

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 01 mai 07, 19:56
Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av varheim

Jeg sier kjør på med "Fredrikstadgutter.." og "når lemmane faller.." + korps. Hvis de andre ler så spiller vel ikke det noen rolle, det er jo FFK vi skal støtte.


Jeg er veldig enig i det du sier her!

Det virker som at det er veldig mange supportere som er redde for at FFK skal skille seg ut.
Når ble det så ille negativt å skille seg ut da?
Er ikke tradisjon og særegenhet noe av sjelen til klubben?


For å blande inn musikksjargongen, trenger vi å fremstille oss selv som et dansband når resten av Norge er ålreite rockeband?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 01 mai 07, 20:18
Jeg vil vel si at personlig er gammel hardrocker, men den dagen rock blir mainstream, så mister den litt av sin misjon. Det handler om identitet. Så hvis en skal bruke musikalske metaforer, blir jeg gjerne dansbandkonge. Fordi jeg vil at FFK SKAL være en særegen klubb. Gjerne en anderledesklubb. Vi må tørre å være oss selv. Om resten av norge tror at vi er en hævv med tullinger ala raymon og vivi, så er det helt greit, så lenge vi er trygge på hvem vi er og ikke minst, hvem vi ønsker å bli!

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3