Husk meg
Brukernavn
Passord

Er det lurt med asfalt og brostein så nær gresset?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

du tællær ente alene

Knøttespiller
Ble medlem: 06 apr 04
Innlegg: 26

Lagt til: 16 apr 07, 00:02
Endret: 16 apr 07, 16:13
Er det bare meg ? eller er det ikke så rent lite idiotisk å legge stein og asfalt 1 meter fra gresset. ser for meg noen deilige sklitaklinger eller en hodeduell ute på sidelinja i regnvær, og vips et par brutale skader, da forhåpentligvis ikke på ffk kæller.

Mod: Endret til en mer beskrivende tittel

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 apr 07, 00:04

hva skulle det vært da??

 

Sånn er det overalt..

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 16 apr 07, 00:06
det var noe av det første jeg la merke til når jeg kom inn på stadion. burde vært gress helt ut til reklameskiltene. kan nesten love at det er en som kommer til å få et solid skrubbsår der i løpet av sesongen. men den her burde du vel egentlig lagt inn på tråden nye fredrikstad stadion

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 16 apr 07, 09:52
Opprinnelig postet av du tællær ente alene
Er det bare meg ? eller er det ikke så rent lite idiotisk å legge stein og asfalt 1 meter fra gresset. ser for meg noen deilige sklitaklinger eller en hodeduell ute på sidelinja i regnvær, og vips et par brutale skader, da forhåpentligvis ikke på ffk kæller.


Nå var det jo ganske romslig med plass utafor sidelinja og fram til brostein, da, så det skal en ganske saftig grisetakling til for å ende opp uti der. Men skrubbsår blir det garantert mange av gjennom en sesong.

Jeg har mistanke om at den forholdsvis brede asfalterte veien rundt matta er pga at maskiner skal kjøres inn og ut på matta, og da må man ha et solid dekke, hvis ikke blir det bare lere etterhvert.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 16 apr 07, 11:28
asfalten kan jeg leve med, det som virkelig er en liten konstruksjonstabbe er at de (hvertfall på f-b tribunen) har konstruert dassen sånn at det er en trang dør, som 200 pissetrengte menn skal skvise seg inn gjennom, pisse og så skvise seg ut igjen, på et kvarter.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


pondus-

Knøttespiller

Ble medlem: 04 jan 07
Innlegg: 72

Lagt til: 16 apr 07, 12:01

Opprinnelig postet av Snæbbis
asfalten kan jeg leve med, det som virkelig er en liten konstruksjonstabbe er at de (hvertfall på f-b tribunen) har konstruert dassen sånn at det er en trang dør, som 200 pissetrengte menn skal skvise seg inn gjennom, pisse og så skvise seg ut igjen, på et kvarter.

 

Det må jeg si meg veldig enig i. Trodde faktisk de hadde tatt erfaring fra f.eks ullevål, der de har en inngang og en utgang for å få fin `flyt i trafikken`.

En annen ting er EN kiosk (uten noe bra kösystem) til en del tusen fra f-b tribunen.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 apr 07, 12:21
Opprinnelig postet av pondus-

Det må jeg si meg veldig enig i. Trodde faktisk de hadde tatt erfaring fra f.eks ullevål, der de har en inngang og en utgang for å få fin `flyt i trafikken`.

En annen ting er EN kiosk (uten noe bra kösystem) til en del tusen fra f-b tribunen.

Det var i det hele tatt sykt trangt "på innsiden", enten man skulle på dass, ut, inn eller hva som helst som medførte det å bevege kroppen fysisk.

Det virket desverre ikke spesielt gjennomtenkt, nei...  Hvis kapasiteten skal økes med 3.000 tilskuere til blir det jaggu problematisk.

Men, kanskje den voldsomme køinga på dass var forårsaket at så mange hadde "forfrisket" seg godt før kamp?  Det om å bortvise berusede personer (som det står på billetten) skjedde iallefall ikke. Bak meg stod et par voksne mannfolk som hadde forfrisket seg såpass at de utover i andre omgang stadig spurte om hvem som hadde scoret det første målet...

Blir mye piss av mange øl.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3