Husk meg
Brukernavn
Passord

dårlig lyd i plankehaugen

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 20 apr 07, 17:30

Ta heller Fanta enn øl. Av pilsen blir du bare trøtt. Masse fanta og sukker. Da er en høy minst en omgang og da er det bare å fylle opp tanken i pausa.

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 mai 07, 23:21

Nå er vi tilbake i samme sporet atter en gang. Ræva de luxe. Til og med på stillingen 1-0 var vi helt bort i natta. Hvorfor ?? Skjønner veldig godt at Zoran blir oppgitt. Sånn som det begynner å bli nå mister jeg totalt lysta å gape sjøl æv. Tror faktisk vi er færre som synger nå enn når vi var på Holmen. Og de få som synger nå synger ikke til døm heller. Må vel gå ann å smelle litt med kjeften for pokker. Det skal runge på feltet vårt, skal det ikke ??

 


Liine

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 jun 06
Innlegg: 19

Lagt til: 13 mai 07, 23:37
Jeg tror jaggu jeg må skryte litt av dere gitt, den første (eller kanskje andre) gangen dere dro pippisangen var helt suveren:D så ut som at hele haugen var med på å gjøre sitt for at det skulle funke! men også enig i at det dabba litt av etterhvert..

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 14 mai 07, 08:27
Jeg synes det fungerte brukbart til pausa. Etter pausa var folk mer opptat ev det som skjedde på banen en å synge. Trist det men skjønner dem litt egentlig. Slikt dem musa spilte i går så fortjente de ikke noe heller. greit å tape men f.... meg det er måten å tape på og snart bør de skjønne at det holder ikke lenger å løpe ut på banen å late som ingenting.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 14 mai 07, 10:14
Jeg klarte å dra rett hjem for å se på opptaket av kampen, ikke at det var noe nevneverdig å se på der, men for å høre hvordan ph høres ut på tv! Det var ganske så bra "trøkk", og er vel enig i at det absolutt var best i første omgang... Pippi-sangen er det virkelig en scwuuung over=) All ære til Zorans engasjement!!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 mai 07, 12:02

Opprinnelig postet av Klokan
Jeg synes det fungerte brukbart til pausa. Etter pausa var folk mer opptat ev det som skjedde på banen en å synge. Trist det men skjønner dem litt egentlig. Slikt dem musa spilte i går så fortjente de ikke noe heller. greit å tape men f.... meg det er måten å tape på og snart bør de skjønne at det holder ikke lenger å løpe ut på banen å late som ingenting.

Du har bedre oversikt enn meg Zoran. Men jeg står ikke så langt unna deg, og jeg har hørt Plankehaugen vesentlig bedre enn dette. Det høyeste nivå vi hadde på sangene i går, var vel når folk sang Dommærn er ræva. Da gidder folk å synge som helsike. Den gidder ikke jeg å være med på.


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 14 mai 07, 14:49

Trøkka bedre på forrige hjemmekamp mener jeg

men vi trenger de som synger helt på midten, en lite kjerne på midten der hvor BRH og Zoran står

---------------------------

MaRcUs -- Står Vi En For Alle Og Alle For En !!


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 14 mai 07, 15:04
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Klokan
Jeg synes det fungerte brukbart til pausa. Etter pausa var folk mer opptat ev det som skjedde på banen en å synge. Trist det men skjønner dem litt egentlig. Slikt dem musa spilte i går så fortjente de ikke noe heller. greit å tape men f.... meg det er måten å tape på og snart bør de skjønne at det holder ikke lenger å løpe ut på banen å late som ingenting.

Du har bedre oversikt enn meg Zoran. Men jeg står ikke så langt unna deg, og jeg har hørt Plankehaugen vesentlig bedre enn dette. Det høyeste nivå vi hadde på sangene i går, var vel når folk sang Dommærn er ræva. Da gidder folk å synge som helsike. Den gidder ikke jeg å være med på.

litt enig der.... da er brått heeeeeele felte med.. men når vi skal hoppe så hopper kansje bare 20% av felte hele sangen utt...

---------------------------

pippisangen kommer sæi;)


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 14 mai 07, 22:06
Opprinnelig postet av Rune Haugen

 

Du har bedre oversikt enn meg Zoran. Men jeg står ikke så langt unna deg, og jeg har hørt Plankehaugen vesentlig bedre enn dette. Det høyeste nivå vi hadde på sangene i går, var vel når folk sang Dommærn er ræva. Da gidder folk å synge som helsike. Den gidder ikke jeg å være med på.

Har heller aldri opplevd at du er fornøyd med trøkket Rune, så det var ikke overraskende:-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 106

Lagt til: 14 mai 07, 22:17
Jeg sitter på seksjon P, dessverre litt nærme motstanderen, men jeg syns Plankehaugen var suveren. Hørte de hele tiden. En nytelse å se Zoran stå foran og dirigere haugen.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 14 mai 07, 22:30

Jeg sitter på M-feltet. WOW.....måtte titte opp på plankehaugen flere ganger pga trøkket i sangene. Må si meg enig i Liine...Pippi-sangen begynner å bli meget bra,spesielt med tromme(r) i bakgrunn 

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 mai 07, 22:58
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Rune Haugen

 

Du har bedre oversikt enn meg Zoran. Men jeg står ikke så langt unna deg, og jeg har hørt Plankehaugen vesentlig bedre enn dette. Det høyeste nivå vi hadde på sangene i går, var vel når folk sang Dommærn er ræva. Da gidder folk å synge som helsike. Den gidder ikke jeg å være med på.

Har heller aldri opplevd at du er fornøyd med trøkket Rune, så det var ikke overraskende:-)



Som jeg skrev : Jeg har hørt Plankehaugen vesentlig bedre enn dette djpete. Med såpass mange på tribunen vår så bør det låte mye bedre. Vi er jo dårligere nå enn når vi var på Holmen ( i hvertfall i denne kampen ). Lyn-kampen var også sånn der. Mot Viking var jeg fornøyd.

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 14 mai 07, 23:05

hadde det vært mulig å tatt opp tribunelivet på stadion å lagt filmer av oss ut  på youtube?

vet at det ligger endel filmer fra gammle stadion der, men savner noen fra nye stadion.

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 15 mai 07, 08:42
Enig med deg Hedvalen. Jeg skal snakke med ansvarlige for dette. på tide å få det opp.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3