Husk meg
Brukernavn
Passord

Nok en tabbe av styret till FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 12 apr 07, 10:45
Endret: 12 apr 07, 10:45
Fra VG i dag
Opprinnelig postet av VG

Men TV 2 melder at Eggen ikke har fått en slik medalje. NFF gir seks slike medaljer til vinneren av cupen som skal fordeles på trenerapparatet. Assistenttrenerne Per Morten Haugen, Per Egil Ahlsen, keepertrener Jerry Knutsson, spillerutvikler Harry Hansen og sportslig leder Terje Jensen fikk hver sin medalje. Disse ble delt ut i slutten av februar.

- Den siste sitter tidligere styreleder Bjørn Jensen på. Om han hadde noen planer for den i forbindelse med åpningen av den nye stadion eller noe annet, det vet ikke jeg, sier Andersen.


Så får folk tolke det slik de vil

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 12 apr 07, 10:49
Det bekrefter vel noe av "sludderet" mitt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 apr 07, 11:06

Bjørn Jensen sitter på en medalje og Morgan har innstilt på at Eggen skal ha medalje til styret. Jensen hva driver du med?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=150162

 


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 12 apr 07, 11:08

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Det bekrefter vel noe av "sludderet" mitt.

 

Ja visst artikkelen i VG er rett så beklager jeg og retter kritikken mot Bjørn Jensen.

Gi medalen til KTE!

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 12 apr 07, 11:11
Suttre Eggen.. Nå viser du ditt sanne ansikt.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 apr 07, 11:13

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Suttre Eggen.. Nå viser du ditt sanne ansikt.

Suttre? Herregud da man, som hovedtrener så er jo han den første som skal ha, eller?


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 apr 07, 11:31
Endret: 12 apr 07, 11:31

Eggen får sin medalje til Lørdagen som Bjørn Jensen har liggende hjemme i en skuff,haha til Jensen.

Grattis Eggen du er verdig denne medaljen.

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070412/FFK/70412004/1009/AKTUELT

 


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 apr 07, 11:51
Endret: 12 apr 07, 12:00
Sutringen til Eggen satte faen i meg morgan i trøbbel igjen selv om han ikke hadde noe med dette og gjøre,kommer flere mnd etter og sutrer til tv2,skaff deg jobb du Eggen og til dere som prøver og legge skylden på Morgan men nå ser at dere har tatt feil kom med en unskyldning for maken til supportere som slenger dritt om sine egne har jeg ikke sett maken til

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 12 apr 07, 12:15
Er du forelska i Morgan, Paco? Det kan nesten virke sann.

Så vidt jeg har fått med meg så har heller ikke Eggen sagt at det er Morgans feil, eller har han det?

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 12 apr 07, 12:20
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Eggen får sin medalje til Lørdagen som Bjørn Jensen har liggende hjemme i en skuff,haha til Jensen.

Grattis Eggen du er verdig denne medaljen.

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070412/FFK/70412004/1009/AKTUELT

 



Men Bjørn Jensen er tydeligvis klar på at den medaljen var tiltenkt ham:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=150175

Merkelig hele greiene her syns jeg, men det er ihvertfall bra at saken ender med at Eggen fikk medaljen sin til slutt.
(Selvom jeg syns det er rart at han står frem i media uten å kontakte FFK om saken)

Og til Paco:
Ro deg ned!
Den eneste som har kritisert Morgan angående denne saken i denne tråden er en person som tydeligvis har registrert seg ene og alene for å fyre opp her.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 apr 07, 13:15

bfactor

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 apr 07
Innlegg: 2

Lagt til: 12 apr 07, 13:18

Helt korrekt, her var hensikten å fyre litt ekstra opp! Men jeg må innrømme at det overrasker meg at tilliten til og troa på Morgan Andersen er så stor som det kan virke som den er her inne.

Det er klart Mr Andersen har mange kvaliteter, og peiling på fotballfaget. Poenget mitt er at det stort sett har vært støy etter den mannen uansett hvilken organisasjon han har vært. I spillerorganisasjonen NISO var det snusk med kjøreregninger, i Lyn var det den omdiskuterte Mikel saken, og så vidt jeg har fått med meg så det vært noen episoder/saker i FFK også. Alle klubber trenger oppmerksomhet og blest om sin virksomhet, men denne type støy Andersen foråsaker tviler jeg på har positiv virkning på eventuelle samarbeidspartnere.

Til slutt, at FFK nå sier at en feil har skjedd og at Eggen selvsagt skal få sin medalje var jo selvfølgelig ventet. At det også sies at Andersen ikke har hatt noen innvirkinger her var også ventet. Men at dette var skjedd ved en feil tviler jeg på. Noen har ment at dette var riktig.

 


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 12 apr 07, 13:48
Opprinnelig postet av bfactor

Helt korrekt, her var hensikten å fyre litt ekstra opp! Men jeg må innrømme at det overrasker meg at tilliten til og troa på Morgan Andersen er så stor som det kan virke som den er her inne.

Det er klart Mr Andersen har mange kvaliteter, og peiling på fotballfaget. Poenget mitt er at det stort sett har vært støy etter den mannen uansett hvilken organisasjon han har vært. I spillerorganisasjonen NISO var det snusk med kjøreregninger, i Lyn var det den omdiskuterte Mikel saken, og så vidt jeg har fått med meg så det vært noen episoder/saker i FFK også. Alle klubber trenger oppmerksomhet og blest om sin virksomhet, men denne type støy Andersen foråsaker tviler jeg på har positiv virkning på eventuelle samarbeidspartnere.



Jeg vet bare om en person her inne som har full tillitt og tro på Morgan Andersen i allt han foretar seg på denne jord.
Den jevne FFKsupporter følger Morgan Andersen med en sunn skepsis, men det vi har sett oss lei av (jeg er ihvertfall lei det) er medias (og andres, sånne som deg) ensidige negative fokusering på Morgan Andersen.
Denne saken er et godt eksempel. Her har Morgan Andersen tydeligvis ikke noe med denne saken å gjøre, allikevel vinklet TV2 det igår kveld til en konflikt mellom Eggen og MA, akkurat som du gjør i dine innlegg.

Jeg vet ikke om en fotball-leder i Norge som får like mye pes som det Morgan Andersen får i media. Han har hatt sine svin på skogen opp igjennom tiden som for eksempel den reiseregningssaken. Men hva annet har han egentlig gjort som er bevist?
Jeg ser for meg mediedekningen om Mila-saken eller Diomande-saken hadde vært en sak i FFK hvor Morgan Andersen er daglig leder. Den mediedekningen tror jeg hadde blitt ganske annerledes enn den vi har sett i de sakene til nå.
Det holder med å gå inn på VGD og titte på den tråden som omhandler dette emnet. Der ser du at den jevne supporter rundt omkring i landet har trukket den konklusjonen at denne saken er Morgan Andersen sin feil med bakgrunn i TV2 sin dekning av saken. Dette illiustrerer medias makt i slike saker.


Opprinnelig postet av bfactor
Til slutt, at FFK nå sier at en feil har skjedd og at Eggen selvsagt skal få sin medalje var jo selvfølgelig ventet. At det også sies at Andersen ikke har hatt noen innvirkinger her var også ventet. Men at dette var skjedd ved en feil tviler jeg på. Noen har ment at dette var riktig.


Kan du være så snill å utdype denne litt, og forklare hva du mener er riktig og hva slags innvirkning MA hadde?
Hvorfor kan det være helt umulig at en arbeidsoppgave ble glemt mitt oppe i utskiftningen av et helt styre?
Kan det ikke være mulig at det nye styret trodde at denne saken var avklart av det forrige styret, siden det tydeligvis var den forrige styreformannen som hadde denne medaljen hjemme hos seg?


Til slutt vil jeg bare si at jeg er heller ikke overbegeistret for Morgan Andersen, men det holder da virkelig å gi ham skylden for de feilene han selv gjør, og ikke alle feil som blir begått sør for polarsirkelen....

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 12 apr 07, 13:59
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Morgan er nå rimlig forbannet på pressen.

http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070412/VIDEO/70412011/1009/AKTUELT&nocache=1#

 

Og med god grunn.

Stå på Morgan !

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
En liten flis i en stor haug.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 12 apr 07, 14:02

Dette er så absolutt FLAUT!!

Så innslaget på TV2 og satt og håpte på at minst mulig folk så det!!

Dette var rett og slett pinlig, måtte han få den medaljen fortest mulig!

Tror ikke så mange trenere hadde klart det han gjorde,

i en by som Fredrikstad med altfor kravstore mennesker, som skjeller deg ut hvis du taper èn kamp,

er det en bragd å ta oss fra 2.divisjon til Tippeligaen så fort!

For ikke å snakke om cuptriumfen.

Eggen burde hedres med statue utenfor nye stadion!

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


onkel P

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 des 06
Innlegg: 10

Lagt til: 12 apr 07, 14:38
Opprinnelig postet av bfactor
Alle klubber trenger oppmerksomhet og blest om sin virksomhet, men denne type støy Andersen foråsaker tviler jeg på har positiv virkning på eventuelle samarbeidspartnere.

Til slutt, at FFK nå sier at en feil har skjedd og at Eggen selvsagt skal få sin medalje var jo selvfølgelig ventet. At det også sies at Andersen ikke har hatt noen innvirkinger her var også ventet. Men at dette var skjedd ved en feil tviler jeg på. Noen har ment at dette var riktig.

Hvilken agenda du har vites ikke men at det er noen som har en skjult agenda i forhold til Morgan Andersen synes jo helt åpenbar. Den vinklingen som både du og tv2 bedriver er jo helt på trynet. Det som sannsynligvis har skjedd i denne saken er følgende:

Morgan Andersen har innstilt overfor styret hvem i FFK-systemet som skulle ha denne medaljen. Dette er i dag bekreftet av tidligere styreleder Bjørn Jensen. De seks som ble foreslått synes å være hovedtrener Knut Torbjørn Eggen, assistenttrenerne Per Morten Haugen og Per Egil Ahlsen, keepertrener Jerry Knutsson, spillerutvikler Harry Hansen og sportslig leder Terje Jensen. I følge VG Nett refereres Bjørn Jensen samtidig på at "Jeg fikk en medalje som klubbleder. Det var opp til ledelsen og administrasjonen å fordele de andre". Hvordan han kan mene dette samtidig som han bekrefter Morgans innstilling er vanskelig å begripe. For alle som kan telle til sju skjønner jo at her blir det en medalje for lite å dele ut.

Som tidligere styreleder var det Bjørn Jensen sitt ansvar å bringe denne saken videre til styret i FFK. Ut fra det som nå har kommet frem synes det klart at så ikke har skjedd. I stedet for å gå på Bjørn Jensen og spørre ham ut hvorfor fordelingen av medaljene ikke er bragt videre til styret og hvorfor han har en medalje liggende i skuffen, så hamrer tv2 atter en gang løs på Morgan for å få ham til å fremlegge skriftlig dokumentasjon på at han innstilte som opplyst, selv om denne opplysningen under pressekonferansen i dag er bekreftet av Bjørn Jensen.

Jeg så gårsdagens intervju på tv2 med Knut Torbjørn Eggen og jeg begynner også å tvile på agendaen til vår tidligere hovedtrener, med et visst forbehold om hva han kjenner av fakta i saken. Men hvorfor stiller han til intervju med tv2 i stedet for å ta opp saken direkte med FFK? Og det kan kanskje igjen være grunn til å stille spørsmål ved den egentlige grunnen til at han forlot oss i fjor høst. Men jeg har en bønn til deg Knut Torbjørn; Når du nå får din velfortjente medalje så kan du vel vise såpass respekt overfor din gamle klubb at du ikke blir med på flere slike stunts i regi av tv2?

Og til deg bfactor, det er sikkert jobb til deg i tv2.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 12 apr 07, 15:07
Endret: 12 apr 07, 15:11

Opprinnelig postet av paco
Sutringen til Eggen satte faen i meg morgan i trøbbel igjen selv om han ikke hadde noe med dette og gjøre,kommer flere mnd etter og sutrer til tv2,skaff deg jobb du Eggen og til dere som prøver og legge skylden på Morgan men nå ser at dere har tatt feil kom med en unskyldning for maken til supportere som slenger dritt om sine egne har jeg ikke sett maken til

Og dritten du slenger om den som er hovedansvarlig for cupgullet og at vi er gjenreist er helt ok?

 

  Men rett skal være rett og det og det synes ikke som Morgan skal ha ansvaret for dette og det er forståelig han blir forbannet hvis det viser seg at han har innstilt Eggen og medaljen ligger i skuffen til Jensen........


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 apr 07, 16:24
Opprinnelig postet av bfactor

Helt korrekt, her var hensikten å fyre litt ekstra opp! Men jeg må innrømme at det overrasker meg at tilliten til og troa på Morgan Andersen er så stor som det kan virke som den er her inne.

Det er klart Mr Andersen har mange kvaliteter, og peiling på fotballfaget. Poenget mitt er at det stort sett har vært støy etter den mannen uansett hvilken organisasjon han har vært. I spillerorganisasjonen NISO var det snusk med kjøreregninger, i Lyn var det den omdiskuterte Mikel saken, og så vidt jeg har fått med meg så det vært noen episoder/saker i FFK også. Alle klubber trenger oppmerksomhet og blest om sin virksomhet, men denne type støy Andersen foråsaker tviler jeg på har positiv virkning på eventuelle samarbeidspartnere.

Til slutt, at FFK nå sier at en feil har skjedd og at Eggen selvsagt skal få sin medalje var jo selvfølgelig ventet. At det også sies at Andersen ikke har hatt noen innvirkinger her var også ventet. Men at dette var skjedd ved en feil tviler jeg på. Noen har ment at dette var riktig.

 

Jobber du i TV2?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 12 apr 07, 17:40
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av bfactor

Helt korrekt, her var hensikten å fyre litt ekstra opp! Men jeg må innrømme at det overrasker meg at tilliten til og troa på Morgan Andersen er så stor som det kan virke som den er her inne.

Det er klart Mr Andersen har mange kvaliteter, og peiling på fotballfaget. Poenget mitt er at det stort sett har vært støy etter den mannen uansett hvilken organisasjon han har vært. I spillerorganisasjonen NISO var det snusk med kjøreregninger, i Lyn var det den omdiskuterte Mikel saken, og så vidt jeg har fått med meg så det vært noen episoder/saker i FFK også. Alle klubber trenger oppmerksomhet og blest om sin virksomhet, men denne type støy Andersen foråsaker tviler jeg på har positiv virkning på eventuelle samarbeidspartnere.

Til slutt, at FFK nå sier at en feil har skjedd og at Eggen selvsagt skal få sin medalje var jo selvfølgelig ventet. At det også sies at Andersen ikke har hatt noen innvirkinger her var også ventet. Men at dette var skjedd ved en feil tviler jeg på. Noen har ment at dette var riktig.

 

Jobber du i TV2?

 

Saken er at Ida Marie Vatn er en elendig journalist som flyr rundt og lager noen av Tv2 tynneste sports-saker. Samma dama som "egla seg" innpå Beckham med grunne spm under VM og lagde faktaløse saker under Riises golf-episode.

---------------------------

math


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 12 apr 07, 17:40
Endret: 12 apr 07, 17:42

Nå er jeg ikke helt inne i saken, men jeg må si det er elendig at Eggen ikke har fått medaljen sin, men det er elendig og gi pressen den gleden av og lage en story rundt dette og....dette kunne eggen tatt med noen i styret på kammerset...faen sånn grining a gett...

 Ida Marie Vatn var forresten på aristokraten og skulle hente noen billetter for tv2...

var ei fit.... der og...

 

---------------------------

Heia FFK



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3