Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - FC Lyn (2. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 10 9

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 15 apr 07, 06:50
Endret: 15 apr 07, 06:51

For å si det slik. Jeg synes Pål André spilte bedre enn mot LSK, men har sett han betydelig bedre enn dette før.

Han møter en utrolig god spiller i Espen Hoff, som jeg mener vant duellen mot Pål André klart i i første omgang. I andre omgang var det sånn omtrent uavgjort vil jeg si. Totalt får Espen Hoff hvertfall 2 poeng mer hos meg i en eventuell spillerbørs fra 1-10.

Jeg mener grunnen til at Hoff ikke scorte i dag var en god Rami Shaaban og ellers svake avslutninger.

Derfor er jeg fortsatt ikke enig med deg FOTR, men det er jo helt greit. Forum er til for meninger og diskusjoner.


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 15 apr 07, 09:50

Var det noen som tok opp kampen i går?

Ps kjempestemning på PH feltet i går!


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 15 apr 07, 10:02

Jævlig deilig. West tilbake og han virket spillesugen ja. ciaran imponerte fra første touch.fortsett slik vær så snill.tarek veldig bra og raymond og vidar likeså. Stadheim synes jeg desverre fortsatt sinker spillet.

Flott kamp på nydelig stadion

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 apr 07, 10:53

Gratulerer FFK med seier i åpningskampen.

Tiltross for klar seier og mye bedre spill enn mot LSK, er det fortsatt endekl rusk i maskineriet.

Seieren skyldes først og fremst en glimrende Shaban ved to anledninger;

1: Dobbeltredningen i første omgang.

2: Redningen nede fra Bala på stillingen 2-1.

Hadde en av diss blitt mål, tror jeg resultatet hadde sett annerledes ut.

Forsvaret er "rufsetete" og Fofana er tydeligvis ikke blitt venn med ballen enda, faktisk satt jeg og håpet at Toth ( jeg liker ikke Toth) heller hadde kommet inn.

Hoås gjorde mye bra, men hadde utrolig flaks ved målet. Gavepakke av Stensaas og Gustavsson. Maken til sleivspark foran åpent mål skal en lete lenge etter.

Dette holder som "malurt ibegeret" i dag. Forstår derfor ikke FB som gir disse 3 spillerne samme karakter.

Når det gjelder utvisningen, mener jeg den var korrekt akkurat som annuleringer av Multa sitt " mål.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


*****

Juniorspiller

Ble medlem: 13 apr 07
Innlegg: 96

Lagt til: 15 apr 07, 11:15
Endret: 15 apr 07, 11:15

Synes vi kom ganske heldig fra det. Flere spillere som var under "pari". Martinsen synes jeg var kampens ener, tett fulgt av venstrebenet til Ray og Ramberg. Multe har vel spillt sin siste kamp som back på venstre side, og Jonna var bare en skygge av seg selv. Martyn, West, Fofana, Tarek og Hoas kommer godt fra det. Resten har vel litt å gå på.

 

 

 

---------------------------

Det er ballen som skal svette guttær...


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 15 apr 07, 11:18
Simen Brenne var på stadion i går og så gamle lagkamerater slå Lyn. Lurer på om han har kjøpt sesongkort?

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 apr 07, 11:53

Opprinnelig postet av aavdst
Simen Brenne var på stadion i går og så gamle lagkamerater slå Lyn. Lurer på om han har kjøpt sesongkort?

 

selvfølgelig har han ikke det! han skal jo spille kamper for Lillestrøm...


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 15 apr 07, 12:30

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 15 apr 07, 12:39
Opprinnelig postet av paco

Blir kvalm av media

http://www.dagsavisen.no/sport/article2715139.ece

 

herregud..det går jo ikke ann at ffk gjør en god kamp, det er noen medier som bare ikke liker FFK og dem bør vi drite i!

---------------------------

CUPVINNER 06


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 apr 07, 13:16
Endret: 15 apr 07, 13:17
Opprinnelig postet av paco

Blir kvalm av media

http://www.dagsavisen.no/sport/article2715139.ece

 



Snakk om oppmerksomhetssyk journalist/avis. Det er altså mer viktig for dem å forsvare sine egne uttalelser før sesongen, enn å faktisk skrive skikkelig om kampen, med mindre det finnes flere artikler om kampen da.

Satt ringside på langsiden i går, da fikk jeg med meg omtrent alt Multe gjorde... Jeg håper virkelig Prytz blir spillerklar igjen. I førsteomgang ble det mange feilpasninger og "se på Martinsen vinne hodedueller". Det virket nesten som Vidar måtte ta på seg ekstraansvar der ute fordi han så Multe sleit. Jeg så tross alt til og med Kvisvik hjelpe til noen ganger der nede! Mot slutten av omgangen vant han dog tre hodedueller på rad :)

Vidar Martinsen spiller oppfordrende og jeg tror han kommer til å utvikle seg videre, god i duellene, plasserte seg bra og kan dem med å takle så det suser.

Ramberg hadde en del feilpasninger, mulig han gjør en del bra "usynlig" arbeid, men likevel, han ville vel nesten ikke forsterket noen annen midtbane i Tippeligaen er jeg redd. Bjørkøy var heller ikke det helt store, selv om han i andre omgang var ganske involvert og ballvinnende der jeg satt.

Iren gjorde et flott innhopp, noen omtalte han som grisegod, det er jeg ikke helt enig i. Men han viste i hvert fall en fandenivoldsk innstilling, og det kan vi trenger. Ser ut som en kriger som gir mye av seg selv utpå banen.

Hoås tapte en del hodedueller, litt overraskende, skulle jo tro det bare var å hoppe for han, så vant han dem. Litt klønete med ballen i beina også, men en grei spiller.

Det var i grunn det jeg fikk inntrykk av i dagens kamp, hvor jeg satt. Ellers var det klønete arrangement i forkant av kampen. Fikk høre at det skulle være stort show en time før kampstart, det skjedde vel omtrent ingenting? Hørte snakk om sirkus, fikk se en film på storskjermen at noen klatret i et tau og et mannskor som vi ikke hørte stort av. Og hvem fikk egentlig med seg utvisningen? Var flere som ikke skjønte hva Enerly bablet om da han snakket om at det ikke alltid er lett å spille mot ti mann.

Men stemningen var god, stadion var flott, gleden var enorm og dagen var summasumarum topp.

... men jeg lurer på hvor mange som dropper å dra på kamp om de må stå en time i kø for å komme seg over elven. Dette bør organiseres på en bedre måte, ikke minst må idiotene som har kommet seg over broen fortsette å gå, og ikke stoppe rett etter for å slå av en prat når det er ti tusen andre som også skal over. Få en snut eller to til å sende folk videre, å parkere en snutebil på broen gjør ikke store nytten.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 apr 07, 15:09
Opprinnelig postet av paco

Blir kvalm av media

http://www.dagsavisen.no/sport/article2715139.ece

 

vi sparer på den linken og når sessongen er over og vi er på 6 så sender vi en mail til dem og sier: Ja dette sa dere etter FFK 2 kamp. vi rykke ikke ned svine avis

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 apr 07, 15:16
Endret: 15 apr 07, 15:16
Har sluttet å bry meg om hva media skriver om FFK. Det er tydligvis stor misnøye blandt landets media at FFK spiller i Tippeligaen igjen...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 apr 07, 15:40
Er det  mulig?  Han skyter jo seg selv bare i foten da.. Regner ikke med at han har fått med seg alle skadene våre. Og har han fulgt alle andre nedrykkskandidatene også da? Har han fått med seg at vi har investorer som kan kjøpe spillere i sommer hvis det trengs? Utrolig teit å fastslå slikt etter 2 serierunder...


Men bare moro for oss ved sesongslutt dette.. Kan vi peke og le

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 15 apr 07, 16:42
Våre to beste forsvarsspillere er skadet. Ikke så rart at forsvaret er vaklevorent, egentlig...gleder meg til Prydz er tilbake, enda litt mer til Berthelsen er på plass, og aller mest gleder jeg meg til å se Piroja rydde opp på dødballer. Savnet har vært merkbart så langt.

danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 15 apr 07, 16:59
Om ikke dere allerede har gjort det så bør dere ta en kikk på fxt.no og se på høydepungtene fra kampen, deilig stemning.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 15 apr 07, 17:28
Opprinnelig postet av morradi
Våre to beste forsvarsspillere er skadet. Ikke så rart at forsvaret er vaklevorent, egentlig...gleder meg til Prydz er tilbake, enda litt mer til Berthelsen er på plass, og aller mest gleder jeg meg til å se Piroja rydde opp på dødballer. Savnet har vært merkbart så langt.


I tillegg til det gleder jeg meg til vi får en forsterkning på høyreback.
Hvis/når det skjer har vi ett BRA forsvar.

PAC er lokal gutt og en kjempekar men syns han faller for lett igjennom mot spillere som har litt kvalitet.

Det var en helt grei kamp i går, de fleste presterte greit, ikke noe mer enn det, når jeg har landa etter gårdagens opplevelse må jeg være såpass ærlig.

Martyn virker lovende og West tilbake kan være det vi trenger for å havne på trygg grunn.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 15 apr 07, 19:27
Opprinnelig postet av Plankekæll

Han møter en utrolig god spiller i Espen Hoff, som jeg mener vant duellen mot Pål André klart i i første omgang. I andre omgang var det sånn omtrent uavgjort vil jeg si. Totalt får Espen Hoff hvertfall 2 poeng mer hos meg i en eventuell spillerbørs fra 1-10.

Målt i stilpoengen så gjorde Espen Hoff en mye bedre kamp enn Czwartek. Men i målprotokollen endte duellen dem i mellom 0-0.

Kanskje er det bare det at jeg satt med hjertet i halsen hver gang Espen Hoff fikk ballen, dels av gammel vane, og jeg var svært fornøyd med resultatet av Czwarteks innsats. Men jeg er enig i at høyrebacken vår så ut til å være ute i hardt vært utpå der. Tror vi skal være glad for at Lyn ikke hadde Hoff, Edu og Bala på topp. Grøss.

 


Jegærn

Knøttespiller
Ble medlem: 09 apr 07
Innlegg: 29

Lagt til: 15 apr 07, 19:43
Jeg vil si si at PAC kom seg mesterlig utover i kampen. Han fikk skikkelig taket på Hoff etter hvert. Skal også bli spennede å se Martyn i noen flere kamper. Det lille jeg så så veldig lovende ut. OG VI RØKKER ENTE NED !!!!!

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 15 apr 07, 23:09
Tarik og Kvisvik med på rundens lag hos TV2.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 apr 07, 13:10

Opprinnelig postet av aavdst
Tarik og Kvisvik med på rundens lag hos TV2.


Oi! Er det mulig, da? Og det av TV-Kanalen med stor K? Kanalen som hater FFK? Oooooh!

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 10 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3