Husk meg
Brukernavn
Passord

Andresen vil ikke forlenge

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06
Innlegg: 64

Lagt til: 06 apr 07, 14:10
Kanskje han er interessert i et klubbskifte? I så fall burde det kunne være noe for FFK uavhengig om de ryktene som gikk var sanne eller ei.

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 06 apr 07, 14:35
Men herregud da..

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 06 apr 07, 14:43

Ok, for å utdype: Når norges landslagskaptein nøler med å skrive under ny kontrakt med en av de heteste gull-favorittene, tror du det er fordi:

A - Han vil ha et bedre tilbud

B - Han håper på interesse fra utlandet

C - Han har lyst til å spille for et av bunnlagene i stede

Hva virker mest sannsynlig her?

Eller, drit i hva som er mest sannsynlig, bare si meg hvilke av de tre som er så borti skogen usannsynlig at å foreslå det får deg til å framstå som temmelig tett i nøtta?


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 06 apr 07, 14:49
Du må være enda tettere som greier og se dette som helt usannsynlig...hva om Høili har dratt opp lommeboka...det tror jeg ikke du kan vite noe om... enig i at det høres vel optimistisk ut, men du kan ikke vite...

---------------------------

Heia FFK


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 apr 07, 14:50
Endret: 06 apr 07, 14:51
Opprinnelig postet av algern0n

Ok, for å utdype: Når norges landslagskaptein nøler med å skrive under ny kontrakt med en av de heteste gull-favorittene, tror du det er fordi:

A - Han vil ha et bedre tilbud

B - Han håper på interesse fra utlandet

C - Han har lyst til å spille for et av bunnlagene i stede

Hva virker mest sannsynlig her?

Eller, drit i hva som er mest sannsynlig, bare si meg hvilke av de tre som er så borti skogen usannsynlig at å foreslå det får deg til å framstå som temmelig tett i nøtta?

Hvilket bunnlag?? Serien har jo ikke startet enda. Er du spåmann?

Bare Rosenborg og Brann har et klart større potensiale enn FFK ut fra budsjetttallene i Norge 2007. Selvsagt er Fredrikstad en lag med potensiale og et lag som Andresen kan komme til å velge som sin neste klubb i Norge,hvis det blir Norge.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06
Innlegg: 64

Lagt til: 06 apr 07, 14:56
Opprinnelig postet av algern0n

Ok, for å utdype: Når norges landslagskaptein nøler med å skrive under ny kontrakt med en av de heteste gull-favorittene, tror du det er fordi:

A - Han vil ha et bedre tilbud

B - Han håper på interesse fra utlandet

C - Han har lyst til å spille for et av bunnlagene i stede

Hva virker mest sannsynlig her?

Eller, drit i hva som er mest sannsynlig, bare si meg hvilke av de tre som er så borti skogen usannsynlig at å foreslå det får deg til å framstå som temmelig tett i nøtta?

 

Jeg har ikke kommet med noen påstander om noen av de tre alternativene dine. Jeg har heller ikke sagt at jeg tror han kommer til FFK. Det eneste jeg sier er at det kan være verdt et forsøk å prøve å få han over. Det er tross alt en god spiller, og rarere ting har skjedd enn at en god norsk tippeligaspiller skulle kunne tenke seg å spille for FFK.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 apr 07, 15:07
skal vi ta opp Martin Andresen enda en gang    Ta med Bengt Seternes også da

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 apr 07, 15:15

Opprinnelig postet av tubbs
Kanskje han er interessert i et klubbskifte? I så fall burde det kunne være noe for FFK uavhengig om de ryktene som gikk var sanne eller ei.

 

Kan hende han savner Kvisvik eller vil til FFK for å "trappe ned" ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 06 apr 07, 15:19

Opprinnelig postet av Lex
Du må være enda tettere som greier og se dette som helt usannsynlig...hva om Høili har dratt opp lommeboka...det tror jeg ikke du kan vite noe om... enig i at det høres vel optimistisk ut, men du kan ikke vite...

Greia er jo at Martin Andresen har ingen åpenbar grunn til å la penger påvirke hans valg av klubb heller, så hvor stor del av lommeboka si Høili drar opp har lite med saken å gjøre.


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 06 apr 07, 15:26
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av algern0n

Ok, for å utdype: Når norges landslagskaptein nøler med å skrive under ny kontrakt med en av de heteste gull-favorittene, tror du det er fordi:

A - Han vil ha et bedre tilbud

B - Han håper på interesse fra utlandet

C - Han har lyst til å spille for et av bunnlagene i stede

Hva virker mest sannsynlig her?

Eller, drit i hva som er mest sannsynlig, bare si meg hvilke av de tre som er så borti skogen usannsynlig at å foreslå det får deg til å framstå som temmelig tett i nøtta?

Hvilket bunnlag?? Serien har jo ikke startet enda. Er du spåmann?

Bare Rosenborg og Brann har et klart større potensiale enn FFK ut fra budsjetttallene i Norge 2007. Selvsagt er Fredrikstad en lag med potensiale og et lag som Andresen kan komme til å velge som sin neste klubb i Norge,hvis det blir Norge.

Vi har vært et bunnlag i tre sesonger. Der er mulig at vi vil ta et steg i riktig retning i år, men noen radikal forvandling (for, la oss innse det, skal det være realistisk å hente Andresen må vi være helt i toppen) er det forsvinnende lite som tyder på.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 apr 07, 15:26
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av tubbs
Kanskje han er interessert i et klubbskifte? I så fall burde det kunne være noe for FFK uavhengig om de ryktene som gikk var sanne eller ei.

 

Kan hende han savner Kvisvik eller vil til FFK for å "trappe ned" ?

Jeg har hørt rykter om at Andresen har familien i Moss og kona har nesten hele familien i Sarpsborg. Kan jo også være en grunn til å velge FFK. Tviler en fotballspiller på 30 år drar til FFK for å trappe ned. Bare et tidsspørsmål før FFK er etablert blandt dem 6 største klubbene i Norge.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 06 apr 07, 15:30

Opprinnelig postet av algern0n
Men herregud da..

DAGENS!

---------------------------

Norgesmester


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 06 apr 07, 17:42
Endret: 06 apr 07, 17:43

Kjære algern0n . Penger har seff mye og si...selv om han har så det holder betyr det noe...

 

Kan du kansje slutte med den negative holdningen din og...fryktelig slitsomt altså....

Gleder meg som en unge til mandag og håper på seier...

 

---------------------------

Heia FFK


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 06 apr 07, 18:13

Hehe, gjør selvsagt jeg også, blir bare litt frustrert; når folk tror at vi realistisk sett kan hente folk som Andresen vil de nesten uansett bli skuffa av de vi faktisk henter (selv om de er gode ballspillere de også), det kan fort bli en ond trend.

Det samme gjelder mine "negative" innlegg om våre sjanser i serien i år, folk som tror det er realistisk at vi kan blande oss inn i Royal League-kampen i år vil med 90% sikkerhet bli suffet, selv om vi kommer til å gjøre en mye bedre sesong enn i fjor!

Vil bare at folk skal skru ned forventningene et par hakk sånn at de ikke blir skuffet og vi får en uggen stemning utover i sesongen, liksom.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 06 apr 07, 22:53
Endret: 06 apr 07, 22:54
Opprinnelig postet av benksliter`n

 

Jeg har hørt rykter om at Andresen har familien i Moss og kona har nesten hele familien i Sarpsborg. Kan jo også være en grunn til å velge FFK.

Onkelen hannes bor i Engelsviken 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 07 apr 07, 19:53
Opprinnelig postet av algern0n

Hehe, gjør selvsagt jeg også, blir bare litt frustrert; når folk tror at vi realistisk sett kan hente folk som Andresen vil de nesten uansett bli skuffa av de vi faktisk henter (selv om de er gode ballspillere de også), det kan fort bli en ond trend.

Det samme gjelder mine "negative" innlegg om våre sjanser i serien i år, folk som tror det er realistisk at vi kan blande oss inn i Royal League-kampen i år vil med 90% sikkerhet bli suffet, selv om vi kommer til å gjøre en mye bedre sesong enn i fjor!

Vil bare at folk skal skru ned forventningene et par hakk sånn at de ikke blir skuffet og vi får en uggen stemning utover i sesongen, liksom.

 

Det er nok ingen som tror at topp 4 er en realitet allerede i år.. For min del er jeg fornøyd hvis vi klarer å holde oss unna bånnstriden i år. Alt annet blir bonus...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 07 apr 07, 21:31
Endret: 07 apr 07, 21:37
Vi var ikke et bunnlag i fjor. Vi ble nr åtte, det er midt på tabellen, ikke bunnen. Jeg vet det så ut lenge som om FFK var et bunnlag. Det så også ut lenge til at Brann skulle vinne serien. Men serien er ikke over før den er over. FFK var ikke mer et bunnlag i fjor mer enn Brann var seriemestere. Det har ingenting å si at det så annerledes ut lenge, for begge lag. Det er først når serien er slutt man konkluderer hvem som vant og hvem som havnet midt på tabellen. FFK var det åttende beste laget i serien i fjor, verken mer eller mindre. Hvorfor er dette mon tro så vanskelig å forstå? Og hvorfor denne iveren etter å fortsette å kalle FFK et bunnlag, også i år? Det er da gud hjelpe meg vel tidlig å si, er det ikke? Med en bedre trener, en bedre stall, og et mer fornuftig strategisk opplegg ("la oss forsøke å hindre motstander i å score også, ikke bare score flere enn dem"), bedre økonomi, bedre styring av klubben etc så ser jeg ikke helt hvorfor FFK skulle gjøre det dårligere i år enn i fjor. Altså er øvre halvdel av tabellen innen realistisk rekkevidde. Det eneste som taler for at FFK vil bli et bunnlag i år er ekspertenes sedvanlige tips om at FFK vil rykke ned. Og de pleier jo alltid ha rett, så de får vi vel heller tro på dem da. Eller? Martin Andresen drar ingen steder før til sommeren. Så får vi se da hvilke lag han synes ser mest attraktivt ut, i en helhetsvurdering. Det er litt tidlig å påstå at det ikke kan bli FFK. Jeg ser f.eks ikke bort fra at Lillestrøm kan være interessert i en forsterkning på midtbanen innen den tid, men det er vel bare meg.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24