Husk meg
Brukernavn
Passord

Brian West er kampklar!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 02 apr 07, 23:18
Trener Anders Grönhagen reiste nedover uten Raymond Kvisvik, som blir hjemme i Fredrikstad for å hvile skulderen han fikk betennelse i. Raio Piiroja skal opereres tirsdag og er også hjemme.

Anders Prytz, som har vært skadet helt siden han pådro seg en smell i treningskampen mot Sandefjord, er med til Nederland. Det er samme er Lasse Staw, som har vært ute med en fingerskade. Det rapporteres at Brian West er kampklar og han er med. Christian Berg er trolig uaktuell for spill i to til tre uker til, men er med til Nederland.


I følge f-b er Briaen klar, forøverig resten av skadene er også raportertde også.

effeffk

Knøttespiller
Ble medlem: 16 jan 07
Innlegg: 34

Lagt til: 02 apr 07, 23:28
Hva med vår nye ire ?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 apr 07, 23:51
han er med

---------------------------

http://keiko99.net


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 03 apr 07, 00:39
Brian West kan bli gull verdt for FFK utover i sesongen. Håper han kommer fort i kampform dette året. Synes det egentlig var litt rart at han har trengt så lang tid for å klare å spille en hel kamp i Tippeligaen tidligere. Håper det går fortere nå med Grønhagen`s og Aune`s kyndige ledelse.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 03 apr 07, 02:02

Haha, når jeg så trådtittelen tenkte jeg "Var ikke 1. april i går da?"

Sier litt om hvor lenge Brian har vært borte, vi får kryss alle tilgjengelige kroppsdeler for at han holder denne gangen!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 apr 07, 06:24
Bra at Brian er kampklar! Håper og trur han kan bidra mye i år.. Han er vårt viktigste angrepsvåpen når han er i form! Hadde vært moro om han blir god nok til å sitta på benken mot Lillestrøm..


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3