Husk meg
Brukernavn
Passord

Sandefjord - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 mar 07, 18:15
Endret: 26 mar 07, 18:16
Treningskamp i Sandefjord tirsdag 27. mars. Kampstart kl. 1600.

Kvisvik, Berg og Piiroja er uaktuelle pga skader. Shaaban, Staw, Tarik og Shabani er uaktuelle pga landskamper.

Laget blir ifølge fredrikstadfk.no først tatt ut kl 11 i morgen.

Tipper laget blir omtrent som dette:

Bråthen
Czwartek - Martinsen - Gerrbrand - Prytz
Bjørkøy - Cacic - Ramberg - Stadheim
Fofana - Toth/Hoås

Mayer fra Østerrike skal visstnok ikke spille kampen. Han er ifølge Grönis for "kamprusten". Cacic fra Kroatia skal derimot være med i troppen og får sikkert minst 45 minutter på banen. Kouadio bør også få spilletid.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 mar 07, 18:23
Må si jeg ikke har sansen for å kjøre Bjørkøy ut på høyrekanten. Da gjør vi en god spiller middelmådig......

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 mar 07, 18:25
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Må si jeg ikke har sansen for å kjøre Bjørkøy ut på høyrekanten. Da gjør vi en god spiller middelmådig......

Jeg er helt enig. Håper vi får se han mest mulig på sentral midtbane og minst mulig - helst aldri - i andre posisjoner denne sesongen. Men frykter at Grönis - i mangel på bedre alternativ - vurderer han som en kandidat til høyre midtbane.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 26 mar 07, 19:17

Opprinnelig postet av Costanza
Treningskamp i Sandefjord tirsdag 27. mars. Kampstart kl. 1600.

Kvisvik, Berg og Piiroja er uaktuelle pga skader. Shaaban, Staw, Tarik og Shabani er uaktuelle pga landskamper.

Laget blir ifølge fredrikstadfk.no først tatt ut kl 11 i morgen.

Tipper laget blir omtrent som dette:

Bråthen
Czwartek - Martinsen - Gerrbrand - Prytz
Bjørkøy - Cacic - Ramberg - Stadheim
Fofana - Toth/Hoås

Mayer fra Østerrike skal visstnok ikke spille kampen. Han er ifølge Grönis for "kamprusten". Cacic fra Kroatia skal derimot være med i troppen og får sikkert minst 45 minutter på banen. Kouadio bør også få spilletid.

Er forsåvidt ganske enig med Constanza ang lagoppstilling, men jeg tror på en midtbane hvor Bjørkøy og Cacic bekler de sentrale plassene mens Ramberg får en litt mere tilbaketrukken rolle bak, mens Stadheim blir satt litt mere offensivt. Altså i en stjerne på midten istedet for en flat firer.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 26 mar 07, 19:54

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Må si jeg ikke har sansen for å kjøre Bjørkøy ut på høyrekanten. Da gjør vi en god spiller middelmådig......

Jeg tror kanskje Sjøhage vil gjøre en god figur på høyrekanten.


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 26 mar 07, 20:14
Opprinnelig postet av Shadar

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Må si jeg ikke har sansen for å kjøre Bjørkøy ut på høyrekanten. Da gjør vi en god spiller middelmådig......

Jeg tror kanskje Sjøhage vil gjøre en god figur på høyrekanten.

..så du mener at dersom klubben får inn en (antatt) målscorer som vi i utgangspunktet ikke har råd til så bør han flyttes ned på kanten..?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 26 mar 07, 20:20
Opprinnelig postet av Shadar

Jeg tror kanskje Sjøhage vil gjøre en god figur på høyrekanten.



Eggen, er det deg?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 mar 07, 20:25
Endret: 26 mar 07, 20:26
jeg håper den ene blir testa. viktig at det blir testa ut da

---------------------------

http://keiko99.net


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 26 mar 07, 21:00
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Shadar

Jeg tror kanskje Sjøhage vil gjøre en god figur på høyrekanten.



Eggen, er det deg?


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 26 mar 07, 21:06
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Shadar

Jeg tror kanskje Sjøhage vil gjøre en god figur på høyrekanten.



Eggen, er det deg?

 

Dagens!!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 mar 07, 23:28
Endret: 26 mar 07, 23:29

Håper Bråten har trent seg ganske mye opp siden Mosse-kampen. Hvis ikke bør vi få tak i en ny 3dde keeper så fort dom eff. Greit nok at han vil være bak både Shaaban og Staw, men vi kan jo risikere å måtte bruke ham hvis både Shaaban og Staw er skadet. Jeg regner med at cup og seriekamper blir flyttet hvis spillere må ut i landskamp. Kanskje litt vanskeligere i UEFA-cupen, men det bare understreker bare mitt poeng....

 

Noen som vet om kampen går via web-tv eller om noen kanaler som sender den ? TV2 Sporten sender den ikke.... (PDF-fil)

 

PS: har ingenting mot Bråten og er ikke et spark mot ham, men han bør holde tippeliga-standard hvis klubben skal satse på ham som 3dde keeper, av grunner nevt ovenfor.

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Bite my shiny metal ASS!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 mar 07, 11:55
Opprinnelig postet av Bob Page

Håper Bråten har trent seg ganske mye opp siden Mosse-kampen. Hvis ikke bør vi få tak i en ny 3dde keeper så fort dom eff. Greit nok at han vil være bak både Shaaban og Staw, men vi kan jo risikere å måtte bruke ham hvis både Shaaban og Staw er skadet. Jeg regner med at cup og seriekamper blir flyttet hvis spillere må ut i landskamp. Kanskje litt vanskeligere i UEFA-cupen, men det bare understreker bare mitt poeng....

 

Noen som vet om kampen går via web-tv eller om noen kanaler som sender den ? TV2 Sporten sender den ikke.... (PDF-fil)

 

PS: har ingenting mot Bråten og er ikke et spark mot ham, men han bør holde tippeliga-standard hvis klubben skal satse på ham som 3dde keeper, av grunner nevt ovenfor.



Nå synes jeg du er virkelig på bærtur. Hvor mange klubber i tippeligaen har en 3-keeper som holder tippeliga-standard ?? Skal jeg tippe, så finnes det ingen. Ikke RBK en gang. Det er jo så vidt Lund Hansen holder dette. Og han er vel borti mot 2- keeper i RBK blitt.

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 27 mar 07, 12:28
Hva skal vi si om FFKs sjans til å vinne denne kampen da??

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Snart ny Stadion... JIPPI -


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 27 mar 07, 12:39

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Hva skal vi si om FFKs sjans til å vinne denne kampen da??

 

Med så mange spillere borte med skade eller landskamper, vil jeg si 38,75%sjans. dessverre

Men da får de hvertfall testa ut spillere for siste gang før seriestart.. Mot Rosenborg bør de vel stille tilnærmet det beste mannskapet de har til rådighet..

 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 27 mar 07, 13:42
Her er laget:

Erik Mellevold Bråthen

Pål André Czwartek, Patrick Gerrbrand, Vidar Martinsen, Anders Prytz

John Anders Bjørkøy, Hans Erik Ramberg, Frane Cacic, Anders Stadheim

Øivind Hoås og Ismael Beko Fofana

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 mar 07, 13:48
Ikke verst tippet lagoppstilling av meg i åpningsinnlegget altså

Vi kan vel ta Sandefjord sitt lag også. De stiller med et lag som minner veldig om det som på papiret kan være antatt lagoppstilling når alvoret sparkes i gang:


Espen Bugge Pettersen

Sampo Koskinen, Birger Madsen, Fredrik Kjølner, Martin .Jensen

Samuel Isaksen, Tommy Knarvik, Kari Arkivuo, Fredrik Thorsen

Adriano Munoz, Andreas Tegström

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 mar 07, 14:26
Spennende med Fofana og Hoås på topp. Trur det kan bli veldig bra! Håper vi holder tett bakover i denna kampen også..

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 27 mar 07, 14:28
Det er mindre enn to uker til seriestart. Selv om mange av de "nest" beste får spille i dag håper jeg vi klarer å matche SF, som vel må forventes å være et av de laga som skal kjempe om å unngå nedtrykk. Forsvaret er inntakt og slipper ikke SF til i noen særlig grad, Fofana er kvikk og putter 2. 2-0 til FFK i dag :-
)

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06
Innlegg: 64

Lagt til: 27 mar 07, 14:31
Enig. Tror Fofana og Hoås bør kunne passe bra sammen. Hoås ¨på sitt beste er god til å holde på ballen, og Fofana er etter hva jeg kan skjønne en kjapp og giftig spiss.

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 27 mar 07, 16:00
er det noen side som følger kampen tett`?

---------------------------

CUPVINNER 06



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24