Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK på nedrykk plass

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 30 mar 07, 21:59
Endret: 30 mar 07, 21:59

Opprinnelig postet av DrDRE
Håper de gir Kouadio sjansen, han og Fofana finner hverandre godt på banen utifra det jeg har sett.

Enig. To spillere med fremragende teknikk og spilleforståelse er mer enn dobbelt så bra som å ha én. Mye lettere å stoppe én spiller enn å stoppe to som spiller kjappe og uforustigbare kombinasjoner. Tredjemålet mot Hønefoss kom slik, de to serverte ballen på sølvfat til Toth.

Hva gjelder forsvaret, så hadde vi i fjor høst tre gode spillere til å fylle fire plasser. I år har vi fem. Selvsagt er det en forsterkning, nå tåler vi til og med en skade i backrekka uten at hele laget må omrokkeres av den grunn. 

Når vi snakker om forventningene til Beko og Konan, så vil jeg bestemt mene det er grunnlag for optimisme.

Forventningene til Bertelsen derimot får jeg inntrykk av at er altfor høye. Gutten er ung og har aldri vist annet enn glimt av et stort potensial. Han har ikke stabillisert seg på høyt nivå ennå. VG rangerte ham som nr 124 av 144 spillere i TL i fjor. Og fremdeles er han skadet. Selv om han skulle bli kvitt kneproblemet etterhvert så er han helt ute av kamptrening. Bertelsen forventer jeg absolutt ingenting av denne sesongen.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 mar 07, 00:23
Opprinnelig postet av DrDRE
Håper de gir Kouadio sjansen, han og Fofana finner hverandre godt på banen utifra det jeg har sett.
Kouadio kommer nok til å gå rett inn i startellvern utover,han er bare sinnsykt grisegod.Både han og Fofana går rett inn på de fleste tippeligalag.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 31 mar 07, 03:23

Er det ikke også riktig oppfattet at Kouadio er et stort talent i rollen som playmaker på sentral midtbane?

En midtbane med Bjørkøy defensivt, Kouadio offensivt, og Kvisvik og Tarik på hver sin kant, det burde smake fugl det.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 31 mar 07, 07:39
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Er det ikke også riktig oppfattet at Kouadio er et stort talent i rollen som playmaker på sentral midtbane?

En midtbane med Bjørkøy defensivt, Kouadio offensivt, og Kvisvik og Tarik på hver sin kant, det burde smake fugl det.

Bjørkøy har vel ikke sin største styrke i det defensive midtbanespillet, men... En spennende midtbanekonstruksjon er det iallefall. Jeg er spent på om Kvisvik kommer tilbake. Så lenge han er i form og orker jobbe er han et selvskrevet valg på midten, men...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 mar 07, 08:36
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Er det ikke også riktig oppfattet at Kouadio er et stort talent i rollen som playmaker på sentral midtbane?

En midtbane med Bjørkøy defensivt, Kouadio offensivt, og Kvisvik og Tarik på hver sin kant, det burde smake fugl det.

Høres veldig bra ut

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 01 apr 07, 11:47

Fredrikstad holder seg et år til

Norskefans.com tipper FFK på 10 plass,men jeg likte ikke den tittelen

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 01 apr 07, 13:40
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Er det ikke også riktig oppfattet at Kouadio er et stort talent i rollen som playmaker på sentral midtbane?

En midtbane med Bjørkøy defensivt, Kouadio offensivt, og Kvisvik og Tarik på hver sin kant, det burde smake fugl det.

En midtbane med èn mann som er i stand til å vinne ballen? Offensivt liker jeg det, men defensivt hadde etthvert tippeliga-lag pissa på den midtbanen der altså..


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 apr 07, 22:16
Endret: 04 apr 07, 06:52

Drilo har trua på FFK. www.fotballtips.no/default.asp

Det har SA også.

tror SA årets eliteserie ender:

  • 1. Rosenborg
  • 2. Lillestrøm
  • 3. Brann
  • 4. Vålerenga
  • 5. Viking
  • 6. Stabæk
  • 7. Lyn
  • 8. Start
  • 9. Tromsø
  • 10. Strømsgodset
  • 11. Odd Grenland
  • 12. Fredrikstad
  • 13. Aalesund
  • 14. Sandefjord

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 04 apr 07, 08:27
Opprinnelig postet av Patrioten

Drilo har trua på FFK. www.fotballtips.no/default.asp

Det har SA også.

tror SA årets eliteserie ender:

  • 1. Rosenborg
  • 2. Lillestrøm
  • 3. Brann
  • 4. Vålerenga
  • 5. Viking
  • 6. Stabæk
  • 7. Lyn
  • 8. Start
  • 9. Tromsø
  • 10. Strømsgodset
  • 11. Odd Grenland
  • 12. Fredrikstad
  • 13. Aalesund
  • 14. Sandefjord
Trua?

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 apr 07, 10:35
Er 12 plass trua??

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 apr 07, 10:44

Drillo tipper vel FFK på 10. plass. Ikke 12. plass. Der tror han Strømsgodset havner.

Dere forveklser nok med tipset til SA.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 apr 07, 10:44

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 apr 07, 10:47

Opprinnelig postet av keiko99
karl petter  løken har tippa FFK og Odd rett ned samt at han sier at LSK tar gullet.

Nå tok jeg ikke herr Løken veldig seriøst i utgangspunktet, men når han plasserer Aalesund på 12. plass, innrømmer at de har den svakeste stallen, men begrunner tipset med at han er god venn av Perry... ja, nettopp.

Bastionen tipper oss for øvrig på 12. plass. Jeg tror de forsøker å være litt morsomme i "analysen".


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 apr 07, 10:51
Jeg syns alle som tipper oss svakere en nr 7 ikke kan kalle seg seriøse.. jeg vet jeg spiller tøft nå for denne nettsiden har enda ikke sagt hvilken plass den tipper FFK på, men det er lov å ha sine egne meninger

---------------------------

http://keiko99.net


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 04 apr 07, 10:55

Opprinnelig postet av keiko99
karl petter  løken har tippa FFK og Odd rett ned samt at han sier at LSK tar gullet.

 

Ja og det skal vi ta seriøst når han skriver slikt:

"12. Aalesund har kanskje Tippeligaens svakeste mannskap, men jeg tipper litt med hjertet siden trener Per Joar Hansen er en av mine beste venner. Derfor tror jeg at de klarer å kapre kvalifiseringsplassen".

Hva mener han. At de klarer å kapre kvallikplassen fordi Per Joar Hansen er en av hans beste venner Makan til gjøk!!! 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 04 apr 07, 10:58
Hehehe.. Han Karø Petter er jo Særping da, så er ikke så rart at ikke alt paasær :)

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 apr 07, 11:00
Opprinnelig postet av Costanza

Drillo tipper vel FFK på 10. plass. Ikke 12. plass. Der tror han Strømsgodset havner.

Dere forveklser nok med tipset til SA.

 

Nei for han skriver at SA også har trua på oss. Vi forveksler ikke.. Jeg syns ikke 10 plass er trua heller jeg da..


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 04 apr 07, 15:44

Jeg surfer rundt på nettet og i dag florer det av foskjellige tabelltips. Jeg må si at de fleste har svært liten tro på Fredrikstad i år. Likevel sitter jeg igjen med godfølelsen og kan nesten ikke vente på seriestart. At FFK er bedre enn på lenge er jeg hellig overbevist om, og like sikker er jeg på at FFK er den de fleste "ekspertene" har bommet mest på når de har satt opp sine lister. Bare vent..

HELT - objektivt fra min side;)

---------------------------

invester i elefantene fra elefantkysten! NÅ!


effeffk

Knøttespiller
Ble medlem: 16 jan 07
Innlegg: 34

Lagt til: 04 apr 07, 15:53
Opprinnelig postet av oleberg

Opprinnelig postet av keiko99
karl petter  løken har tippa FFK og Odd rett ned samt at han sier at LSK tar gullet.

 

Ja og det skal vi ta seriøst når han skriver slikt:

"12. Aalesund har kanskje Tippeligaens svakeste mannskap, men jeg tipper litt med hjertet siden trener Per Joar Hansen er en av mine beste venner. Derfor tror jeg at de klarer å kapre kvalifiseringsplassen".

Hva mener han. At de klarer å kapre kvallikplassen fordi Per Joar Hansen er en av hans beste venner Makan til gjøk!!! 

kan ikke ta NRK seriøst etter et slikt "eksperttips", Løken virker jo å være helt særp i hue. Han er sikkert kompis med KTE også, og tipper FFK på siste av den grunn.

Generellt preges alle "nedenom og hjem tips " av FFK av lite undersøkende journalisitkk. Vi vet jo at vi har hatt godt av et trenerskifte , er mye bedre trent, nesten ikke vil slippe inn mål osv. Så slapp av folkens: Løken med hårmanken og hans kollegaer i VG har virkelig "bærsja i buksa" i år!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 apr 07, 16:23

Opprinnelig postet av ffkmufc
Er 12 plass trua??

Nei, blinkset på det, så det var to prikker igjen, tenkte derfor at det kom flere lag under FFK.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3