Husk meg
Brukernavn
Passord

Terje Høili: Vurderer flere kjøp.

Flat Trådet Nøstet
Side 21 av 23 21

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 01 apr 07, 21:43
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Er det så rart at folk er litt skeptiske til dette kjøpet?

Nå er vel noe av poenget at han ikke er kjøpt ennå. Han er bare på lån, med opsjon på kjøp hvis FFK ønsker det til sommeren.

Denne handelen da. Det tyder jo også på at FFK ikke er helt sikre selv........

Eller investorer/Høyli. Ikke så rart kanskje,når vi vet hva FFK presterte å bruke pengene deres på i fjor.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 apr 07, 21:44
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Er det så rart at folk er litt skeptiske til dette kjøpet?

Nå er vel noe av poenget at han ikke er kjøpt ennå. Han er bare på lån, med opsjon på kjøp hvis FFK ønsker det til sommeren.

Denne handelen da. Det tyder jo også på at FFK ikke er helt sikre selv........

 

er ikke det knall bra da? fader, det er jo det lureste de kunne gjort, er på en måte et kjøp med angre rett! er det negativt også nå da?

 

H va tror folk? At topp etablerte spillere står i kø for å kunne spille for FFK??? vi er ikke så forbanna atraktive selvom vi vant cupen ifjor! Jeg beklager bedreviteren og dere andre som håpet, men becham ville desverre ikke komme denne gangen, det samme gjalt Wayne rooney, han ville vinne serie gull med united først

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 apr 07, 21:51
Endret: 01 apr 07, 21:53

Finns ett par spillere mellom Rooney og Irsk serie eller?

Er igrunn ikke så veldig negativ til handelen heller jeg, men å forstå at noen er litt skeptiske har jeg ingen problem med....


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 01 apr 07, 21:55
Endret: 01 apr 07, 21:56
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Hadde spilleren vært tett oppunder nivået til Larsen, Andresen eller Brenne ville han vært plukket opp av et engelsk lag for lenge siden, om ikke Premier League lag så ihvertfall ett championchip lag....

      Det er vel derfor Larsen, Andresen og Brenne gjør det så godt i England.  Holder han ikke mål forsvinner han til sommeren, men gi nå for faen mannen en sjanse.


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 01 apr 07, 21:57
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Er det så rart at folk er litt skeptiske til dette kjøpet?

Nå er vel noe av poenget at han ikke er kjøpt ennå. Han er bare på lån, med opsjon på kjøp hvis FFK ønsker det til sommeren.

Denne handelen da. Det tyder jo også på at FFK ikke er helt sikre selv........

 

er ikke det knall bra da? fader, det er jo det lureste de kunne gjort, er på en måte et kjøp med angre rett! er det negativt også nå da?

 

H va tror folk? At topp etablerte spillere står i kø for å kunne spille for FFK??? vi er ikke så forbanna atraktive selvom vi vant cupen ifjor! Jeg beklager bedreviteren og dere andre som håpet, men becham ville desverre ikke komme denne gangen, det samme gjalt Wayne rooney, han ville vinne serie gull med united først

Ja, det er faktisk det folk tror, og det er forbanna irriterende.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 02 apr 07, 11:46
Opprinnelig postet av eliot
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Hadde spilleren vært tett oppunder nivået til Larsen, Andresen eller Brenne ville han vært plukket opp av et engelsk lag for lenge siden, om ikke Premier League lag så ihvertfall ett championchip lag....

      Det er vel derfor Larsen, Andresen og Brenne gjør det så godt i England.  Holder han ikke mål forsvinner han til sommeren, men gi nå for faen mannen en sjanse.

hehe bra sagt de fleste etablerte spillerne i tippeligaen kommer jo hjem som slakt etter prøvespill i england så denne Martyn kan vise seg og bli en av de bedre midtbane spillerne i tippeligaen 2007 hvem vet!

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 02 apr 07, 12:27

Folkens, jeg tror det er en del her inne som må stikke en kroppsdel i jorda og innse hva FFKs posisjon i norsk fotball per dags dato faktisk er. Ambisjoner om spill i toppen er vel og bra, men det alle andre vet om klubben er av vi har slitt i bånn hver eneste sesong så langt i tippeligaen, at det er mye intern turbulens i klubben og at alle har spådd at dette blir året vi "endelig" fyker ned.

..så hvorfor folk regner med at nasjonale profiler som Svindal Larsen og Andresen bare går å sikler etter å komme til FFK, og at det er bare klubbens mangel på penger som står i veien, er meg et evig mysterium.

Når klubben er i den posisjonen den er i nå så er det gode adecco-liga spillere og relativt ukjente utlendinger som er realistiske mål i overgangsmarkedet. Det kan slå ut begge veier, adecco-spillere kan vise seg å ha hittil ukjente evner (Jonna var en uslepen diamant mens Stadheim, som faktisk en mye mer merittert spiller, har ennå ikke slått til) og det samme gjelder utlendinger (noen slår til, som Brian West, mens andre drar en Multiharju). Martyn faller selvsagt i den andre kategorien, og det kan slå ut begge veier. Det vi vet er at han er en spillertype som vi trenger (offensiv og gjennombruddshissig midtbanespiller), og at han er en hardtarbeidende fyr som hele tiden gir alt. Vi vet også at siden det er snakk om et lån først er den økonomiske risikoen for FFK minimal.

..så fortell meg (dere som klager), hva er egentlig galt med denne overgangen?


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 02 apr 07, 12:45
Endret: 02 apr 07, 12:51
Ingen ting er galt med dette lånet, vi får en erfaren og god spiller som ikke er redd for å avslutte, helt fram til sommeren uten noen større risiko. Innfrir han ikke, lar vi han gå til sommeren og ser oss om etter en annen. Når alternativet er ikke-en-ny-midtbanespiller-fram-til-sommeren så ser jeg ingen grunn til å klage :)

Som jeg sa tidligere (http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=123505&side=35#124838), han ser ikke så værst ut på papiret!

Og jeg liker dette sitatet:
"Ciaran Martyn is the closest thing to Frank Lampard in the Eircom League. Big powerful, fit, decent passer powerful shot and not afraid to tackle and whatnot."

Pluss han scoret 15 mål i forrige sesong, vanligvis ligger han på 7-8 mål/sesong.

Ser ikke så ille ut det her heller:
http://www.youtube.com/watch?v=1YxjIgwZTMQ

Jeg er veldig positiv! Blir spennende å se om han slår til i Tippeligaen..

---------------------------

Bor i Moss, men det betyr ikke at jeg LIKER det.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 apr 07, 12:51
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Finns ett par spillere mellom Rooney og Irsk serie eller?

Dagens.

FFK-supportere kan det med å krisemaksimere. Man skal lete lenge etter et mer sort-hvitt syn på tilværelsen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 02 apr 07, 12:53
Skulle gjerne hatt han derre nr 15 på Derry også???

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 apr 07, 12:56
Endret: 02 apr 07, 13:01
Opprinnelig postet av oleberg
Skulle gjerne hatt han derre nr 15 på Derry også???

Han hadde et hei-dunderende skuddbein i alle fall. Yngre er han også (født i 84) og fast U21-landslagsspiller står der på Derry Citys offisielle nettsider. Kevin Deery heter han. Slo igjennom som høyreback, men er oftest å finne på høyre kant eller sentralt i banen. Uefa.com har gitt ham betegenelsen "player to watch in 2007". Det har tidligere vært spekulert i en overgang til Wolves og Dunfermline.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 02 apr 07, 13:12
La også merke til han, hadde ikke skadet med en "player to watch 2007" ;)

Er han født i 84 er han vel ikke U21-spiller lenger, det vet jeg som er født i 84 og fyller 23 i år.

---------------------------

Bor i Moss, men det betyr ikke at jeg LIKER det.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 02 apr 07, 13:17
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av oleberg
Skulle gjerne hatt han derre nr 15 på Derry også???

Han hadde et hei-dunderende skuddbein i alle fall. Yngre er han også (født i 84) og fast U21-landslagsspiller står der på Derry Citys offisielle nettsider. Kevin Deery heter han. Slo igjennom som høyreback, men er oftest å finne på høyre kant eller sentralt i banen. Uefa.com har gitt ham betegenelsen "player to watch in 2007". Det har tidligere vært spekulert i en overgang til Wolves og Dunfermline.
Men ble han tatt ut på årets lag slik Martyn ble?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 apr 07, 13:20
Endret: 02 apr 07, 13:22
Opprinnelig postet av paco
Men ble han tatt ut på årets lag slik Martyn ble?

Hvor har du det fra egentlig? Det eneste jeg har funnet er at han har vunnet Sligo Awards for Sligos beste fotballspiller. Det blir litt som å kåre Østfolds beste fotballspiller...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 02 apr 07, 13:24
Endret: 02 apr 07, 13:24
Jeg hadde gått for Barry Molloy,hvis jeg skulle velge en annen spiller enn Matyn i Derry. Han skal vist være en virkelig god kriger på midtbanen. Har lest inne på et Irsk fotballforum,at han vist nok skal være deres viktigeste spiller.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 02 apr 07, 13:25

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av oleberg
Skulle gjerne hatt han derre nr 15 på Derry også???

Han hadde et hei-dunderende skuddbein i alle fall. Yngre er han også (født i 84) og fast U21-landslagsspiller står der på Derry Citys offisielle nettsider. Kevin Deery heter han. Slo igjennom som høyreback, men er oftest å finne på høyre kant eller sentralt i banen. Uefa.com har gitt ham betegenelsen "player to watch in 2007". Det har tidligere vært spekulert i en overgang til Wolves og Dunfermline.
Men ble han tatt ut på årets lag slik Martyn ble?

 

Paco faktisk så vant han prisen for beste unge spiller i Irecom league. Altså er sett på som ett større talent og en bedre spiller!!


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 02 apr 07, 13:35
..noe Morgan utvilsomt vet, og dersom det var mulig/lurt å hente han hadde vi nok prøvd.

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 02 apr 07, 14:13
ja, han ser nok sikkert mulighetene for å få seg en god klubb på øyriket som ganske store.

---------------------------

med ffk til champions league!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 02 apr 07, 16:49

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av paco
Men ble han tatt ut på årets lag slik Martyn ble?

Hvor har du det fra egentlig? Det eneste jeg har funnet er at han har vunnet Sligo Awards for Sligos beste fotballspiller. Det blir litt som å kåre Østfolds beste fotballspiller...

http://www.eleven-a-side.com/viewpoint/team_of_the_year.asp er ihvertfall på årets lag i 05 sesongen,kåret hos noe som ser ut til og være irsk fotball sin offisiele webside.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 02 apr 07, 16:58
Endret: 02 apr 07, 16:58

Registrerer at de har satt han opp på venstrekant på midtbanen. Han virker jo å være høyrebent ut fra youtube video. Men han skyter kanskje like bra med begge?

On the left of midfield is Derry’s Ciaran Martyn, named on eight of the 33 eleven-a-side.com Team of the Week line-ups and a real presence for the Candystripes in their emergence as a real force this year.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!



Flat Trådet Nøstet
Side 21 av 23 21

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24