Husk meg
Brukernavn
Passord

Fanpub i Oslo

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

FFK fan i Oslo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 mar 07
Innlegg: 15

Lagt til: 14 mar 07, 00:47

Er det noen steder i Oslo hvor FFK fans møtes for å se kamper som går på TV?


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 14 mar 07, 18:23
Opprinnelig postet av FFK fan i Oslo
Er det noen steder i Oslo hvor FFK fans møtes for å se kamper som går på TV?


Det var det t.o.m. sesongen 2005. Da pleide vi å møtes på Shamrock på Grünerløkka. 2006-sesongen så ble Shamrock "okkupert" av Start-supportere. Deretter har det vært dårlig med stampub i Oslo.

Vi burde jo helt klart ha et fast sted i Oslo, men det har vist seg vanskelig å få avtalt med noen pub slik at de kan garantere å sende FFK-kampene. Uten en slags avtale så blir det vanskelig å finne et fast sted.





bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 mar 07, 19:31

antar at det er en god del FFK tilhengere som bor i oslo, som studenter el annet. hadde vært meget interressant med vår "egen" pub. noe den eventuelle puben også vil tjene på da det gjerne blir en eller to pint iløpet av en kamp

 

det er vel en del brukere her inne med bosted i tigerstaden? undertegnede er en av dem...

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 14 mar 07, 19:55
Det er mange av oss, men jeg husker en tråd fra ifjor som handlet om akkurat det samme. det endte med at Husgutt fikk tilslag på en pub nedpå grønnland, men som plutselig ikke ville allikevel.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


FFK fan i Oslo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 mar 07
Innlegg: 15

Lagt til: 15 mar 07, 01:33
Jeg har sett en del kamper på Highbury på Majorstuen. Pleier å være en del FFK supportere der. Dessuten kan de vise 2 kamper samtidig hvilket er greit nå som flere kamper sendes samtidig. Problemet er at de ikke nødvendigvis vil prioritere FFKs kamper. Vi er mange fra Fredrikstad i Oslo og møtes alle på ett sted vil vi stå for en god ølomsetning. Egentlig burde vi være ganske attraktive!

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 15 mar 07, 01:47
Opprinnelig postet av mygg
Opprinnelig postet av FFK fan i Oslo
Er det noen steder i Oslo hvor FFK fans møtes for å se kamper som går på TV?


Det var det t.o.m. sesongen 2005. Da pleide vi å møtes på Shamrock på Grünerløkka. 2006-sesongen så ble Shamrock "okkupert" av Start-supportere. Deretter har det vært dårlig med stampub i Oslo.

Vi burde jo helt klart ha et fast sted i Oslo, men det har vist seg vanskelig å få avtalt med noen pub slik at de kan garantere å sende FFK-kampene. Uten en slags avtale så blir det vanskelig å finne et fast sted.






er det ikke shamrock enda da? ikke det at jeg har rukket å være der, da jeg var på de fleste bortekampene *host host*
men mine andre ffk kompiser ser kamper der affal, i fjor that is

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 mar 07, 17:22

De som har tatt over shamrock er noen skikkelig idioter. uansett, jeg orker ikke engasjere meg noe særlig i dette, da jeg stort sett er på alle kampene uansett..

 

er på alle hjemmekampene og de fleste borte. Er vel bare RBK,Tromsø , Ålesund og kanskje Viking jeg ikke kommer til å dra til. Kjekt med så mange østlandslag. og har allerede kjøpt flybillett til Bergen

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 16 mar 07, 15:13
Hvor kunne folk tenke seg å ha en fast pub da? majorstua er perfekt for meg, men det er begrenset utvalg av sportspuber her, det burde jo uansett være mulig å få til noe med litt aktiv innsats.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


FFK fan i Oslo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 mar 07
Innlegg: 15

Lagt til: 17 mar 07, 11:12

På Majortuen er det to muligheter: Highbury - men jeg tror ikke det gidder å prioritere FFK. Det andre alternativet er den engeske puben som ligger ved siden av Harliken/Ettas Place i Hegdehaugsveien. De har storskjerm, og så vidt jeg vet er det ingen andre lag som har tilholdsted der.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 17 mar 07, 11:30
Hva med Sportsbaren i Gamlebyen, tversover for jokern i krysset der. En lugn litten pub, og en trivelig Engelsk mann som driver den.

tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06
Innlegg: 64

Lagt til: 17 mar 07, 13:12
Enig bra sted, var der og så start - ffk i 2005.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 17 mar 07, 14:35
Jeg har mailet litt med highbury, og de syntes det hørtes ut som en god ide som burde være mulig å få til. Han jeg var i kontakt med skulle hvertfall høre med eierene om hvor landet lå, så skal han ringe meg.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


FFK fan i Oslo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 mar 07
Innlegg: 15

Lagt til: 17 mar 07, 16:38
Highbury høres bra ut dersom de lover å sende FFKs kamper - også dersom andre kamper går parallelt! Det pleier å være en del FFK supportere der når FFK-kamper vises.

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 17 mar 07, 16:46
jeg beveger meg ikke inn ett sted som heter highbury, ett sted går grensen

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 17 mar 07, 18:38
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Hva med Sportsbaren i Gamlebyen, tversover for jokern i krysset der. En lugn litten pub, og en trivelig Engelsk mann som driver den.


Er veldig for Oslo Sportsbar i Gamlebyen. Ikke minst fordi jeg bor rett i nærheten. :)
Et helt OK hyggelig sted som kan tenkes at gidder å avtale FFK-kamper. Bortsett fra at dette er veldig enga-land da.

Fant ingen epostadresse på nettet, men jeg kan jo stikke innom der en dag og spørre....

FFK fan i Oslo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 mar 07
Innlegg: 15

Lagt til: 18 mar 07, 18:18
Jeg holder en knapp på Highbury.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 19 mar 07, 20:54

Da har jeg fått svar fra highbury, og de forholder seg meget positive så lenge vi er en grei og sivilisert gjeng som ikke oppfører seg som klanhuer. De kan ikke love at vi bestandig kan få prioritet på selveste storskjermen, men at det alltid skal kunne være klar en krok med tv reservert for FFK-supportere så lenge vi sier fra et par dager på forhånd, samt at vi på varme sommerdager kan få tilgang på uteområdet med 42 tommer skjerm. Det ville være fint om alle som er interessert i dette sender meg en pm med beskjed om deg selv og eventuelle andre du vet vil være med, da highbury gjerne ville ha et cirkatall på hvor mange vi blir. I fjor var det nemlig en liten gjeng (5-6 stykk)med stabæksupportere som hadde hatt en noe lignende deal, og som highbury syntes var mer eller mindre stusselige.

Totalt sett virket det som de syntes dette var en god ide og at de gleder seg til å få et nytt innslag av supporterfaunaen

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


FFK fan i Oslo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 mar 07
Innlegg: 15

Lagt til: 21 mar 07, 12:17

Flott Snæbbis. Tror Highbury er et godt valg. Det er alltid en del Fredrikstad folk der og flere blir det nok når ryktet sprer seg at mange møtes der. Tror kanskje at det blir vanskelig å gi beskjed til Highbury om hvor mange vi bli på forhånd fordi de fleste vil nok ikke sende deg noen pm i forkant. Kan kanskje være greit å legge ut en melding på forumet i forkant av de første kampene slik at flest mulig vet om at vi møtes på Highbury.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 mar 07, 21:36
Jupp, var den tanken som gjorde at jeg ville ha tråden i sticky, så tenkte jeg skulle legge inn påminnelser og opplysninger her jevnlig.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 22 mar 07, 11:27
stiller meg positivt til dette. men hvor nøyaktig ligger puben?

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24