Husk meg
Brukernavn
Passord

Grönhagen får sparken først

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

smarkuss

Knøttespiller
Ble medlem: 19 mai 03
Innlegg: 32

Lagt til: 12 mar 07, 16:46
NordicBet har satt opp odds for sesongen.
Et av spillene er hvem som får sparken først, og dårligst odds gir FFKs trener.

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=6792

Har ikke sett resten av spillene, men det betyr vel også at de tipper laget langt nede også?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 mar 07, 16:54

Opprinnelig postet av smarkuss
NordicBet har satt opp odds for sesongen.
Et av spillene er hvem som får sparken først, og dårligst odds gir FFKs trener.

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=6792

Har ikke sett resten av spillene, men det betyr vel også at de tipper laget langt nede også?

De har vel da vurdert treningskampene FFK har spilt til nå. Ikke så rart,at Grønhagen ligger tynt an da. Litt interessant med hvem som blir toppscorer. Kan jo bli en Afrikansk toppscorer i Tippeligaen denne sesongen. Kanskje Edu,Kone eller Fofana i

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 12 mar 07, 19:16
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av smarkuss
NordicBet har satt opp odds for sesongen.
Et av spillene er hvem som får sparken først, og dårligst odds gir FFKs trener.

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=6792

Har ikke sett resten av spillene, men det betyr vel også at de tipper laget langt nede også?

De har vel da vurdert treningskampene FFK har spilt til nå. Ikke så rart,at Grønhagen ligger tynt an da. Litt interessant med hvem som blir toppscorer. Kan jo bli en Afrikansk toppscorer i Tippeligaen denne sesongen. Kanskje Edu,Kone eller Fofana i

De har  sikkert også i tillegg vurdert Grønhagens cv (meritter som trener). Ikke noe bombe for meg.....

---------------------------

RednWhite


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 mar 07, 20:08
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av smarkuss
NordicBet har satt opp odds for sesongen.
Et av spillene er hvem som får sparken først, og dårligst odds gir FFKs trener.

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=6792

Har ikke sett resten av spillene, men det betyr vel også at de tipper laget langt nede også?

De har vel da vurdert treningskampene FFK har spilt til nå. Ikke så rart,at Grønhagen ligger tynt an da. Litt interessant med hvem som blir toppscorer. Kan jo bli en Afrikansk toppscorer i Tippeligaen denne sesongen. Kanskje Edu,Kone eller Fofana i

De har  sikkert også i tillegg vurdert Grønhagens cv (meritter som trener). Ikke noe bombe for meg.....

Fy faen er det mulig,du høres mere ut som en FFK hater enn supporter

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 12 mar 07, 20:33

Og du høres mer ut som en fjortis enn en voksen mann . Hvorfor kan du ikke bruke et mer normalt språk? 

Når det gjeldet Grønhagen er jeg bare litt realistisk. Jeg har hjerne å tenke med paco, og gjør mine vurderinger ut fra fakta og ikke ut fra ønskedrømmer eller for at du sier han er så veldig god.... Alle FFK-patrioter håper vel at jeg tar feil. Også jeg håper det

---------------------------

RednWhite


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 mar 07, 20:41
Opprinnelig postet av HotDream

Og du høres mer ut som en fjortis enn en voksen mann . Hvorfor kan du ikke bruke et mer normalt språk? 

Når det gjeldet Grønhagen er jeg bare litt realistisk. Jeg har hjerne å tenke med paco, og gjør mine vurderinger ut fra fakta og ikke ut fra ønskedrømmer eller for at du sier han er så veldig god.... Alle FFK-patrioter håper vel at jeg tar feil. Også jeg håper det

Ok så gi meg en innføring i cv til Grönhagen,hva er så veldig dårlig med den i forhold til feks.Eggen sin.Eller mener du at svensk fotball er så mye dårligere enn norsk.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 mar 07, 20:46
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av HotDream

Og du høres mer ut som en fjortis enn en voksen mann . Hvorfor kan du ikke bruke et mer normalt språk? 

Når det gjeldet Grønhagen er jeg bare litt realistisk. Jeg har hjerne å tenke med paco, og gjør mine vurderinger ut fra fakta og ikke ut fra ønskedrømmer eller for at du sier han er så veldig god.... Alle FFK-patrioter håper vel at jeg tar feil. Også jeg håper det

Ok så gi meg en innføring i cv til Grönhagen,hva er så veldig dårlig med den i forhold til feks.Eggen sin.Eller mener du at svensk fotball er så mye dårligere enn norsk.

He he he...den var fin Paco

Tror han sliter litt nå

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 12 mar 07, 21:06

Det er faktisk ikke så rart at Grønhagen gir så lav odds. For det første, så er han ny trener i FFK, og det kan slå begge veier. Mange av de andre trenerne har vært i TL før, og oddssetterne vet hvordan trykket er rundt de.

Dessuten er FFK ventet i bunnen i år også. Trenerne til bunnlagene må ofte gå. Press fra media og omgivelsene trykker mer på hos bunnlagene.

Eggen rykket opp to år på rad med FFK. Og han holdt ffk i tippeligaen det første året de gikk opp, noe jeg personlig mener er en større prestasjon enn å rykke opp fra første div. I fjor havnet FFK midt på tabellen, og hentet hjem bøtta! Eggen har vært stor i Fredrikstad, så det blir veldig tøft å ta over for han.

FFK har også satt seg som mål å bli blant de 4 beste. Ligger de i bunnen ved halvspilt serie, så ligger kanskje treneren (som jo har det største ansvaret for lagets pretasjoner) tynt an?

 

 

---------------------------

Ære være plankebyen!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 12 mar 07, 21:15
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av HotDream

Og du høres mer ut som en fjortis enn en voksen mann . Hvorfor kan du ikke bruke et mer normalt språk? 

Når det gjeldet Grønhagen er jeg bare litt realistisk. Jeg har hjerne å tenke med paco, og gjør mine vurderinger ut fra fakta og ikke ut fra ønskedrømmer eller for at du sier han er så veldig god.... Alle FFK-patrioter håper vel at jeg tar feil. Også jeg håper det

Ok så gi meg en innføring i cv til Grönhagen,hva er så veldig dårlig med den i forhold til feks.Eggen sin.Eller mener du at svensk fotball er så mye dårligere enn norsk.

Svensk klubbfotball er vel omtrent på norsk nivå. Grønhagen har derimot ikke trent noen svensk toppklubb (topp 4 i allsvenskan), men middelmådige allsvenske lag og lag på nivå 2 i Sverige. Han trente Djurgården i de seks siste kampene ifjor (6te plass i Allsvenskan) og fikk 3 seire hjemme og en uavgjort og 2 tap borte. I rettferdighetens navn kan vi vel si at det ikke er så ille, men han var vel mer en motivator en trener? (Det er grenser for hvor mye han kunne endre på de 6 siste kampene i sesongen) Han er god på motivasjon på kort sikt og oppnår derfor ofte gode resultater, resultater som dessverre avtar over tid. Nå kan du kanskje fortelle meg noe jeg har spurt om før: Hva er det som gjør Grønhagen til en topptrener? Hva har han gjort for å bli karakterisert som en topptrener? Fått sparken i "toppklubben" Brommapojkarna?

---------------------------

RednWhite


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 12 mar 07, 21:18
Fornuftig tale kjell.

---------------------------

RednWhite


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 mar 07, 21:28
Det er da ikke lett heller.. De fleste her inne mener at Tom Nordlie er en bra trener. Hva har han oppnådd da? bortsett fra en 2 plass (joa , bra det) med Start?

Alt er relativt.

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 mar 07, 21:38
Endret: 12 mar 07, 21:56
Opprinnelig postet av HotDream

Svensk klubbfotball er vel omtrent på norsk nivå. Grønhagen har derimot ikke trent noen svensk toppklubb (topp 4 i allsvenskan), men middelmådige allsvenske lag og lag på nivå 2 i Sverige. Han trente Djurgården i de seks siste kampene ifjor (6te plass i Allsvenskan) og fikk 3 seire hjemme og en uavgjort og 2 tap borte. I rettferdighetens navn kan vi vel si at det ikke er så ille, men han var vel mer en motivator en trener? (Det er grenser for hvor mye han kunne endre på de 6 siste kampene i sesongen) Han er god på motivasjon på kort sikt og oppnår derfor ofte gode resultater, resultater som dessverre avtar over tid. Nå kan du kanskje fortelle meg noe jeg har spurt om før: Hva er det som gjør Grønhagen til en topptrener? Hva har han gjort for å bli karakterisert som en topptrener? Fått sparken i "toppklubben" Brommapojkarna?

Ja er nok mange motivatorer rundt som kunne trent 3 lag til opprykk til allsvenskan.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 12 mar 07, 21:59
Endret: 12 mar 07, 22:04
Opprinnelig postet av paco

Ja er nok mange motivatorer rundt som kunne trent 3 lag til opprykk til allsvenskan.

Sikkert, men ikke holde dem der..... Det er vanskeligere

---------------------------

RednWhite


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 12 mar 07, 22:03

Opprinnelig postet av Husgutt
Det er da ikke lett heller.. De fleste her inne mener at Tom Nordlie er en bra trener. Hva har han oppnådd da? bortsett fra en 2 plass (joa , bra det) med Start?

Alt er relativt.

Rart du skulle nevne Tom Nordli. Han har jo også evnen til å få fart på lag på kort tid, men effekten avtar etter hvert....

---------------------------

RednWhite



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24