Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvilke tidligere FFK-spillere(2002-2006) savner du i dagens tropp?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 03 mar 07, 00:03
Endret: 03 mar 07, 00:14

Watson,Ringberg,Mcdonald og Brenne,er de spillerene jeg har følt som et stort tap å miste for FFK. Jeg var meget skuffet over å miste disse.

Watson og Mcdonald,fordi jeg så et stort potensiale i disse spillerene. Spillere som også kunne gitt oss stor underholdning på stadion.Tenk bare,Watson og Mcdonald på hver sin kant i FFK-angrepet.  Det smerter meg,å se Olof Widen Watson gjøre det bra i Odd nå. 

Ringberg,den sympatiske kapteinen og hærføreren som alltid gav alt for FFK. Som var så viktig for at FFK avanserte så raskt opp i tippeligaen.

Brenne fra Fredrikstad,som er helt outstanding midtbanespiller på sitt beste,med fortsatt utviklingspotensiale. Redningsmann på høstsesongen i fjor,og også tidligere. Så utrolig viktig for det offensive spillet til FFK. Noe vi ser i spillet til FFK i dag.

Alle disse spillerene,ville jeg hadt i FFK`s tropp i dag,men klubben(Eggen)/spillerene ville det annerledels

 

PS. Vurderte Risholt også,men tror ikke han hadde vært god nok i dagens tropp. Takk, allikevel til en av de store FFK-spillerene,som vil bli husket.

Redigert

Savner på en måte Enerly og Myhre. Enerly hadde nok vært litt på hell nå. Myhre var i FFK så kort tid + at han er marginalt bedre enn Shabaan,etter min mening.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 03 mar 07, 00:17
Endret: 03 mar 07, 00:18
Thomas Myhre, Dagfinn Enerly (god bedring, stå på), Simen Brenne (kommentar overflødig, eller kanskje god bedring er på sin plass der også), Roger Risholt, Markus Ringberg (herlig krigertype med hjertet langt utenpå drakta).

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 mar 07, 01:12
Endret: 03 mar 07, 01:14
Rikardur Dadason (da han var på topp), Dagfinn Enerly (uskadet), Roger Risholt, Thomas Myhre og Simen Brenne.

Spillere som fortjente flere sjanser: Watson og MacDonald.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 mar 07, 01:21

Roger Risholt!!!!!

 

Samt MacDonald og Watson, som begge hadde stort potensiale...

---------------------------

Frihet for Ultras!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 03 mar 07, 02:17
En Stian Johnsen i superduperform hadde heller ikke vært å forakte.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 mar 07, 07:17
Dagfinn Enerly, Thomas Myhre, Vedbjørn Hagen ,Mcdonald

---------------------------

http://keiko99.net


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 mar 07, 09:54
Utvilsomt Markus Ringberg. Trodde vi skulle erstatte fotballspilleren Ringberg, det er ennå ikke gjort. Personligheten, lederegenskapene etc visste jeg ikke ville bli erstattet. Tidenes dårligste FFK salg.......

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 03 mar 07, 10:17
Roger selvfølgelig,Enerly høstsesongen han kom til oss,Tore P,Tor Trondsen,Brian West,Watson

---------------------------

Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 03 mar 07, 10:48
Må si jeg synes det er morro å se,at flere savner Watson og Mcdonald. Disse to spillerene er jo to artister ,som vi elsker å se i vårt lag. I god gammel dags FFK-stil. "Lange flate ballær på vingane" Spillere med et stort teknisk register må vi alltid ha i FFK-laget. I dag fremstår liksom FFK,som et litt mer kjedelig og grått lag. FFK skal ikke bare vinne,men underholde. Savner slike spillere. Kanskje Ivory boys kan gjøre noe med mitt savn etter slike spillere?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 03 mar 07, 11:10
Endret: 03 mar 07, 11:11
Savner ikke Mr.Watson på det nivået han holdt når han var her, for han var jo ikke akkurat veldig god;-p

De spillerne jeg savner aller mest er Roger Risholt og Yherland "Ronaldinho" MacDonald. Fatter ikke hvordan klubben kunne gi slipp på noen av de! Grunnen til at de lot MacDonald gå var vel å frigjøre plass til flere ikke EU-spillere? Da kunne de mye heller kastet West på dør.


---------------------------

Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 03 mar 07, 11:18
Risholt, Ringberg, Dadason, Johannesen og Melo

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 mar 07, 11:21

Ringberg, Risholt, McDonald, Watson iallefall.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 03 mar 07, 11:41
Savner ingen jeg. Kanskje bortsett fra Dagfinn. Troppen vi har er helt ok.

---------------------------

RednWhite


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 03 mar 07, 11:50
Brenne, Mcdonald og Risholt

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 mar 07, 12:48
Jeg savner heller ingen spillere. Spillere kommer og går. Sånn er det bare. Hvis det er en opp i gjennom tidene som jeg savner så er det Reidar Lund.

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 03 mar 07, 13:34
savner brenne allerede, utrolig kjipt at han stakk.

savner ingen andre enn det spillmessig, mange fine typer som har vært i klubben men de må være gode på banen også.

---------------------------

hoodrat nr. one


magge

Juniorspiller
Ble medlem: 21 mai 04
Innlegg: 81

Lagt til: 03 mar 07, 16:58

http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/odd/article919007.ece ikke gjort meg noe å hatt Olof Watson i den formen han er i nå.
Muligens litt offtopic men..var det sånn at han forsvant pga. krangel/uenighet med Eggen?

---------------------------

Fredrikstad i TL:D:D
- vi er kommet for å bli!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 mar 07, 17:06
Opprinnelig postet av magge

http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/odd/article919007.ece ikke gjort meg noe å hatt Olof Watson i den formen han er i nå.
Muligens litt offtopic men..var det sånn at han forsvant pga. krangel/uenighet med Eggen?



Han var  ikke god nok da magge. Men potensialet så vi jo vi som var til stede.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 03 mar 07, 17:13

jeg likte watson veldig godt når han var her. å ble skuffa når han dro. jeg så at det bodde noe i den gutten med det harde venstre skuddet. savner han. risholt. brenne. enerly.

men de som savner dadason lurer jeg litt på hva tenker med. hva fikk han til i ffk. han skulle komme til oss som en helt. men det var ikke mye han fikk til.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 mar 07, 17:23
Opprinnelig postet av scheien

men de som savner dadason lurer jeg litt på hva tenker med. hva fikk han til i ffk. han skulle komme til oss som en helt. men det var ikke mye han fikk til.


Han var vel svært delaktig i å skyte oss opp fra 1. divisjon til Tippeligaen. Men det er på ingen måte en spiller jeg "savner".


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24