Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå er CD`en sunget inn.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 07 mar 07, 04:41
På den siste sangkvelden vi hadde før innspilling var det faktisk ikke mer enn 3-4 i alderen 50+ der. Når de resterende 8-10 personene som var der var syngende supportere under og rundt 30, vil jeg vel kanskje si at argumentet til Bønna faller på sin urimelighet. Videre skal det sies til Snæbb#1 sitt forsvar at Djengis Khan låta ble modifisert og testsunget på dette møtet, med alles godkjenning og bekreftelse på at vi fikk bra trøkk. Det sa jo faktisk også du Zoran. Men jeg vet ikke, du fikk kanskje litt mye å drikke utover kvelden.... Stemningen gikk ihvertfall i taket etterhvert. På en positiv måte.

---------------------------

Å bli far første gang - Stort, å få barn nummer 2 - Større, MEN Å VÆRE EN AV 25.000 PÅ ULLEVÅLL 12/11-06 - KONGE, DET BLIR IKKE STØRRE!!!!!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 07 mar 07, 13:07
Endret: 07 mar 07, 13:09
Bullshit til de grader. Jeg tok meg par pils. Synes det er dårlig gjort av deg å skrive sånt. Jeg ble enig at det ble i hvert fall litt trøkk på modifiseringen ikke noe annet. Sa ifra helt klart at dere får gjøre hva dere vil og at jeg har helt annet syn på supportersanger enn dere. I tillegg så var det faktisk minst 2-3 stk til som var enig med meg men vi ble overkjørt av deg og snæbuss.  Til slutt så ble vi i hvertfall enig at trøkket ble litt bedre med modifiseringer. Har sagt det før og sier det en gang til. Ja jeg var på sangmøter men vennligst ikke bland meg med utførelsen og det deffinitive valget av sanger.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 mar 07, 16:14
Opprinnelig postet av Klokan
Bullshit til de grader. Jeg tok meg par pils. Synes det er dårlig gjort av deg å skrive sånt. Jeg ble enig at det ble i hvert fall litt trøkk på modifiseringen ikke noe annet. Sa ifra helt klart at dere får gjøre hva dere vil og at jeg har helt annet syn på supportersanger enn dere. I tillegg så var det faktisk minst 2-3 stk til som var enig med meg men vi ble overkjørt av deg og snæbuss.  Til slutt så ble vi i hvertfall enig at trøkket ble litt bedre med modifiseringer. Har sagt det før og sier det en gang til. Ja jeg var på sangmøter men vennligst ikke bland meg med utførelsen og det deffinitive valget av sanger.


Jeg håper virkelig at du styrer unna disse sangene på kampdagen Zoran.

elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 07 mar 07, 23:35

En heeeelt annen ting!

Vi i Supporterkorpset ønsker å ha noter på (nesten) alle sangene som skal bli brukt av Plankehaugen! Er det noen som vil ta seg tid til å skrive ned hvilke melodier som skal bli brukt iår?!?

 

På forhånd takk!


Slakken

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 jan 07
Innlegg: 2

Lagt til: 08 mar 07, 10:51
Hvem spiller klarinett i dette supporterkorpset?

---------------------------

Spiller aldri på hest!


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 08 mar 07, 11:04
Ikke jeg ihverfall..... ;) Hvordan det?

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 09 mar 07, 20:45
Endret: 09 mar 07, 21:26

 

Opprinnelig postet av ffkerkonge

Ikke kødd med voi voi Rune

Den er det faen meg trøkk i .. ivartfall i fylla på en buss på vei til en kamp hehehe

Jeg synes jeg og ffkerkonge har vært flinke og laget en sang som kom på cden. Det er trøkk i den, bare prøv! Og hvem andre er det som gidder å lage en sang til Pål André?

 

Og en annen ting: Hvorfor skal "nye" spillere få sanger til "gamle" spillere? Ringbergsangen er Ringberg sin, og ingen andre. Det gjelder også Rogersangen. Flere som er enig?

---------------------------

Vuorinen på topp!!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 09 mar 07, 23:19
Her er jeg faktisk litt uenig. Disse gutta har vært nå borte i minst to år og da kan vi vel bruke dem sangene på nytt. Hadde det vært sanger for spillere som er enda i klubben så hadde jeg sagt noe men så lenge dem er borte....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 10 mar 07, 21:05
Ja, alle kan ha sin mening om det, men jeg føler på en måte at en spiller "eier" en sang, og vi kan ikke ta fra han den. Hva gjør vi hvis Roger blir kjøpt i sommer? (selv om det ikke skjer) Skal vi slutte å synge Gerrbrand-sangen og begynne på Rogers igjen??

---------------------------

Vuorinen på topp!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 mar 07, 21:08
Gressvikslampen.  I alle mine dager er det du driver med da ? Glem nå hvilken spillere som hadde den sangen. Tro meg dem kommer aldri tilbake i klubben.

---------------------------

http://keiko99.net


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 10 mar 07, 22:28
Sanger er ikke gjenbruk i følge mine meninger. Vi har vel litt fantasi??

---------------------------

Vuorinen på topp!!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 11 mar 07, 13:32
Da kan du jammen bare komme med denne fantasien din da...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 11 mar 07, 16:28
Slapp av, jeg gjør så godt jeg kan Foresten, jeg er fornøyd med ett bidrag på CDen... Satser på en til neste år...

---------------------------

Vuorinen på topp!!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24