Husk meg
Brukernavn
Passord

Billetter til åpningskampen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 23 mar 07, 11:53
Takk for hjelpa dere. Får håpe de legges ut på nett, ellers så må jeg finne en løsning. En ting som er helt sikkert er at jeg skal på den kampen

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 23 mar 07, 12:41
Hva med billett til serieåpninga på Åråsen da? Har hørt at det ikke er mulig å få billetter på Aristokraten, men at de må kjøpes direkte på Åråsen. Vet ikke hvor mange som har tenkt seg på den kampen jeg, men må jo bli et vanvittig press på de som sitter å selger der ?!?  Noen som vet noe mer om dette?

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 23 mar 07, 14:01
Endret: 23 mar 07, 14:08
Takk for svarene, men nå ser det ut til at det blir sesongkort allikevel. Når jeg flytter til Fredrikstad for å studere til høsten er det ikke dumt med sesongkort. Når sant skal sies så er det noen andre som betaler sesongkortet for meg, tviler på at jeg hadde hatt råd ellers.

Jeg støtter ihvertfall initiativet til FFK om å selge flest mulig sesongkort. Bare folk også møter opp og støtter laget, og ikke blir grinete eller føler seg snytt når det går i motbakke (som det helt sikkert vil gjøre til tider).

Opprinnelig postet av Slabbedasken
Næmmen staaakaar han er fra Moss jo...

Mener ikke meg vel? Isåfall takk for omtanken, men jeg klarer meg bra. Flytter jo til Fredrikstad til høsten :)

---------------------------

Bor i Moss, men det betyr ikke at jeg LIKER det.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 mar 07, 15:37
Spurte Jaran Berg i Aristokraten i går om de hadde fått biletter til lsk-kampen og han sa at de kanskje fikk de i neste uke..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Bite my shiny metal ASS!


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 23 mar 07, 15:46

Opprinnelig postet av ximo

Opprinnelig postet av Slabbedasken
Næmmen staaakaar han er fra Moss jo...

Mener ikke meg vel? Isåfall takk for omtanken, men jeg klarer meg bra. Flytter jo til Fredrikstad til høsten :)

 

He he...nei mente ikke deg. Er bare et sitat fra en fest i sommer.

PS: Om du flytter til Fredrikstad til høsten tror jeg du har en mulighet til å unngå varige mèn etter tida i Moss. Et par måneder med rehab i form av bryggepils og frisk luft så er du så god som ny igjen.

---------------------------

Næmmen staaakaar han er fra Moss jo...


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 23 mar 07, 16:21

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Ærlig talt så foretrekker jeg at stadion er stappa full med sesongkortinnehavere enn tilskuere som kommer dann og vann.

 

Hvorfor det? Er man ikke like velkommen om man ikke har mulighet til å følge absolutt alle kampene?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 23 mar 07, 16:27
Hvor på stadioen bør man forsøke og få plass da? Vil jo gjerne stå blant hjemmesupporterne og ikke blant Lyngutta,samt ha best mulig utsikt til banen da.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 23 mar 07, 16:28
Opprinnelig postet av stjernengutt
Hvor på stadioen bør man forsøke og få plass da? Vil jo gjerne stå blant hjemmesupporterne og ikke blant Lyngutta,samt ha best mulig utsikt til banen da.


Lynguttene er hyggelige gutter.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 23 mar 07, 16:30

Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av stjernengutt
Hvor på stadioen bør man forsøke og få plass da? Vil jo gjerne stå blant hjemmesupporterne og ikke blant Lyngutta,samt ha best mulig utsikt til banen da.


Lynguttene er hyggelige gutter.

 

Det tviler jeg ikke på, men artigere og sitte blant hjemmesupprterne synes jeg.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 23 mar 07, 16:37
Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Ærlig talt så foretrekker jeg at stadion er stappa full med sesongkortinnehavere enn tilskuere som kommer dann og vann.

 

Hvorfor det? Er man ikke like velkommen om man ikke har mulighet til å følge absolutt alle kampene?



Da ville jeg forhørt meg om hvilke billetter som er ledige på "folketribunen".

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 23 mar 07, 16:57
Hvordan er det med VIP på åråsen? Fikk tilbud om et par billetter i dag.
Tenker på TV`er ute/inne, servering ute/inne, oppholdsrom for pausen/før kampen/etter kampen, Internett-tilgang, utvalg av mat/drikkevarer

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 23 mar 07, 17:05
T.Olsen... du gjør det sikkert bare for å provosere, men det blir litt for teit...

Billettene til LSK kampen kommer til tirsdag forresten! :-D

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 mar 07, 17:22
Opprinnelig postet av Bob Page
Spurte Jaran Berg i Aristokraten i går om de hadde fått biletter til lsk-kampen og han sa at de kanskje fikk de i neste uke..


Jeg fikk til svar at de kommer på mandag, men jeg tar det med en klype salt.

Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 23 mar 07, 17:24

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Bob Page
Spurte Jaran Berg i Aristokraten i går om de hadde fått biletter til lsk-kampen og han sa at de kanskje fikk de i neste uke..


Jeg fikk til svar at de kommer på mandag, men jeg tar det med en klype salt.

Tirsdag... de blir hentet i lillestrøm mandag kveld.

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 23 mar 07, 17:37

Opprinnelig postet av bjorn
I følge Aristokraten (69301000) er det lite sannsynlig billetter til første hjemmekampen legges ut på nett, men var ikke helt 100% sikre.

Hvis så er tilfelle, synes jeg det er under enhver kritikk!!

I 2007 bør det være mulig å få kjøpt billetter på nett. Er ikke alle som har anledning til å dra til Aristokraten for å kjøpe billetter.

Dette syns jeg er veldig skuffende, og her håper jeg de ansvarlige går inn og gjør noen grep slik at det blir mulig for alle å kjøpe billett.. Håper de får til en løsning som er bedre enn den de har hatt de siste sesongene på billettservice. Der kunne man de siste sesongene velge for eksempel tribune A-D. Tidligere kunne man ihvertfall velge den tribuneseksjon man ønsket å sitte på. Da synes jeg de har en mye bedre løsning på billettluka. Når jeg har bestilt billetter til LSK-FFK de siste sesongene har jeg kunnet gå inn og velge den plassen/setet jeg ville ha.

Vi må nok bare innse det. Vi ligger nok litt etter de store klubbene, også på dette feltet.


Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 23 mar 07, 18:21
Opprinnelig postet av Pelle

Opprinnelig postet av bjorn
I følge Aristokraten (69301000) er det lite sannsynlig billetter til første hjemmekampen legges ut på nett, men var ikke helt 100% sikre.

Hvis så er tilfelle, synes jeg det er under enhver kritikk!!

I 2007 bør det være mulig å få kjøpt billetter på nett. Er ikke alle som har anledning til å dra til Aristokraten for å kjøpe billetter.

Dette syns jeg er veldig skuffende, og her håper jeg de ansvarlige går inn og gjør noen grep slik at det blir mulig for alle å kjøpe billett.. Håper de får til en løsning som er bedre enn den de har hatt de siste sesongene på billettservice. Der kunne man de siste sesongene velge for eksempel tribune A-D. Tidligere kunne man ihvertfall velge den tribuneseksjon man ønsket å sitte på. Da synes jeg de har en mye bedre løsning på billettluka. Når jeg har bestilt billetter til LSK-FFK de siste sesongene har jeg kunnet gå inn og velge den plassen/setet jeg ville ha.

Vi må nok bare innse det. Vi ligger nok litt etter de store klubbene, også på dette feltet.

Da er det vel billettservice som ligger etter billettluka, og ikke ffk som ligger bak lsk...

akkurat ringt og sjekka når billettene blir lagt ut på billettservice.no og det er lørdag 31.mars kl 10.00.

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 24 mar 07, 10:11
Opprinnelig postet av T.Olsen
Hvordan er det med VIP på åråsen? Fikk tilbud om et par billetter i dag.
Tenker på TV`er ute/inne, servering ute/inne, oppholdsrom for pausen/før kampen/etter kampen, Internett-tilgang, utvalg av mat/drikkevarer


På Åråsen har de såkalte UIP-bokser (UnImportant Person). Siden Lillestrøm er på landet serveres det sur melk med et snev av hjemmebrent oppi. De har ikke TV`er der, men noen helsikes gode radioer på pissoiret, som forøvrig er utendørs og unisex. De har ingen oppholdsrom der, men de har noen fine kleshengere hvor man kan henge fra seg Felleskjøpet-dressene sine. Maten vil stort sett bestå av barkebrød og fløyelsgrøt. Internett-tilgangen kan du jo sjøl tenke deg.

GØY PÅ LANDET!

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 24 mar 07, 10:45

Opprinnelig postet av Jaran Berg
T.Olsen... du gjør det sikkert bare for å provosere, men det blir litt for teit...

Billettene til LSK kampen kommer til tirsdag forresten! :-D

 

T.Olsen er en wannabe. Han drømmer om å bli daytrader når han blir stor. Ikke noe å gjøre med at han utgir seg for å være noe han ikke er. Vi voksne må bare ignorere denne type innlegg. Selv et barn må få lov å ytre seg på et forum, men jeg vil oppfordre deg T.Olsen å diskutere fotball her da dette er et fotball forum. Når du blir gammel nok til å ta deg en økonomisk utdannelse får du kanskje realisert noen av dine drømmer. 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 24 mar 07, 11:12
he..he.. Det var da ikke måte på til få påstander?
- Jeg er for all del ikke et barn. Det er vel heller du som fremstår som et sådan med dine påstander.
- Jeg diskuterer fotball, og ting rundt fotballen.
- Jeg har ingen økonomisk utdannelse, men det hindrer meg ikke i å gjøre penger på aksjer.

Hvor gammel er egentlig du?

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 24 mar 07, 11:29
Opprinnelig postet av Jaran Berg
Opprinnelig postet av Pelle

Opprinnelig postet av bjorn
I følge Aristokraten (69301000) er det lite sannsynlig billetter til første hjemmekampen legges ut på nett, men var ikke helt 100% sikre.

Hvis så er tilfelle, synes jeg det er under enhver kritikk!!

I 2007 bør det være mulig å få kjøpt billetter på nett. Er ikke alle som har anledning til å dra til Aristokraten for å kjøpe billetter.

Dette syns jeg er veldig skuffende, og her håper jeg de ansvarlige går inn og gjør noen grep slik at det blir mulig for alle å kjøpe billett.. Håper de får til en løsning som er bedre enn den de har hatt de siste sesongene på billettservice. Der kunne man de siste sesongene velge for eksempel tribune A-D. Tidligere kunne man ihvertfall velge den tribuneseksjon man ønsket å sitte på. Da synes jeg de har en mye bedre løsning på billettluka. Når jeg har bestilt billetter til LSK-FFK de siste sesongene har jeg kunnet gå inn og velge den plassen/setet jeg ville ha.

Vi må nok bare innse det. Vi ligger nok litt etter de store klubbene, også på dette feltet.

Da er det vel billettservice som ligger etter billettluka, og ikke ffk som ligger bak lsk...

akkurat ringt og sjekka når billettene blir lagt ut på billettservice.no og det er lørdag 31.mars kl 10.00.


Betyr dette at billettene blir i salg på nett?

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3