Husk meg
Brukernavn
Passord

xbox 360 tråden

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 okt 08, 10:25

Opprinnelig postet av Fredd

Opprinnelig postet av Husgutt

 

7 november kommer gears of war 2.. Og dette er bare toppen av isberget.. Herreminhatt, har ikke tid til altLaughing

Da satser jeg på at min kamerat som har 360 kjøper seg GOW2. Eneren var konge!!!

 

Du har ikke råd til 1500 spenn for egen 360?  xbox er latterlig billig nå, fatter ikke at folk gidder å betale 3500 for ps3..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 23 okt 08, 11:12

Opprinnelig postet av Husgutt

 

Du har ikke råd til 1500 spenn for egen 360?  xbox er latterlig billig nå, fatter ikke at folk gidder å betale 3500 for ps3..

Jo jeg har vel det.. Må bare kjøpe en fin gave til dama så kan jeg kjøpe meg 360.Wink Jeg så at det var relativt billig med 360 først i går..

---------------------------

Fredd


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 okt 08, 11:59

cool. Du får adde meg på live når du har kommet så langt.. Anbefaler elite først som sistCool Koster 2500 spenn. Men nå som du snart kan spille fra harddisk, har du behov for stor hardisk.. Da slipper du bråket fra dvddrevet.. Gleder meg til 15 november for å si det sånn.

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 23 okt 08, 12:51

Si ifra når du har fått GoW2 husgutt så skal jeg gruse deg ;) ligger i hardtrening for tia


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 okt 08, 08:38

hehe.. spille coop da eller,for jeg er  übernoob når det gjelder matcher.. Ikke helt min greie, foreløpig ihvertfall..

Kjøpte forøvrig Dead space igår.. Fy faen for et herlig spill, og fantastisk grafikk! Noe av det råeste jeg har spilt på lenge!!

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 24 okt 08, 13:17
Endret: 24 okt 08, 13:17
Endret av: FFK Forever

Spiller  Gears of war 2 nå Wink   testa ut co op med en kompis. Syns det lover godt! Store slag og store monstre! Good shit Cool

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 24 okt 08, 13:37

Opprinnelig postet av Husgutt

hehe.. spille coop da eller,for jeg er  übernoob når det gjelder matcher.. Ikke helt min greie, foreløpig ihvertfall..

Kjøpte forøvrig Dead space igår.. Fy faen for et herlig spill, og fantastisk grafikk! Noe av det råeste jeg har spilt på lenge!!

Hvis du er like god på GoW2 som i Halo 3 burde ikke det være noe problem.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 okt 08, 14:11

Takk for den bønnaCool  Bjørn, spill mot bønna i stedet, så får du kanskje motstand..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


morten95

Knøttespiller
Ble medlem: 17 sep 07
Innlegg: 26

Lagt til: 10 nov 08, 22:08

Jeg spiller 360, bare cod 4!

Har forhåndsbestilt cod 5 og jeg har flaks og det er avspasering på skolen, så da blir det gaming hele fredagen og lan på lørdag :D

---------------------------

Syng hvis du skal stå i plankehaugen for faan!
støtter Zoran!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 nov 08, 12:55

Opprinnelig postet av morten95

Jeg spiller 360, bare cod 4!

Har forhåndsbestilt cod 5 og jeg har flaks og det er avspasering på skolen, så da blir det gaming hele fredagen og lan på lørdag :D

av actionspill så er cod 4 favoritten og jeg har sykt store forventninger til cod 5


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 nov 08, 13:43

gears of war 2 slår cod 4 lettCool

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 05 jan 09, 12:25

Har nettopp kjøpt meg Xbox 360 Elite, men har fortsatt ingen spill.

Hvilke anbefales?


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 05 jan 09, 14:52

Jeg har foreløpelig bare kjøpt meg FIFA 09, GTA IV og COD 5, og er strålende fornøyd!

---------------------------

These pretzels are making me thirsty!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 05 jan 09, 21:12

Gears of war 1 og 2

Mass effect

Halo 3

Left 4 dead

Prince of persia

Dead space

Fable 2

Fallout 3

Oblivion

Orange box

 

 

Her har du litt å "starte" medCool

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 08 jan 09, 15:24

Assassin's Creed, uten tvil!

og forøvrig enig med de fleste som Husgutt nevnte, bortsett fra Halo 3....

---------------------------

Ja Rekti...


- FFK / LFC / Østsiden -


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 26 jan 09, 22:55

sitter å spiller prince of persia om dagen. synes det er veldig morro. men jeg savner litt motstand. bossene begynner å bli litt værre nå. men har fortsatt ikke møtt veldig motstand enda. så syns jeg det blir litt lite spenning siden du ikke kan dø.

hadde vært greit hvis elika hjelper til under selve spillet for å holde det igang. men for spenningen sin skyld så kunne du dø mot bossene. da hadde det blitt litt ekstra morro å møte bossene. nå føler jeg at det går mye i reprise. så jeg håper det tar seg opp litt etterhvert.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 jan 09, 08:20

Spiller POP selv for tida. Litt enig, men samtidig ser jeg på spillet som en historie og en reise. Spillet er kanskje ikke så utfordrende, men det tar igjen på det visuelle.. fy faen så vakkert det er. Liker også at man hele tiden kan prate med elika for å få mer dybde i historia.

Blir man lei, er det jo bare å fyre opp Call of duty eller noe annet:)

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 07 feb 09, 12:58

Opprinnelig postet av scheien

sitter å spiller prince of persia om dagen. synes det er veldig morro. men jeg savner litt motstand. bossene begynner å bli litt værre nå. men har fortsatt ikke møtt veldig motstand enda. så syns jeg det blir litt lite spenning siden du ikke kan dø.

hadde vært greit hvis elika hjelper til under selve spillet for å holde det igang. men for spenningen sin skyld så kunne du dø mot bossene. da hadde det blitt litt ekstra morro å møte bossene. nå føler jeg at det går mye i reprise. så jeg håper det tar seg opp litt etterhvert.

Kanskje du kan dø, men at du er for jævlig god??  He he he

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 07 feb 09, 15:45

Opprinnelig postet av HBL

Opprinnelig postet av scheien

sitter å spiller prince of persia om dagen. synes det er veldig morro. men jeg savner litt motstand. bossene begynner å bli litt værre nå. men har fortsatt ikke møtt veldig motstand enda. så syns jeg det blir litt lite spenning siden du ikke kan dø.

hadde vært greit hvis elika hjelper til under selve spillet for å holde det igang. men for spenningen sin skyld så kunne du dø mot bossene. da hadde det blitt litt ekstra morro å møte bossene. nå føler jeg at det går mye i reprise. så jeg håper det tar seg opp litt etterhvert.

Kanskje du kan dø, men at du er for jævlig god??  He he he

 

Du kan ikke dø i Prince of persia.. Runda det forresten torsdagCool Nå er det bare å vente til dlc 27 februar..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 09 feb 09, 16:22

hvilket spill er det beste dere har spilt? hvis vi tenker på alle de forskjellige spill konsollene som har vært opp igjennom åra.

det beste spillet jeg har spilt må være zelda på nindendo 64. slike spill savner jeg idag. var så sykt mye du kunne gjøre der. de fleste spillene idag runder du på et par kvelder, før kunne du sitte i flere uker i strekk før du runda et spill.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24