Husk meg
Brukernavn
Passord

xbox 360 tråden

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 28 feb 07, 22:50
Endret: 28 feb 07, 22:50

Opprinnelig postet av paco
FiFA 07 er det beste xbox360 spillet men savner et rally spill

 

Fifa er meget bra på 360 ja. Herlig å kunne trene på skudd og dribling mens spillet loader. Eneste minus er at TL ikke er med.

 

Litt offtopic: Gleder meg til første Fifa til PS3. Har prøvd NHL 2K7 og Tiger Woods på PS3. Helt rå grafikk!  

---------------------------

Fredd


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 06 mar 07, 03:48

nå har jeg brukt to timer på å ta bossen i gears of war. ble glad når jeg tok han, men skuffa over at spillet var ferdig.

men det jeg lurer på er om det er andre som blir skuffa over hvor korte spillene er? før når jeg var yngre, kunne jeg sitte å spille et spill i en mnd i strekk uten å runde det. å da mener jeg at jeg omtrent satt dag å natt. f. eks zelda på nintendo 64.

nå har jeg brukt 1.5 uke på gears of war. kanskje rundt 20 timer på å runde gears of war. brukte enda kortere tid på rainbow 6 vegas å splinter cell.

er det fordi at graffikken tar så stor plass på de nye spillene, så de ikke har plass til lenger spill? eller er det for at vi ikke skal bruke for lang tid så vi kan kjøpe flere spill. hehe. er jo også en mulighet.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 21 mar 07, 17:04
Skulle vel samlet noen til en FIFA 07 kveld forran xbox360,de fleste her inne har vel en felles ting og det er fotball.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 mar 07, 10:39
Opprinnelig postet av scheien

men det jeg lurer på er om det er andre som blir skuffa over hvor korte spillene er? spill?



Med full jobb, småbarn og samboer er det ikke tid til å spille et spill i hundrevis av timer... 20 timer på å runde et spill? Det er 2 måneder, det.  Det er value for money.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 mar 07, 11:20
som sagt i den andre tråden, kommer det snart en ny versjon av 360.. Svart versjon med 120 gb hardisk, Hdmi kabel,som også bråker mye mindre..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


bluemadness

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 06
Innlegg: 47

Lagt til: 28 mar 07, 16:08

Er det noen som ønsker og kjøpe nye xbox spill?????  Jeg har :Saints Row; Dadrising Call of duty 3, Gears of war, seller 4 stk til 1000,- kr eller 300 pr stk. ta kontakt mob tel er 94433630. Miro.

---------------------------

VOLIM TE MAMA AL ` NE VISE OD DINAMA......


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 29 mar 07, 18:53

Opprinnelig postet av Husgutt
som sagt i den andre tråden, kommer det snart en ny versjon av 360.. Svart versjon med 120 gb hardisk, Hdmi kabel,som også bråker mye mindre..

Det trodde jeg også, men ifølge itavisen skal den ha samme innmat, og dermed støye like mye. Synd for det hadde vært en "deal-maker" for meg, litt mer skeptisk nå.

---------------------------

Norgesmester


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 29 mar 07, 20:11
hvis du kobler opp anlegget til tven å setter opp lyden så hører du ikke x boxen. hehe.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 29 mar 07, 20:37
Eller hvorfor ikke til surroundanlegg med subwoofer! (men da må det kjøpes inn...)

---------------------------

Norgesmester


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 mar 07, 20:47

Opprinnelig postet av DrDRE
Eller hvorfor ikke til surroundanlegg med subwoofer! (men da må det kjøpes inn...)

det har jeg kjøpt inn nå. venter bare på høytalerne, har alt annet. skulle kommet inn idag, men neeida

 

Men jeg har jo Wii da, og den er jo musestille

Kommer utrolig mange kule spill til Wii etterhvert. Gleder meg til Beijing 08 med mario og sonic i duell. Og super mario galaxy da selvsagt. vet ikke helt hvorfor jeg skriver det her, men måtte bare få det ut:D. Ellers har godfather fått jævlig bra kritikker til wii..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 06 jul 07, 14:51

Det ble forresten box på meg - og ja den bråker da..

Har FIFA 07 fra gamle xbox, men irriterer meg at det ikke går å drible/finte lenger.

Da DrDRE var opptatt ble det DrDRE ffk som tag på meg. Spiller ikke så ofte pga familieforøkelse, men litt PGR3 og Ghost recon Advanced Warfighter 2 blir det da. Har et par til, men det er de som er favorittene!

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 09 nov 07, 20:08

Kjøpte meg et nytt spill i dag (Smackdown vs Raw 2008)... Gledet meg som en unge til å spille!!!

Fikk spilt i ca 10 minutter før hele morroa ble ødelagt..

 

Det som skjedde var :

-Først så ble hele skjermen grå og maskina hang seg.. (så ut som en snø-tv fra 70 tallet med dårlig antenne)

-Slo maskina av og på... Ingenting skjedde.

-Gjorde et nytt forsøk på å slå maskina av og på igjen.. Da kom det en rød ring.. Og etter alt som en har hørt angående "red ring of death" så ble jeg veldig irritert..!!!

-Så jeg slo av maskina og venta noen minutter før jeg prøvde igjen på nytt.. Og denne gangen så var den røde ringen borte og spillet startet... MEN,etter 10min igjen så skjedde det samme...Skjermen ble helt grå!

Og dette skjedde gang på gang..

 

Noen andre med xbox som har opplevd dette??? Har hørt at "red ring of death" kommer pga strømforsyninga låser seg og at man må ha god luft rundt strømforsyninga.. Noe jeg også har!!

Så er veldig veldig oppgitt nå!! 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 09 nov 07, 20:49
Du har ikke red ring of death ihvertfall, for da ville du ikke fått skrudd på maskina i hele tatt + 3 røde lys ville blinka..

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 09 nov 07, 20:55

Men et eller annet er jo galt siden hele dritten henger seg i løpet av noen minutter med spilling..

Den blinka ikke,den lyste konstant rød hele tiden..  Men det kan vel tyde på at det er noe med strømforsyninga??

Er noob når det gjelder xbox.. Er ganske fersk med denne konsollen! 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 09 nov 07, 22:12
Jeg fikk ring of death på maskina mi. Måtte levere den tilbake å vente på ny. Tar en evighet dog, sikkert 5-6 uker før de sender deg en ny maskin tilbake.
Så maskina di er nok føkked ja...

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 09 nov 07, 22:40

Ja,det er det jeg frykter også!! 

Prøvde den nå nettopp og da fikk jeg ikke no rød ring og den starta med en gang,men da jeg skulle begynne å spille så begynte hele dritten å henge igjen..

Prøvde forskjellige spill og det samme skjedde....

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 21 des 07, 22:05

noen som har spilt call of duty 4. spilte en halvtime her om dagen. å det virker mye bedre enn 3ern. syns nummer 3 var helt likt de andre.

noen som vet om noen andre bra spill som er ute? må forresten si at jeg ble skuffa over det nye halo spillet. var jo ikke noe nytt. bedre grafikk. men det var jo helt likt.

de 3 beste spilla jeg har spilt til nå er gears of war. rainbow 6 vegas å splinter cell


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 22 des 07, 00:41
Testa Cod 4 litt,syns det virker kult ja.
Beste spilla til nå på 360 som jeg har testa.
Gears of war,Pro evolution soccer 2008,Halo 3,Bioshock,
Mass effect. Guitar hero 3 bør være i samlinga!
Kult i co op!

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 22 des 07, 01:03
Da er jeg med i Xbox 360 gjengen og gett. Kjøpte meg 360 og Guitar Hero 3 igår. Fyttihelvete så grisefett!
Testa FIFA 08 hos en kamerat av meg idag. Sinnsykt forskjell fra PC-versjonen som jeg er vant til. Mye vanskeligere, ser bedre ut, og har en mye bedre flyt. Må nok skaffe meg det snart, ja ;-)

---------------------------

FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007


morten95

Knøttespiller
Ble medlem: 17 sep 07
Innlegg: 26

Lagt til: 26 des 07, 11:14

Nå i jul fikk jeg jo noen spill da ;pp

Fikk guitar hero 3, pro evo 08.
Men så fikk jeg Biler spillet, som jeg har tenkt til å bytte.

Anbefaler dere Call of duty 4 eller assasins creed ??

---------------------------

Syng hvis du skal stå i plankehaugen for faan!
støtter Zoran!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24