Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvilken TL-trener ryker først ut i år?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 feb 07, 10:59
Endret: 18 feb 07, 14:15
En liten "tabell-konkuranse" om hvilken trenere i Tippeligaen dere tror vil få sparken i løpet av sesongen. Ranger dem fra nr 1 (den du tror får sparken først) til nr 14 (den du tror har minst sjanse til å bli sparket). Sett gjerne på en liten begrunnelse ved hvert navn.

Mod: Flyttet til Fotball generelt

---------------------------

RednWhite


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 18 feb 07, 13:31
denne tråden her bør vel plasseres et annet sted...

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 18 feb 07, 13:43
Enig, med mindre han anser Grønhagen til å forsvinne først, får jo ikke håpe det..

---------------------------

Norgesmester


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 18 feb 07, 14:00
1. Mons Ivar Mjelde, Brann. Har vært litt turbulent i vinter med Winters og Miller, Miller har jo også forsvunnet. I tillegg er spillere som Martin Andresen inne i siste sesong av kontrakten og usikker på om han vil forlenge. Jeg tror Brann for en nedtur i år og mål-Mons for fyken først.

2. Arne Sandstø, Odd. Tror Odd kommer til å slite veldig i år, og det har vært antydninger til misnøye med Sandstø tidligere, så jeg tror han ligger utsatt til og blir nr. 2 på min liste.

3. Knut Tørum, Rosenborg. Gjorde det vanvittig bra når han tok over for Per Mathias i fjor og det sikret RBK gullet igjen. Har hatt veldig dårlig resultater i vinter, men det er bare Royale league og treningskamper da. Dersom RBK for en dårlig start på sesongen og blir hengende et stykke etter når sommern kommer, så tror jeg ikke Tørum sitter trygt.

4. Petter Myhre, Vålerenga.  Kom inn som en frelser i fjor og gjorde stor suksess. Likevel har han ikke mye erfaring fra dette nivået og skulle resultatene svikte så er det nok noen mektige herrer i VIF som begynner å tvile på han, da kan det være rett ut igjen.

5-14. Resten av lagene anser jeg får å være veldig lite sannsynlig at vil sparke treneren sin, og hvis det blir gjort, så tror jeg det blir helt mot slutten av sesongen eller etter sesongslutt. Av de 10 lagene er det kanskje Grönhagen som kan gå først, men FFK har ikke tradisjon for å sparke trenere heller. Likevel, skulle resultatene utebli, så kan Grönhagen få fyken og Aune og Haugen tar over. Må legge til at jeg har ikke noe tro på at det skjer.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 18 feb 07, 14:11

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
1. Mons Ivar Mjelde, Brann. Har vært litt turbulent i vinter med Winters og Miller, Miller har jo også forsvunnet. I tillegg er spillere som Martin Andresen inne i siste sesong av kontrakten og usikker på om han vil forlenge. Jeg tror Brann for en nedtur i år og mål-Mons for fyken først.

2. Arne Sandstø, Odd. Tror Odd kommer til å slite veldig i år, og det har vært antydninger til misnøye med Sandstø tidligere, så jeg tror han ligger utsatt til og blir nr. 2 på min liste.

3. Knut Tørum, Rosenborg. Gjorde det vanvittig bra når han tok over for Per Mathias i fjor og det sikret RBK gullet igjen. Har hatt veldig dårlig resultater i vinter, men det er bare Royale league og treningskamper da. Dersom RBK for en dårlig start på sesongen og blir hengende et stykke etter når sommern kommer, så tror jeg ikke Tørum sitter trygt.

4. Petter Myhre, Vålerenga.  Kom inn som en frelser i fjor og gjorde stor suksess. Likevel har han ikke mye erfaring fra dette nivået og skulle resultatene svikte så er det nok noen mektige herrer i VIF som begynner å tvile på han, da kan det være rett ut igjen.

5-14. Resten av lagene anser jeg får å være veldig lite sannsynlig at vil sparke treneren sin, og hvis det blir gjort, så tror jeg det blir helt mot slutten av sesongen eller etter sesongslutt. Av de 10 lagene er det kanskje Grönhagen som kan gå først, men FFK har ikke tradisjon for å sparke trenere heller. Likevel, skulle resultatene utebli, så kan Grönhagen få fyken og Aune og Haugen tar over. Må legge til at jeg har ikke noe tro på at det skjer.

 

Virker meget sannsynlig dette,men jeg hadde satt Tørum på første plass

RBK har mye nytt. Ny trener,mange nye spillere og nå manager. Her kan det bli mye turbulens til våren,hvis de gode resultatene uteblir

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 19 feb 07, 20:31

1.Tørum, RBK. Begynner allerede nå å etterlyse "spillere som vil ta ansvar". Spår en tung vår for RBK. Målsetningen gull..he he

2. Mjelde, Brann. Ikke gull i år heller.....

3. Røsler, Viking. Laget er ikke vesentlig forsterket fra det sørgelige synet vi fikk se ifjor. Treneren får skylda.

4. Grønhagen, FFK. Synd, men jeg tror ikke på ham......

5.-14. Resten tror jeg sitter ut sesongen...... 

 

---------------------------

RednWhite


magge

Juniorspiller
Ble medlem: 21 mai 04
Innlegg: 81

Lagt til: 20 feb 07, 11:47
Opprinnelig postet av HotDream

4. Grønhagen, FFK. Synd, men jeg tror ikke på ham......



Vet ikke helt om jeg har trua på Grönis selv, men jeg har ihvertfall ikke trua på at klubben sparker han midt i sesongen. Derimot tror jeg han godt kan komme til å gå etter endt sesong, spesielt i og med at vi har et brukbart alternativ med aune/haugen i bakhånd.

---------------------------

Fredrikstad i TL:D:D
- vi er kommet for å bli!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 21 feb 07, 22:54
Anders Grönhagen, definitivt.

---------------------------

Kapitalismen lenge leve!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 feb 07, 23:23
hvorfor det da T.Olsen ?

---------------------------

http://keiko99.net


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 21 feb 07, 23:31
Ren gjetting, men jeg tror ikke han vil føre FFK til ønskede resultater, men det bør ikke være hans skyld, treneren får skylda uansett.

---------------------------

Kapitalismen lenge leve!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24