Husk meg
Brukernavn
Passord

Intervju med Morgan i SA

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 16 feb 07, 13:29
I forbindelse med Spartas interesse for Szekeres og Multaharju er det et intervju med Morgan i SA. Her sier han at FFK skal hente to offensive spillere, pluss en forsvarsspiller til (vet ikke om han der sikter til Martinsen, men intervjuet er gjort i går). Hvis dere maks skal ha 18, kanskje 19 (usikker på om Berthelsen er inkludert her), utespillere, betyr jo det at dere må slanke troppen kraftig og raskt. Har dere ikke 20 utespillere nå? Og så skal det komme tre til. Da må jo minst fire bort. Hvis dette skal skje før La Manga turen kommer det til å skje mye neste uke.

tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06
Innlegg: 64

Lagt til: 16 feb 07, 13:31
Endret: 16 feb 07, 13:32
Ja, da kommer det til å skje mye! Blir nok et ganske annerledes FFK vi ser i April. Spent på hva hvilke typer offensive spillere FFK er ute etter. Jeg mener egentlig at laget er ganske godt rustet her, men klassespillere er velkommne uansett.

Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 16 feb 07, 13:35
Endret: 16 feb 07, 15:01

21 utespillere har dere vel, når jeg tenker meg om. I tilfelle må fem bort.

 

Link til saken her:

 

http://www.sa.no/fk_sparta_sarpsborg/article2589247.ece


larscjoh

Knøttespiller
Ble medlem: 23 okt 03
Innlegg: 46

Lagt til: 16 feb 07, 13:38

Iflg MA så henter ikke FFK flere spillere nå, hvis ikke de "snille onklene" spytter inn noen kroner til.

Forsvarsspilleren er nok VM og de to offensive er nok Fofana og Kouadio, hvis de får oppholdstillatelse.

 

Men vi må nok bli kvitt endel "stallfyll". Mye kommer nok til å skje de neste ukene ja..


tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06
Innlegg: 64

Lagt til: 16 feb 07, 13:43

Ok, så det var de han siktet til kanskje ja.

Må si jeg er litt skuffet over fangsten i tilfellet. Kan ikke se at vi har hentet noen virkelige klassespillere, det blir vel til at det blir kjøpt inn på høsten i stedet som vanlig. Får håpe noen overrasker og slår ut i full blomst. har tror på VM og Heavy.


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 16 feb 07, 14:17
Endret: 16 feb 07, 14:19
håper ikke vi stopper med det vi har nå, håper håper håper noen "onkler" kommer på banen og noe spenstig blir hentet.

tror også det er best for alle parter at szekeres og multe drar til sparta der de sikkert får spille mye og vil heve laget.

vil gå så lang som å si det er best å slippe de gratis for å frie oss fra lønnsutgifter, men om de vil det tviler jeg på.
vet ikke hvordan lønnen er i sparta men sikkert endel mindre.

hvor lang tid har multemannen kontrakt egentlig ??

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 16 feb 07, 14:31

Opprinnelig postet av Sarpingen
I forbindelse med Spartas interesse for Szekeres og Multaharju er det et intervju med Morgan i SA. Her sier han at FFK skal hente to offensive spillere, pluss en forsvarsspiller til (vet ikke om han der sikter til Martinsen, men intervjuet er gjort i går). Hvis dere maks skal ha 18, kanskje 19 (usikker på om Berthelsen er inkludert her), utespillere, betyr jo det at dere må slanke troppen kraftig og raskt. Har dere ikke 20 utespillere nå? Og så skal det komme tre til. Da må jo minst fire bort. Hvis dette skal skje før La Manga turen kommer det til å skje mye neste uke.

 

Dette beviser at vi ikke kan stole på lokale aviser. For i dagens f-b står det at VM er FFK siste kjøp for året. Jeg syns dette høres rart ut, For sommerovergangsviduet er jo Norske klubber veldig aktive. Hvis det f-b skriver er sant så er jeg veldig forvirret!

---------------------------

CUPVINNER 06


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 16 feb 07, 14:34
Opprinnelig postet av TothNR1

Opprinnelig postet av Sarpingen
I forbindelse med Spartas interesse for Szekeres og Multaharju er det et intervju med Morgan i SA. Her sier han at FFK skal hente to offensive spillere, pluss en forsvarsspiller til (vet ikke om han der sikter til Martinsen, men intervjuet er gjort i går). Hvis dere maks skal ha 18, kanskje 19 (usikker på om Berthelsen er inkludert her), utespillere, betyr jo det at dere må slanke troppen kraftig og raskt. Har dere ikke 20 utespillere nå? Og så skal det komme tre til. Da må jo minst fire bort. Hvis dette skal skje før La Manga turen kommer det til å skje mye neste uke.

 

Dette beviser at vi ikke kan stole på lokale aviser. For i dagens f-b står det at VM er FFK siste kjøp for året. Jeg syns dette høres rart ut, For sommerovergangsviduet er jo Norske klubber veldig aktive. Hvis det f-b skriver er sant så er jeg veldig forvirret!

Vel,det kommer nok ikke fler nå

De morgan snakker om på det intervjuet er jo spillere som allerede er klare. Altså de to fra elfenbenskysten og vidar martinsen

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 16 feb 07, 15:19
FFK skal ikke bare ha 18 utespillere i troppen, men skal ha 18 utespillere i treningsgruppe 1.
Det kommer nok til å være noen seniorer i treningsgruppe 2 også som stepper inn i treningsgruppe 1 ved skader og lignende.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24