Husk meg
Brukernavn
Passord

Intervju med Anders Grønhagen på TVN

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 feb 07, 18:54
Overskriften sier vel det meste.. Forøvrig også et lite intervju med Øyvind Hoås. Ikke verdens viktigste post dette, men fant ikke en fornuftig samletråd å nevne dette i

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 feb 07, 19:01

Hva ble sagt?


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 01 feb 07, 19:05
Hoås sa hvertfall at han var sliten og at treninga var uvanlig tøff, men at han skulle klare det også. Virker som enten ffk har trent dårlig eller annerledes med de andre trenerne enn Grønnis.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 01 feb 07, 19:29
Absolutt aaaaaalle sier jo at treninga er tøffere når de bytter klubb eller får ny trener... tror ikke vi har vært så dårlig trent som folk skal ha det til...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 feb 07, 19:52
Han var på NRK østfold også.. Dem snakker med raymond som sier at vi har spillere til 4-4-2 eller hva nå en vi skal spille..

---------------------------

http://keiko99.net


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 01 feb 07, 20:02

Dette var et kort men godt intervju av Grønnis... Greier dere og dra no negativt ut av dette så burde dere skamme dere...

Han sier forsvaret må bli bedre...er det noen som ikke er enig i det...en ny spiss er på prøve til helga...det betyr offangsivt...midtbanen er ikke værst selv om brenne er borte...dette blir bra...det er jeg helt sikker på...endelig ikke i nedrykkstrid....

---------------------------

Heia FFK


Hoxmeister

Knøttespiller

Ble medlem: 31 mai 06
Innlegg: 74

Lagt til: 01 feb 07, 20:12

Jeg syns ihvertfall at det intervjuet virket veldig positivt.

Blit utrolig spennende å se framover hva han klarer å skape ut av laget vårt


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 01 feb 07, 20:17
Opprinnelig postet av Lex

Dette var et kort men godt intervju av Grønnis... Greier dere og dra no negativt ut av dette så burde dere skamme dere...

Han sier forsvaret må bli bedre...er det noen som ikke er enig i det...en ny spiss er på prøve til helga...det betyr offangsivt...midtbanen er ikke værst selv om brenne er borte...dette blir bra...det er jeg helt sikker på...endelig ikke i nedrykkstrid....

Håper ikke jeg virker grinete nå, men vil minne om at det skal mer enn et godt intervju til for å ta laget ut av nedrykkstriden. Pr. i dag er vi høyst sannsynlig svekket siden forrige sesong. Håper Grønnis får orden på forsvaret,  da er mye gjort.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 feb 07, 20:26
Endret: 01 feb 07, 20:28
Opprinnelig postet av Olavesen
Opprinnelig postet av Lex

Dette var et kort men godt intervju av Grønnis... Greier dere og dra no negativt ut av dette så burde dere skamme dere...

Han sier forsvaret må bli bedre...er det noen som ikke er enig i det...en ny spiss er på prøve til helga...det betyr offangsivt...midtbanen er ikke værst selv om brenne er borte...dette blir bra...det er jeg helt sikker på...endelig ikke i nedrykkstrid....

Håper ikke jeg virker grinete nå, men vil minne om at det skal mer enn et godt intervju til for å ta laget ut av nedrykkstriden. Pr. i dag er vi høyst sannsynlig svekket siden forrige sesong. Håper Grønnis får orden på forsvaret,  da er mye gjort.

 

Selvsagt er det noen som må være grinete og negative . SKAM DEG!

 

Syns at laget i fjor stort sett bare "greide" en omgang, så det kan godt hende at det stod mye på den fysiske tilstanden...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 feb 07, 20:37
Til FB sa at han kunne komme flere forsvarspillere på prøve.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 feb 07, 22:06
Opprinnelig postet av Lex

Dette var et kort men godt intervju av Grønnis... Greier dere og dra no negativt ut av dette så burde dere skamme dere...

Han sier forsvaret må bli bedre...er det noen som ikke er enig i det...en ny spiss er på prøve til helga...det betyr offangsivt...midtbanen er ikke værst selv om brenne er borte...dette blir bra...det er jeg helt sikker på...endelig ikke i nedrykkstrid....



Jeg har sett intervjuet 2 ganger, og er passe fornøyd.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 01 feb 07, 23:20

noen som har direktelink?

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 feb 07, 23:37
Endret: 01 feb 07, 23:44
her er tvnorge sin da

NRK

---------------------------

http://keiko99.net


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 02 feb 07, 07:56
ok intervju de, tror han vet hva han vil, og skulle snakke med morgan om evt nye spillere....

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norgeste flotteste Fotball klubb!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 feb 07, 08:52
han virker ihvertfall mye mer ydmyk enn f.eks Tom Prahl og hans regime. Har fått en god følelse jeg nå

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3