Husk meg
Brukernavn
Passord

Priser på FFKs treningskamper

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 25 jan 07, 19:40

Jeg memorerer fra i fjor at det kostet 100 kr for å se FFK i aksjon i treningskamper. Jeg mener denne prisen er urimelig høy. Den burde ligge på ca 50. Det er jo tross alt en uviktig treningskamp(er) det er snakk om. Det kommer også flere folk med lavere priser. Hva sier folket?

 

Noen som vet pris på søndagens kamp mot Måzz?

---------------------------

Vuorinen på topp!!


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 25 jan 07, 21:52
Endret: 25 jan 07, 21:53
Jeg er enig med deg. Desto fler på tribunen, desto bedre. Treningskamper burde jo heller ikke regnes som en intektskilde.

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 25 jan 07, 22:31

må være enig med deg der. hadde det kosta 50 kr så hadde det kommet mye fler folk. jeg drar ikke på en meningsløs treningskamp. med mindre det er noen nye spillere jeg vil se. hadde de to fra elfenben vært der til helga så hadde jeg dratt for å se dem. men siden de ikke er der etter det jeg har skjønt så gidder ikke jeg.

hadde de ordnet en bautas cup som ifjor hadde jeg dratt. men det er fordi jeg syns spillerne presterer å vil mer på de kampene. istedenfor å gå på banen å daffe som de gjør i vanlige treningskamper.


Hoxmeister

Knøttespiller

Ble medlem: 31 mai 06
Innlegg: 74

Lagt til: 25 jan 07, 22:51

Hvis ikke jeg husker helt feil,så fikk jeg halv pris på treningskamp sist når jeg viste fram plankehaugen kortet!

Mulig jeg tar feil,men det går jo ann å høre..


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 30 jan 07, 17:19

110 kroner? For  en uviktig treningskamp? Hva er poenget? Hvem styrer prisene?

 

---------------------------

Vuorinen på topp!!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 jan 07, 22:39
Stemte det. Sa to PH-medlemer (meg og min sønn) ved bilettsalget og betalte 120 spenn for begge...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jan 07, 23:51
nå er ungen din ganske ung slik at det kan hende dem ikke ville ta noe for han

---------------------------

http://keiko99.net


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 31 jan 07, 00:08

Uansett er prisnivået på treningskamper dustete høyt!! Jeg vet ikke hvem pengene går til, men uansett er det en skam å måtte betale mer enn 50kr i inngangsbillett.

 

Jeg gidder hvertfall ikke å bruke 110(!) kr for betydningsløse "treningsøkter"....


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 31 jan 07, 00:18
denne posten kommer opp hvert år.hehe

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 jan 07, 00:52

Opprinnelig postet av keiko99
nå er ungen din ganske ung slik at det kan hende dem ikke ville ta noe for han

 

Han er faktisk 6 år. På feks Moss-Horten er nedre alder for å betale 4 år...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 31 jan 07, 09:29

Mulig jeg tar helt feil nå, men hørte noe om at moss skulle ha penger fra denne kampen også...? noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 jan 07, 09:35
Opprinnelig postet av Jaran Berg

Mulig jeg tar helt feil nå, men hørte noe om at moss skulle ha penger fra denne kampen også...? noen som kan bekrefte/avkrefte dette?


Jeg tolket det også som at Moss skulle ha penger for denne kampen etter at jeg leste det som står nesten i bunnen av live-oppdateringen til Moss Dagblad.

Det meldes om en kø på 500 personer utenfor hallen 20 minutter før kampstart.

Det bør bli bra med penger i MFKs klubbekasse. Det koster 110 kroner for voksne å se kampen, mens barnebilletten koster 60!!

Og det for en treningskamp i slutten av januar...

 

Kan vel ikke tolkes på andre måter enn at Moss fikk en del inntekter på denne kampen? Er det de som arrangerte denne kampen i tilfelle og inviterte FFK til treningskamp? For jeg regner med at dette ikke er nok en kamp som FFK har gitt billettinntektene til Moss grunnet Brenne-overgangen...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 jan 07, 18:20
Kan hende Moss får pengene fra trengingskampen som en del av de pengene Moss skal ha for Brenne...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 02 feb 07, 15:59
Opprinnelig postet av Bob Page
Kan hende Moss får pengene fra trengingskampen som en del av de pengene Moss skal ha for Brenne...


Det er vel helt normalt å ha en fordelingsnøkkel av inntektene på treningskamper?  60/40, 70/30 eller tilsvarende. Dette er vel for at det skal dryppe litt på laget som reiser til bortekamp - og for å unngå at alle bare forsøker å ha hjemmekamper...

I dette tilfellet vil jeg tro at Moss tjener vesentlig bedre med 30% av inntektene ved en bortekamp mot FFK, enn f.eks. 100% av en hjemmekamp mot f.eks. Tromsdalen... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 03 feb 07, 00:47

Vålerenga - Lyn møtes i en treningskamp som annonseres som årets første by-derby i Valhall i Oslo lørdag 03. februar klokken 14.30. Billettpris kr. 50,- for voksne og kr 30,- for barn.

Litt rimeligere enn på FFK`s treningskamper


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 feb 07, 16:26
Opprinnelig postet av aavdst

Vålerenga - Lyn møtes i en treningskamp som annonseres som årets første by-derby i Valhall i Oslo lørdag 03. februar klokken 14.30. Billettpris kr. 50,- for voksne og kr 30,- for barn.

Litt rimeligere enn på FFK`s treningskamper



Er vel plass til en del flere folk i Valhall enn i Østfoldhallen. Kanskje det er derfor det er billigere ??

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 03 feb 07, 16:50

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Er vel plass til en del flere folk i Valhall enn i Østfoldhallen. Kanskje det er derfor det er billigere ??

Tror jeg neppe. Det er plass til flere folk på gamle Stadion enn i Østfoldhallen også, men det kosta fremdeles 110 kr. for samtlige treningskamper der ifjor.
Skulle gjerne dratt og sett kampen imorra, men prisen gjør at jeg mister lysta.

---------------------------

FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 03 feb 07, 17:32

Jeg betaler rundt 350 kr for hver treningskamp jeg! Siden jeg er fra Oslo og bor der! Men for meg er det greit,for interessen min  for FFK er på topp!! Da betaler jeg det det koster å se kampene!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 feb 07, 17:55
Endret: 03 feb 07, 18:28
Opprinnelig postet av Jepmaster
Jeg betaler rundt 350 kr for hver treningskamp jeg! Siden jeg er fra Oslo og bor der! Men for meg er det greit,for interessen min  for FFK er på topp!! Da betaler jeg det det koster å se kampene!

Så hvis FFK satte prisen til 10.000 kroner, så du vært like glad og fortsatt betalt det det koster å se kampene?

Personlig synes jeg prisen er altfor høy.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


harald_ffk

Knøttespiller
Ble medlem: 01 feb 07
Innlegg: 29

Lagt til: 03 feb 07, 18:09

Prisene for fredrikstads treningskamper er altfor høye. Dere sier at det er verdt det. Ja selvfølgelig er det det, men man tyner penger ut av supportere som allerede legger igjen masse penger hos klubben i sitt hjerte.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3