Husk meg
Brukernavn
Passord

Vidar Martinsen til FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 17 5

FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 26 jan 07, 11:23
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av dracula

Bedre for MFK å få noe nå, enn å sitte med svarteper om 6/7 måneder.

Seriøst bud fra FFK kan være 1mill + Tamas S.

 

Så du verdsetter Szekeres til nærmere 1.5 mill siden Moss angivelig skal ha rundt 2.5 mill for å selge Martinsen?

Szekeres sin kontrakt går ut allerede til sommeren. Han får vi nok ikke 1 krone for.

Kom TS gratis eller betalte vi for ham?

---------------------------

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 26 jan 07, 11:36
kom gratis fra Tromsø

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 26 jan 07, 12:32
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Opprinnelig postet av Costanza

FFK skal ha lagt inn bud på Martinsen som Moss har avvist. De krever visst 2.5 mill for fyren...

2.5 mill for Vidar Martinsen? Nei, takk.

 

Nå var vel budet fra TIL dette og FFK ga et bud som var lavere enn 1 mill.



Moss KREVER 2,5 - jeg mener å ha lest at TIL tilbød et sted rundt 1,5 mill, men finner ikke linken...



det står jo i artikkelen at det trolig var på 1 mill

syns det er drøyt å kreve 2.5 mill for en som ikke har bevist noe spesielt på en stund og har ett år igjen av kontrakten.
hadde vært best på pur faen å ventet ett år så de ikke fikk en dritt...

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 26 jan 07, 12:44

Hei Constanza.

Moss får vel heller ikke noe for VM til høsten, tror jeg.

Mitt argument, MFK tjener vel egentlig på å slippe VM nå, så slipper de svarteper til høsten.

Dersom de får ok betalt for en spiller som snart er Bosman og samtidig sikrer seg en spiller av bra 1.div standard, burde dette kunne være enn vinn vinn situasjon for begge parter.

Tror faktisk at Tamas ville gjøre en bra jobb for Moss i 2 til 3 år framover.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 jan 07, 23:36

Har snakket om forsterkninger

Selv om Grönhagen akkurat har signert for klubben så røper Morgan at de allerede har diskutert spillerforsterkninger. Han ønsker ikke å si noe om hvilke spillere det er snakk om, men sier at de kan komme opp med penger til å forsterke der det er behov for det. Nå skal først Grönhagen vurdere spillerne sammen med Aune og Haugen, så får vi gjøre opp status etter det og forsterke laget der vi ser det nødvendig.

Ligger vel i kortene at det Vidar Martinsen.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 jan 07, 23:44
Opprinnelig postet av Patrioten
Ligger vel i kortene at det Vidar Martinsen.


Ja vel? Syns i grunn ingen ting tilsier at dette må være Martinsen det er snakk om, snarere høres det ut som Grönhagen ønsker en prat med Aune og Hagen for å gjøre om status, og deretter finne hvor vi trenger forsterkninger og hvilke navn de skal gå etter. Eller, det vel akkurat det det står...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 jan 07, 00:28
Opprinnelig postet av Patrioten

Har snakket om forsterkninger

Selv om Grönhagen akkurat har signert for klubben så røper Morgan at de allerede har diskutert spillerforsterkninger. Han ønsker ikke å si noe om hvilke spillere det er snakk om, men sier at de kan komme opp med penger til å forsterke der det er behov for det. Nå skal først Grönhagen vurdere spillerne sammen med Aune og Haugen, så får vi gjøre opp status etter det og forsterke laget der vi ser det nødvendig.

Ligger vel i kortene at det Vidar Martinsen.

 

hvilke kort er det du har for hånden da? kan ikke fatte hvordan du kan tolke det dit hen at det er VM han mener utifra det!

 

Det står jo at han skal diskutere med trenerne som er i klubben før de går videre inn på hvilke de skal prøve å hente.....

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norgeste flotteste Fotball klubb!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jan 07, 02:04
Får jaggu håpe det kommer mye bedre spillere enn VM.


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 29 jan 07, 08:53
Stod vel i F-b at det var snakk om spillere Grönhagen kjente til? Håper på noen gode fra Sverige jeg.

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 29 jan 07, 10:53
Opprinnelig postet av torkr
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Opprinnelig postet av Costanza

FFK skal ha lagt inn bud på Martinsen som Moss har avvist. De krever visst 2.5 mill for fyren...

2.5 mill for Vidar Martinsen? Nei, takk.

 

Nå var vel budet fra TIL dette og FFK ga et bud som var lavere enn 1 mill.



Moss KREVER 2,5 - jeg mener å ha lest at TIL tilbød et sted rundt 1,5 mill, men finner ikke linken...



det står jo i artikkelen at det trolig var på 1 mill

syns det er drøyt å kreve 2.5 mill for en som ikke har bevist noe spesielt på en stund og har ett år igjen av kontrakten.
hadde vært best på pur faen å ventet ett år så de ikke fikk en dritt...

 

Hehe! Dere er så søte når dere snakker om Vidar og prisen MFK har satt. Signalet er at vi helst ikke vil selge.

Hvis du ser et hus du synes er fint, går du bare bort og ringer på døra og forlanger å få kjøpt det for en pris du synes er rimelig? Hvis huseieren svarer at  han ikke har tenkt å selge huset sitt, men at hvis du byr 10 mill så selger han - er huseieren "drøy" da?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 29 jan 07, 11:04
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av torkr
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Opprinnelig postet av Costanza

FFK skal ha lagt inn bud på Martinsen som Moss har avvist. De krever visst 2.5 mill for fyren...

2.5 mill for Vidar Martinsen? Nei, takk.

 

Nå var vel budet fra TIL dette og FFK ga et bud som var lavere enn 1 mill.



Moss KREVER 2,5 - jeg mener å ha lest at TIL tilbød et sted rundt 1,5 mill, men finner ikke linken...



det står jo i artikkelen at det trolig var på 1 mill

syns det er drøyt å kreve 2.5 mill for en som ikke har bevist noe spesielt på en stund og har ett år igjen av kontrakten.
hadde vært best på pur faen å ventet ett år så de ikke fikk en dritt...

 

Hehe! Dere er så søte når dere snakker om Vidar og prisen MFK har satt. Signalet er at vi helst ikke vil selge.

Hvis du ser et hus du synes er fint, går du bare bort og ringer på døra og forlanger å få kjøpt det for en pris du synes er rimelig? Hvis huseieren svarer at  han ikke har tenkt å selge huset sitt, men at hvis du byr 10 mill så selger han - er huseieren "drøy" da?

He-he Dere er så søte når dere priser spillerne deres. Venter litt vi så tar vi ham gratis. Ikke glem at dere tjener penger når vi selger videre da. Er vel ikke akkurat no reklame for Måzz at dere hindrer spillernes utvikling heller. Tror du det er mange som vil skrive lange kontrakter da ?

---------------------------

Nå går vi for seriegull


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 29 jan 07, 11:11
Endret: 29 jan 07, 11:16

Det er i så fall MFK som bestemmer om de vil selge nå eller ikke. Prisen er et signal om hvor "viktig" det er å selge ham.

Det er egentlig veldig enkelt.

..og arrogansen deres kan få seg en nesestyver hvis han velger å forlate klubben ved kontraktens slutt. Det er jo ikke sikkert at han vil til FFK. Det er selvsagt helt utenkelig for dere, men slik er det nå. Sportslig sett vil det antakelig være smartere for ham å gå til en bedre klubb. LSK har vist sin interesse og når han eventuelt blir gratis så vekkes nok interessen andre steder også.

..og det er jo ikke sikkert den nye løpegutten til Morgan har Vidar øverst på blokka heller.

 

..og kampen i går bar ikke akkurat preg av at FFK blir noe annet enn et bunnlag i 2007, noe som selvsagt også betyr en del.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 jan 07, 11:19
Opprinnelig postet av Bjørnen

Det er i så fall MFK som bestemmer om de vil selge nå eller ikke. Prisen er et signal om hvor "viktig" det er å selge ham.

Det er egentlig veldig enkelt.

..og arrogansen deres kan få seg en nesestyver hvis han velger å forlate klubben ved kontraktens slutt. Det er jo ikke sikkert at han vil til FFK. Det er selvsagt helt utenkelig for dere, men slik er det nå. Sportslig sett vil det antakelig være smartere for ham å gå til en bedre klubb. LSK har vist sin interesse og når han eventuelt blir gratis så vekkes nok interessen andre steder også.

..og det er jo ikke sikkert den nye løpegutten til Morgan har Vidar øverst på blokka heller.

 

..og kampen i går bar ikke akkurat preg av at FFK blir noe annet enn et bunnlag i 2007, noe som selvsagt også betyr en del.

 

så da vil det si at moss rykker opp det da?

---------------------------

Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 29 jan 07, 11:21
Opprinnelig postet av Bjørnen

..og arrogansen deres kan få seg en nesestyver hvis han velger å forlate klubben ved kontraktens slutt. Det er jo ikke sikkert at han vil til FFK.



Hahaha, ja da hadde vi jammen fått oss en kraftig nesestyver i forhold til Moss, som i ren og sedvanlig uforfalsket bitterhet dreit seg ut og presterte å la spilleren forsvinne gratis med null penger i kassa og null eventuelle videresalgsinntekter. Jeg hadde ihvertfall følt meg mektig såra og vonbroten av akkurat det.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 29 jan 07, 11:22
Opprinnelig postet av SirLion
Opprinnelig postet av Bjørnen

Det er i så fall MFK som bestemmer om de vil selge nå eller ikke. Prisen er et signal om hvor "viktig" det er å selge ham.

Det er egentlig veldig enkelt.

..og arrogansen deres kan få seg en nesestyver hvis han velger å forlate klubben ved kontraktens slutt. Det er jo ikke sikkert at han vil til FFK. Det er selvsagt helt utenkelig for dere, men slik er det nå. Sportslig sett vil det antakelig være smartere for ham å gå til en bedre klubb. LSK har vist sin interesse og når han eventuelt blir gratis så vekkes nok interessen andre steder også.

..og det er jo ikke sikkert den nye løpegutten til Morgan har Vidar øverst på blokka heller.

 

..og kampen i går bar ikke akkurat preg av at FFK blir noe annet enn et bunnlag i 2007, noe som selvsagt også betyr en del.

 

så da vil det si at moss rykker opp det da?

Har jeg skrevet det noe sted? Selvsagt håper jeg på det, men det spørs om stallen er bred nok. Det jeg mente var at nedrykksstrid ikke gjør det spesielt interessant for Vidar å gå til FFK når flere andre klubber er interessert.

..og vi håper selvsagt på at Vidar blir.

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 29 jan 07, 11:22

Dersom Moss har ambisjoner om opprykk i år, er det helt forstålig at de ikke ønsker å selge VM.

Dette blir selvsagt gambling, som alt annet i fotball, men de sitter igjen med "svarteper" dersom VM, velger å gå gratis etter sesongen. Dette er sikkert noe MFK kalkulerer med, vil ikke undervurdere de.

Samtidig kan det være riktig det som Bjørnen påpeker, at andre klubber kan være mer atraktive for VM. En paralell her er Simen Brenne, som valgte LSK fordi han vurderte dette bedre for hans videre karriere.

Det som virker udiskutabelt er at FFK trenger forsterkning på laget, og utifra hva mange her inne mener kan VM være en slik forsterkning.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 29 jan 07, 11:24
Opprinnelig postet av Snæbbis
Opprinnelig postet av Bjørnen

..og arrogansen deres kan få seg en nesestyver hvis han velger å forlate klubben ved kontraktens slutt. Det er jo ikke sikkert at han vil til FFK.



Hahaha, ja da hadde vi jammen fått oss en kraftig nesestyver i forhold til Moss, som i ren og sedvanlig uforfalsket bitterhet dreit seg ut og presterte å la spilleren forsvinne gratis med null penger i kassa og null eventuelle videresalgsinntekter. Jeg hadde ihvertfall følt meg mektig såra og vonbroten av akkurat det.

Tja. Fotball handler jo i bunn og grunn om en grønn gressplen og 22 spillere. Fotball er ikke til for pengenes skyld. Vidar er en viktig spiller som klubben nødig vil gi slipp på. Det er en vurdering MFK gjør - du tror vel ikke at de ikke er klar over at han kan gå gratis i løpet av året?

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 29 jan 07, 11:44
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av Snæbbis
Opprinnelig postet av Bjørnen

..og arrogansen deres kan få seg en nesestyver hvis han velger å forlate klubben ved kontraktens slutt. Det er jo ikke sikkert at han vil til FFK.



Hahaha, ja da hadde vi jammen fått oss en kraftig nesestyver i forhold til Moss, som i ren og sedvanlig uforfalsket bitterhet dreit seg ut og presterte å la spilleren forsvinne gratis med null penger i kassa og null eventuelle videresalgsinntekter. Jeg hadde ihvertfall følt meg mektig såra og vonbroten av akkurat det.

Tja. Fotball handler jo i bunn og grunn om en grønn gressplen og 22 spillere. Fotball er ikke til for pengenes skyld. Vidar er en viktig spiller som klubben nødig vil gi slipp på. Det er en vurdering MFK gjør - du tror vel ikke at de ikke er klar over at han kan gå gratis i løpet av året?

 



For å være en smule usaklig: Det skulle jammen ikke forundre meg om de ikke var klar over det. Jeg er forøvrig klar over at i den fine og ideelle Mosseverden handler det fortsatt om 22 svette menn og en humpete gressplen, men virkeligheten er beklageligvis at penga rår, og at det ikke blir noe videre tippeligaspill ut av kun 22 slitne menn og den som før nevnte humpete gressplenen. Det er faktisk nødvendig med litt mer kjøtt på beinet enn som så, men for min del må Moss for all del kjøre en slik spillerpolitikk.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 jan 07, 11:49
Endret: 29 jan 07, 11:50
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av SirLion
Opprinnelig postet av Bjørnen

Det er i så fall MFK som bestemmer om de vil selge nå eller ikke. Prisen er et signal om hvor "viktig" det er å selge ham.

Det er egentlig veldig enkelt.

..og arrogansen deres kan få seg en nesestyver hvis han velger å forlate klubben ved kontraktens slutt. Det er jo ikke sikkert at han vil til FFK. Det er selvsagt helt utenkelig for dere, men slik er det nå. Sportslig sett vil det antakelig være smartere for ham å gå til en bedre klubb. LSK har vist sin interesse og når han eventuelt blir gratis så vekkes nok interessen andre steder også.

..og det er jo ikke sikkert den nye løpegutten til Morgan har Vidar øverst på blokka heller.

 

..og kampen i går bar ikke akkurat preg av at FFK blir noe annet enn et bunnlag i 2007, noe som selvsagt også betyr en del.

 

virka som du mente det bjørnen :P når ffk taper for dere går vi ned, mens dere går opp... vi får vente og se hva som skjer ihvertfall :P

 

så da vil det si at moss rykker opp det da?

Har jeg skrevet det noe sted? Selvsagt håper jeg på det, men det spørs om stallen er bred nok. Det jeg mente var at nedrykksstrid ikke gjør det spesielt interessant for Vidar å gå til FFK når flere andre klubber er interessert.

..og vi håper selvsagt på at Vidar blir.

 

virka som du mente det bjørnen :P når ffk taper for dere går vi ned, mens dere går opp... vi får vente og se hva som skjer ihvertfall :P

---------------------------

Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 29 jan 07, 12:01

FFK slet i bunnen i 2006. Hva har skjedd siden den gang?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 17 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3