Husk meg
Brukernavn
Passord

Rykte: Trond Sollied og Martin Andresen så godt som klare for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 11 9

kanari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 nov 06
Innlegg: 34

Lagt til: 08 jan 07, 07:20
Opprinnelig postet av FFK1903

Når en kanarifugl kommer å forteller at onkelen hans kanskje så Trond Sollied på Stanstead med en ukjent fyr med FFK-logo på ryggsekken, ja da har vel ryktebølgen nådd nye høyder. Den FFK-logoen er jo så pen at hvem som helst kan finne på å smelle den på en ryggsekk. Det kan være Morgan, men det kan også være Vivi Haug som ville selge strikketøy, Hjælmen på autografjakt, Tronds bror Birger som er ihuga FFK-patriot eller Beckham som har funnet et nytt motetøy.

Mulighetene er mange!

Onkelen min så HELT SIKKERT trond sollied på stanstead. Og det var IKKE Morgan Andersen han satt sammen med, men en mann med FFK-sekk som han ikke kjente igjen. Som sagt så er onkel veldig interessert i fotball, og kjenner lett igjen morgan a og trond s.

Men jeg beklager hvis dere ikke ville vite dette.

---------------------------

Fugla til vi dør!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 jan 07, 07:22

Opprinnelig postet av kanari
Men jeg beklager hvis dere ikke ville vite dette.

Alltid like morsomt med ny informasjon, så bare skriv i vei. Er mer bekymra for den delen av brukerne som allerede er forvirra...


kanari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 nov 06
Innlegg: 34

Lagt til: 08 jan 07, 07:24
Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av kanari
Men jeg beklager hvis dere ikke ville vite dette.

Alltid like morsomt med ny informasjon, så bare skriv i vei. Er mer bekymra for den delen av brukerne som allerede er forvirra...

Skjønner jeg godt. Men håper egentlig ikke dere får Sollied. Han er genial. Hehe

---------------------------

Fugla til vi dør!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 08 jan 07, 08:01
Paco, hvordan er det med deg? Har du kommet deg etter feiringen på lørdag? Hadde i allefall vært morro å høre hva du feiret!

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 jan 07, 08:03
Endret: 08 jan 07, 08:03

En kamerat ble far for første gang ikke noe annet


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 08 jan 07, 08:15
Opprinnelig postet av paco

En kamerat ble far for første gang ikke noe annet

 

I såfall er min påstand at du missbruker dette forumet en smule. Håper moderatorene tar tak i dette!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 jan 07, 08:18
Opprinnelig postet av Kent
Opprinnelig postet av paco

En kamerat ble far for første gang ikke noe annet

 

I såfall er min påstand at du missbruker dette forumet en smule. Håper moderatorene tar tak i dette!

Beklager men ble litt grinete. Av det lille jeg vet så har ikke FFK hvert i forhandlinger med Sollied,heller ikke Martin Andresen,men det er selvfølgelig mulig at jeg tar feil

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 08 jan 07, 11:32
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av geko

Hvorfor i alle dager skulle Høyli spytte inn 12-15 millioner på en trener  ? Han får ikke solgt treneren og tjent penger på ham...



Trur du Abramovich kommer til å tjene på investeringene han gjør i Chelsea? Abramovich har til og med januar 2006, i følge Wikipedia, brukt 440 millioner pund - omtrent  5,4 MILLIARDER kroner.

Det er faktisk ikke slik at alle på død og liv MÅ tjene penger på alt de foretar seg. Noen ganger kan det være naturlig å kreve noe igjen, andre ganger gir man mer med hjertet enn hodet.

Høili har tidligere spyttet inn penger i FFK-systemet uten å få annet enn sportslig suksess tilbake. Det kan tenkes at han fortsatt har slike ambisjoner.

Det må også være lov å ha drømmer.


Det å sammenlikne Høili med Abramovitsj er helt på viddene. Abramovitsj er en tjuvradd og drittsekk som har dratt med seg ufattelige summer ut av Russland, og det er snakk om så mye penger at det å snakke om at Abramovitsj ikke står i Chelsea for å tjene penger er totalt irrelevant i denne saken.

Hvis FFK skal si ja til penger fra rike onkler må det bli på premissene:
Rik onkel bidrar med:
 - Innkjøp av spiller,
 - Sign-on
 - Lønn for X år

Greit nok at Høili har lyst til å bruke penger på FFK, men jeg vil tro at det for han interessant der hvor en eventuell investering kan gi en avkastning, for Høili eller klubb. Pengegutta elsker å investere i saker og ting som kan gi stor avkastning (sjøl om innkjøp av en spiller knapt kan sies å være "bankers"), og det er nok noe av grunnen for at det er såpass mange rike onkler som faktisk investerer i fotball.

Dessuten har fotball blitt det jeg kaller for en "business"-plattform, dvs at endel person elsker å ferdes i miljøet, treffe kjente, deale litt, tilknytte seg nye kontaker osv osv. Det blir for eksempel høyst sannsynlig gjort endel avtaler i VIP-lounger verden over...

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 jan 07, 14:02
Opprinnelig postet av Asgeir

Det å sammenlikne Høili med Abramovitsj er helt på viddene. Abramovitsj er en tjuvradd og drittsekk som har dratt med seg ufattelige summer ut av Russland, og det er snakk om så mye penger at det å snakke om at Abramovitsj ikke står i Chelsea for å tjene penger er totalt irrelevant i denne saken.

Hvis FFK skal si ja til penger fra rike onkler må det bli på premissene:
Rik onkel bidrar med:
 - Innkjøp av spiller,
 - Sign-on
 - Lønn for X år

Greit nok at Høili har lyst til å bruke penger på FFK, men jeg vil tro at det for han interessant der hvor en eventuell investering kan gi en avkastning, for Høili eller klubb. Pengegutta elsker å investere i saker og ting som kan gi stor avkastning (sjøl om innkjøp av en spiller knapt kan sies å være "bankers"), og det er nok noe av grunnen for at det er såpass mange rike onkler som faktisk investerer i fotball.

Dessuten har fotball blitt det jeg kaller for en "business"-plattform, dvs at endel person elsker å ferdes i miljøet, treffe kjente, deale litt, tilknytte seg nye kontaker osv osv. Det blir for eksempel høyst sannsynlig gjort endel avtaler i VIP-lounger verden over...


Nå var Abramovich mer for å eksemplifisere enn å sammenlikne med Høili - men Høili burde vel være god for 1 milliard kroner etter salget av Europris...

Penger genererer oppmerksomhet og fotball er som du sier en plattform og mingleplass for "rike onkler".  Oppmerksomhet i fotballverden gir mye medieomtale som regel - og vil være med på å trekke til seg oppmerksomhet fra andre businessmiljøer.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 08 jan 07, 15:35
Nå har akkurat Morgan hvert på Radio Fredrikstad og avkreftet ryktene om sollied så da kan vel denne tråden legges død

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 08 jan 07, 15:47
Hva sa han da?

---------------------------

Heia FFK


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 08 jan 07, 16:06
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av ffk-4ever


Og det sier du med hvilken begrunnelse? Hvilke tippeligaklubber har i det siste klart å selge spillere til utlandet? Markedet i Norge er  riktignok hett, men eksporten av tippeligaspillere til utlandet for stor summer er bortimot fraværende. Se på de største stjernene fra 2 foregående år. Hæstad, Koren, Strømstad, Miller, Marius Johnsen, Winthers etc. De blir tvunget til å gjøre desperate avtaler med klubber på 2-3 nivå, eller er fortsatt uten klubb..
Høili er ikke i klubben for å tjene penger, men dersom det er mulig å begrense "tapet" ved f.eks å hente ut deler av et kjempeutbytte på en potensiell spiller som f.eks Tarik, ja så er det han og de andre investorene vel unnt.

Tror rett og slett det er en artig form for sponsing de driver med, der noe av belønningen vil være at de kan være med på å prege hvilke spillertyper vi henter (alder etc.9).

 

Ja det er lov og være naiv sier jeg da.



Naiv fordi jeg tror Høili har hjerte i klubben, og investerer uten å ha tanke på å tjene penger?? Jaja, mén det du![/quote]

 

Nå sa jo Høili på tvøsfold angående cupfinalen at han ikke regna med å tjene noen penger på FFK, og at han GA penger til klubben

---------------------------

CUPVINNER 06


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 08 jan 07, 16:29
Hørte på Radion nå på spørsmål til Morgan Andersen om det har vært kontakt med Sollied, og han sa rett og slett nei, ingen form for kontakt av noen i det sportselige styret hadde det vært.. HAHAHAHAHAHA.  En fjært blir til 700336448 høns her i denne byen..

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 08 jan 07, 16:45
Nå har Morgan ettertrykkelig avkreftet alle rykter som har florert i helga rundt Trond Sollied, så da kan vi vel bare slutte å drømme om han. Men syns det er helt utrolig at det kan oppstå så sterke rykter som det var i helga uten at det er noe som helst hold i det. Begynte jo rett og slett å tro litt på at han kom, men nå virker det veldig lite sannsynlig, så da er det vel bare å vente i spenning på hvilken trener vi til syvende å sist ender opp med. Håper bare det blir en offensiv trener, både av mentalitet og fotballfilosofi.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 08 jan 07, 17:04
Endret: 08 jan 07, 17:05
Ja da kan vel mod stenge tråden før det blir mer oppstyr, eller?

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 jan 07, 17:53

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Hørte på Radion nå på spørsmål til Morgan Andersen om det har vært kontakt med Sollied, og han sa rett og slett nei, ingen form for kontakt av noen i det sportselige styret hadde det vært.. HAHAHAHAHAHA.  En fjært blir til 700336448 høns her i denne byen..

Vil heller ha det slik at folk er optimister og forventer mye enn å ha den holdninga du viser der...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 08 jan 07, 17:56
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Hørte på Radion nå på spørsmål til Morgan Andersen om det har vært kontakt med Sollied, og han sa rett og slett nei, ingen form for kontakt av noen i det sportselige styret hadde det vært.. HAHAHAHAHAHA.  En fjært blir til 700336448 høns her i denne byen..

Vil heller ha det slik at folk er optimister og forventer mye enn å ha den holdninga du viser der...

 

Spesielt når man selv har vært med og kastet bensin på bålet...

 

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Fikk en telefon av en kompis istad, han fortalte at hans far hadd snakket med en i FFK og det er på det rene at Sollied er i løs samtaler med FFK og at noe er i lufta, utifra hva han sa så så det også lyst ut. Blir spennende og se om det faktisk stemmer.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 jan 07, 18:03
Opprinnelig postet av Oslo

Spesielt når man selv har vært med og kastet bensin på bålet...

Jeg har vært håpefull til Solliled, det skal jeg være den første til å innrømme.  Men hvis du viser til sitatene fra Ebenfalk2 og skal tillegge dem meg blir det feil...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 08 jan 07, 19:04
Endret: 08 jan 07, 19:50

Opprinnelig postet av Asgeir
(...)Det å sammenlikne Høili med Abramovitsj er helt på viddene. Abramovitsj er en tjuvradd og drittsekk som har dratt med seg ufattelige summer ut av Russland, og det er snakk om så mye penger at det å snakke om at Abramovitsj ikke står i Chelsea for å tjene penger er totalt irrelevant i denne saken. (...)

 

Litt forsiktighet skader ikke, Asgeir.

Som du sikkert vet er det en del radioaktive stoffer i omløp for tiden...

 

Men du har selvsagt helt rett,

...dette er hvitvasking i stor skala. 

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Krakow forever...


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 08 jan 07, 19:16
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Hørte på Radion nå på spørsmål til Morgan Andersen om det har vært kontakt med Sollied, og han sa rett og slett nei, ingen form for kontakt av noen i det sportselige styret hadde det vært.. HAHAHAHAHAHA.  En fjært blir til 700336448 høns her i denne byen..

Vil heller ha det slik at folk er optimister og forventer mye enn å ha den holdninga du viser der...

 

Selvfølgelig er jeg optimist mtp trener, jeg håper jo på det beste alternativet klubben kan få, men jeg er også blant dem som er mest opptatt av at det skal være litt hold i rykter som blir lagt ut. Ok jeg har også lagt ut rykter selv fra folk som har fortalt meg ting, men har som oftest fortalt om dette er noe jeg har trodd på eller ikke. Nå ser du jo hva som har skjedd også, debatantene her inne har driti på draget og skjemt seg ut for alle som har interesse av og lese her inne..  men kanskje du føler deg truffet, derfor du kanskje raker ned på min nøkterne holdning :)



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 11 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3