Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå må vi holde opp!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 29 des 06, 17:59

Hvorfor må supportere av FFk være så  jæ.....lige hele tiden mot Morgan? Hele tiden er det dritt og ryktespredning om alt faenskap. Ta dere sammen! Slutt!!!

Han får jo skylda for alt som har skjedd i klubben fra før han begynte og til dags dato. Nå er det nok, vi må slutte å hogge hodet av de som gjør en jobb for klubben.

Eggen gikk av fri vilje og ferdig med det. Vil han sutre sammen med Kverneng og Hvidsten så må de gjerne gjøre det, men husk en ting: Ingen er større enn klubben. Vi har en ledelse som trenger støtte. Vi har et lag som vi står bak, og vi har en klubb som vi elsker.

 

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 106

Lagt til: 29 des 06, 18:25
Amen

tajo

Knøttespiller
Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 42

Lagt til: 29 des 06, 20:35

Veldig, veldig enig!


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 29 des 06, 20:50
Vanvittig enig jeg også, nesten ordrett det jeg skrev på FB, men det ble sensurert bort.

---------------------------

-Det er min forbannede rett å skrike når jeg har kjøpt billett-


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 29 des 06, 20:51
Må da være lov til og kritisere klubben utifra det som skjer, men viktig at ikke det blir drittslenging og ryktespreding. FFK sliter litt der men sann er det i Fredrikstad, her slenger man dritt om sine venner.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 29 des 06, 20:57
Kritikk kan deles i to kategorier, konstruktiv og destruktiv. Sistnevnte er en favoritt her i byen. Spiller ingen rolle hvor faenskapen kommer fra, bare alle vet at den finnes. Konstruktiv kritikk kjennetegnes av at den holder en dør åpen for en løsning, og de fleste gode resultater uansett bransje kommer nettopp etter denne hvor man kommer til en enighet.

---------------------------

-Det er min forbannede rett å skrike når jeg har kjøpt billett-


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 des 06, 21:43

Samme hvor mye folk misliker Morgan, han er og blir den nye sjefen og hvis han skulles trekke seg av all drittslengingen som det er både her og der, kan det få katastrofale følger for FFK, kanskje ikke det verste at han forsvinner, men Hølil trekker seg også, det er vel det ikke noe å lure på og da er det store spørsmålet, hvor får FFK penger fra da?

Ingen steder, vi er konk.

Derfor bør vi støtte Morgan.


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 29 des 06, 22:16

Han har med et "knips" flytta oss i Plankehaugen bak mål. Han har bidratt til at en av norges beste trenere har forlatt oss. osv.  Jeg liker ikke hans arrogante stil. Han elsker å bruke ordet "VIP" om hovedtribunen, og "folketribunen"(bare for å gjøre klasseskillet litt mer synlig) om andra sidan.

Tross dette håper jeg han fortsetter i FFK i mange år. Han har nemlig skjønt at oppmerksomhet er gull. Og det skjønner selvfølgelig også innvestorer og andre bidragsytere.

Det svinger av mannen jo....

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 des 06, 22:20
Opprinnelig postet av Møklegård

Han har med et "knips" flytta oss i Plankehaugen bak mål. Han har bidratt til at en av norges beste trenere har forlatt oss. osv.  Jeg liker ikke hans arrogante stil. Han elsker å bruke ordet "VIP" om hovedtribunen, og "folketribunen"(bare for å gjøre klasseskillet litt mer synlig) om andra sidan.

Tross dette håper jeg han fortsetter i FFK i mange år. Han har nemlig skjønt at oppmerksomhet er gull. Og det skjønner selvfølgelig også innvestorer og andre bidragsytere.

Det svinger av mannen jo....

han er vel ikke alene om å flytte PH. Norges beste trener. så har vi bare kjempet i sumpa hele tiden

Morgan er dyktig.

---------------------------

Snart ryker hovedkortet i dataen for 3 gang. Tro meg på det :-)


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 29 des 06, 23:51

Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Kritikk kan deles i to kategorier, konstruktiv og destruktiv. Sistnevnte er en favoritt her i byen. Spiller ingen rolle hvor faenskapen kommer fra, bare alle vet at den finnes. Konstruktiv kritikk kjennetegnes av at den holder en dør åpen for en løsning, og de fleste gode resultater uansett bransje kommer nettopp etter denne hvor man kommer til en enighet.

 

Altså en diskusjon. Alle skal komme ut av det med noe og tjene.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 30 des 06, 00:15
Endret: 30 des 06, 00:19

Morgan gjorde Lyn til en toppklubb i Norge. Lyn slet med røde tall og hadde lite publikumstekke før Morgan kom. Jeg tror Morgan kommer til å gjøre FFK til en toppklubb i Tippeligaen,men han trenger å vende på noen stener og rydde opp,før vi er der.

Morgan liker åpenhet i forhold til media. Ikke lett for en leder å være åpen mot media sånn som Morgan er.

Det er som å slenge kjøttbein til sultne ulver. De snur og vender på beina,og krever bare mer og mer.......helt til de spiser opp den gavmilde.

Spesielt blir det,når lokalavisen (FB) er lederulven i flokken.

Liker dårlig den profilen,som FB har fått i de siste årene. For mye spekulativ,sensasjonsdrevet og dårlig jornalistikk etter min smak.

Jeg vurderer å si opp papirutgaven av FB nå.

 

Stå på Morgan!

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 30 des 06, 01:20
Nok et amen!!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 30 des 06, 02:08
Endret: 30 des 06, 02:09
Opprinnelig postet av benksliter`n

Morgan gjorde Lyn til en toppklubb i Norge. Lyn slet med røde tall og hadde lite publikumstekke før Morgan kom. Jeg tror Morgan kommer til å gjøre FFK til en toppklubb i Tippeligaen,men han trenger å vende på noen stener og rydde opp,før vi er der.

Morgan liker åpenhet i forhold til media. Ikke lett for en leder å være åpen mot media sånn som Morgan er.

Det er som å slenge kjøttbein til sultne ulver. De snur og vender på beina,og krever bare mer og mer.......helt til de spiser opp den gavmilde.

Spesielt blir det,når lokalavisen (FB) er lederulven i flokken.

Liker dårlig den profilen,som FB har fått i de siste årene. For mye spekulativ,sensasjonsdrevet og dårlig jornalistikk etter min smak.

Jeg vurderer å si opp papirutgaven av FB nå.

 

Stå på Morgan!

 

Meget bra skrevet benksliter`n. Er helt enig og flere vil nok også se etterhvert at FFK gjorde et godt og riktig valg når de ansatte Morgan.

De fleste av de som nå kritiserer FFK`s styre og Morgan tror jeg gjør det fordi de kun kjenner den tabloide fremstillingen som spesielt Fredrikstad blad har stått for den siste tiden.

Det beste for både Eggen og klubben er nok helt sikkert at man nå slutter å se tilbake og kun ser fremover og ser på hvilke store muligheter klubben egentlig har for å etablere seg som en toppklubb i Norge.

De personene i FFK systemet som er "Mulvarper" og illojale mot flertallsvedtak i klubben bør snarest mulig finne seg en annen klubb å ødelegge og ihvetrtfall komme seg vekk fra FFK.

 

 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 30 des 06, 16:01
Endret: 31 des 06, 01:48
Opprinnelig postet av Møklegård

Han har med et "knips" flytta oss i Plankehaugen bak mål. Han har bidratt til at en av norges beste trenere har forlatt oss. osv.  Jeg liker ikke hans arrogante stil. Han elsker å bruke ordet "VIP" om hovedtribunen, og "folketribunen"(bare for å gjøre klasseskillet litt mer synlig) om andra sidan.

Tross dette håper jeg han fortsetter i FFK i mange år. Han har nemlig skjønt at oppmerksomhet er gull. Og det skjønner selvfølgelig også innvestorer og andre bidragsytere.

Det svinger av mannen jo....

 

Nå synes jeg du syter etter langsiden hver gang du skriver noe Møklegård. Atter en gang sier jeg at den som ikke har lyst å bidra med ting og møter ikke , kan ikke bare komme her og kreve. Hvorfor skulle Morgan plutselig ha skylda for å flytte oss da??? Kanskje var han den første som hadde bæller til å si ifra at en slik løsning blir tap for klubben da... I tillegg så kan du like mye skylde på meg også fordi jeg var en av de som snakket høyest om kortside plasseringen og kjenner mange som har forandret mening etter å ha snakket med meg. Nå håper jeg innmari at du finner tid og møter opp på generalfosamlingen til uka for ellers kan det hende det blir enda flere forrandringer som kommer til å skje og ikke passer deg og da må vi lese om dette i neste 2-3 år vel....

Egentlig det siste gjelder ikke bare deg men en del andre også da...

Unnskyld at jeg er litt "rett fra levra" men orker ikke lenger å lese den sytinga di om plasseringen av PH.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 30 des 06, 16:07
Endret: 31 des 06, 01:48
Opprinnelig postet av Klokan
Opprinnelig postet av Møklegård

Han har med et "knips" flytta oss i Plankehaugen bak mål. Han har bidratt til at en av norges beste trenere har forlatt oss. osv.  Jeg liker ikke hans arrogante stil. Han elsker å bruke ordet "VIP" om hovedtribunen, og "folketribunen"(bare for å gjøre klasseskillet litt mer synlig) om andra sidan.

Tross dette håper jeg han fortsetter i FFK i mange år. Han har nemlig skjønt at oppmerksomhet er gull. Og det skjønner selvfølgelig også innvestorer og andre bidragsytere.

Det svinger av mannen jo....

 

Nå synes jeg du syter etter langsiden hver gang du skriver noe Møklegård. Atter en gang sier jeg at den som ikke har lyst å bidra med ting og møter ikke , kan ikke bare komme her og kreve. Hvorfor skulle Morgan plutselig ha skylda for å flytte oss da??? Kanskje var han den første som hadde bæller til å si ifra at en slik løsning blir tap for klubben da... I tillegg så kan du like mye skylde på meg også fordi jeg var en av de som snakket høyest om kortside plasseringen og kjenner mange som har forandret mening etter å ha snakket med meg. Nå håper jeg innmari at du finner tid og møter opp på generalfosamlingen til uka for ellers kan det hende det blir enda flere forrandringer som kommer til å skje og ikke passer deg og da må vi lese om dette i neste 2-3 år vel....

Egentlig det siste gjelder ikke bare deg men en del andre også da...

Unnskyld at jeg er litt "rett fra levra" men orker ikke lenger å lese den sytinga di om plasseringen av PH.

 

Bra Klokan, Mye bedre at PH står på kortsida, mer trøkk, og samtidig er det enklere og få utvidafeltet mtp flere plasser til syngende supportere.


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 30 des 06, 17:40
Endret: 31 des 06, 01:48
Opprinnelig postet av Klokan
Opprinnelig postet av Møklegård

Han har med et "knips" flytta oss i Plankehaugen bak mål. Han har bidratt til at en av norges beste trenere har forlatt oss. osv.  Jeg liker ikke hans arrogante stil. Han elsker å bruke ordet "VIP" om hovedtribunen, og "folketribunen"(bare for å gjøre klasseskillet litt mer synlig) om andra sidan.

Tross dette håper jeg han fortsetter i FFK i mange år. Han har nemlig skjønt at oppmerksomhet er gull. Og det skjønner selvfølgelig også innvestorer og andre bidragsytere.

Det svinger av mannen jo....

 

Nå synes jeg du syter etter langsiden hver gang du skriver noe Møklegård. Atter en gang sier jeg at den som ikke har lyst å bidra med ting og møter ikke , kan ikke bare komme her og kreve. Hvorfor skulle Morgan plutselig ha skylda for å flytte oss da??? Kanskje var han den første som hadde bæller til å si ifra at en slik løsning blir tap for klubben da... I tillegg så kan du like mye skylde på meg også fordi jeg var en av de som snakket høyest om kortside plasseringen og kjenner mange som har forandret mening etter å ha snakket med meg. Nå håper jeg innmari at du finner tid og møter opp på generalfosamlingen til uka for ellers kan det hende det blir enda flere forrandringer som kommer til å skje og ikke passer deg og da må vi lese om dette i neste 2-3 år vel....

Egentlig det siste gjelder ikke bare deg men en del andre også da...

Unnskyld at jeg er litt "rett fra levra" men orker ikke lenger å lese den sytinga di om plasseringen av PH.

Mitt innlegg handler ikke om plassering, men om det faktum at jeg ønsker å ha Morgan i klubben, tross at han har tatt noen "grep" som jeg ikke er enig i ! Så "plasseringssaken" er jeg ferdig med.

Og hva mener du med at jeg ikke stiller opp. Jeg var da på det fatale møtet med Morgan jeg også! (uten at det hjalp;). Er på stort sett alle møter faktisk, sangmøter og andre.....og jeg bruker min rett til å være uenig i saker, også skrive om dem her, selv om du har en annen mening. Jeg spør med andre ord ikke deg om hva jeg skal skrive!!!

Når det er sagt, vil jeg bare si at bortsett fra dette innlegget har jeg ikkenoe mot deg personlig. Jeg syntes du gjør en utrolig bra jobb. Stå på videre!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Keano

Knøttespiller
Ble medlem: 19 sep 06
Innlegg: 45

Lagt til: 30 des 06, 21:54
Morgan er kul

---------------------------

There`s only ONE United


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 30 des 06, 22:39

Full støtte til Morgan. Gi mannen en sjanse!!!

Jeg godtar ikke hva som helst, men så langt har han klart seg greit sånn jeg ser det.

 

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- ...vi er tilbake!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 31 des 06, 01:46
Endret: 31 des 06, 01:49
Opprinnelig postet av Klokan
Opprinnelig postet av Møklegård

Han har med et "knips" flytta oss i Plankehaugen bak mål. Han har bidratt til at en av norges beste trenere har forlatt oss. osv.  Jeg liker ikke hans arrogante stil. Han elsker å bruke ordet "VIP" om hovedtribunen, og "folketribunen"(bare for å gjøre klasseskillet litt mer synlig) om andra sidan.

Tross dette håper jeg han fortsetter i FFK i mange år. Han har nemlig skjønt at oppmerksomhet er gull. Og det skjønner selvfølgelig også innvestorer og andre bidragsytere.

Det svinger av mannen jo....

 

Nå synes jeg du syter etter langsiden hver gang du skriver noe Møklegård. Atter en gang sier jeg at den som ikke har lyst å bidra med ting og møter ikke , kan ikke bare komme her og kreve. Hvorfor skulle Morgan plutselig ha skylda for å flytte oss da??? Kanskje var han den første som hadde bæller til å si ifra at en slik løsning blir tap for klubben da... I tillegg så kan du like mye skylde på meg også fordi jeg var en av de som snakket høyest om kortside plasseringen og kjenner mange som har forandret mening etter å ha snakket med meg. Nå håper jeg innmari at du finner tid og møter opp på generalfosamlingen til uka for ellers kan det hende det blir enda flere forrandringer som kommer til å skje og ikke passer deg og da må vi lese om dette i neste 2-3 år vel....

Egentlig det siste gjelder ikke bare deg men en del andre også da...

Unnskyld at jeg er litt "rett fra levra" men orker ikke lenger å lese den sytinga di om plasseringen av PH.

 

Veldig morsomt skrevet Zoran, men kjenner jeg Møklegård rett, så var det vel endel ironi i det han skrev her.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 31 des 06, 13:13
Møklegård du kjenner meg bedre en dette og vet at jeg har ingenting imot deg. Tvertimot i.o.m. at jeg kjenner deg såppas godt så synes jeg at det er på sin plass at jeg skrev det jeg skrev. Så du må ikke ta det så tungt da. 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3