Husk meg
Brukernavn
Passord

Ifølge TV2 truer flere med å dra fra klubben!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 28 des 06, 18:33
Endret: 28 des 06, 19:11

Se på nyhetene nå! vet ikke mye men dem sa at spillerne trurer med å forlate klubben!

Skal alt gå til helvete nå?!


 

Mod: Har ikke sett innslaget, men selv uten å ha gjort det kom jeg opp med en bedre overskrift, tror jeg. Tenk på at overskriften skal være beskrivende.

---------------------------

CUPVINNER 06


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 28 des 06, 18:37
Endret: 28 des 06, 18:43
Hvilken kanal? Er bare nyheter på tv2 nå, men sporten kommer vel etter nyhetene?

[Edit] Så det nå

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!

[url] http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859 [url]

Det skandinaviske forumet:
http://forum.soccerproject.com/viewforum.php?f=48


PladserN

Juniorspiller
Ble medlem: 15 okt 06
Innlegg: 141

Lagt til: 28 des 06, 18:45

hva handla det om?


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 28 des 06, 18:50
Virker som om TV2 er ute etter og ta FFK om dagen. Styrelederen vet jo mindre en det tv2 gjør da er det merkelig.. Altså tror jeg Tv2 Skal ta hevn etter sommerns Kvisvik spøk. Nei nå er det på tide at vi lurær tv2 igjenngett..

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 28 des 06, 18:51
Herregud for en sak... Tydelig lite sport i romjula! Ingenting nytt som fremkommer der.

---------------------------

Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 des 06, 18:52
Endret: 28 des 06, 18:53
Opprinnelig postet av PladserN
hva handla det om?

Det samme gamle. Ikke noe nytt.

Bare de vanlige ryktene som har svirret rundt om interne stridigheter i FFK og "etter det TV2 erfarer og etter det TV2 vet". Ikke et eneste sitat. Eggen sitter vonbroten i reiret sitt i Moss og sprer dritt om klubben. Blant annet har han sagt til flere personer at "Morgan Andersen handlet inn spillere i sommer for 20 millioner bak ryggen hans". Noe som har vist seg å være vås.

Det var heller ingen som truet med å dra, men "personer som ikke ville ha sitt navn på TV som vurderte å trekke seg fra sine verv og posisjoner i klubben". Begrenset hvor mange viktige posisjoner det er i klubben, så tviler på at de blir så vanskelig å erstatte.

Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 28 des 06, 18:52
TV2 er bare ute etter å lage dritt nyheter, er jo bare interessert i å spa opp møk!

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 des 06, 19:02

hehe litt av en parodi,tv2 er etter ffk som klubb og morgan som person,noen som husker lyn i fjor?dette er intet problem innad i spillergruppen,faktisk så er "humøret" innad i ffk om dagen meget bra

 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 28 des 06, 19:17

Virker nesten som om Tv2 har fått nys i det brevet som tidligere FFK medlemer har sent til styret om bekymring rundt klubben etter Eggens avgang, som ble omtalt i F-B idag. Det er så spekulativt. Lurer på om ikke FFK kan klage Tv2 inn for Pressens Fagelige Utvalg etter dette faktisk. Tv2 krisemaksimerer og snakker om full splittelse og at dette har blitt Morgans One Man Show uten og ha noe belegg for det. Samtidig som dem har med ett klipp der Morgan sier han ikke vil være med på bildet, helt sikkert tatt ut av sammenhengen det skulle være med i i utgangspunktet.

 

Også snakker dem om at Eggen har følt ditt og datt, selvfølgelig har han følt mye, HAN har jo sluttet i FFK, selvfølgelig har han trekt seg pga uenigheter, det er jo derfor han slutta. Samtidig som at Eggen i sommer ikke fikk de spillerne han ville. Vel FFK hadde for det første ikke penger til dette, samtidig som Eggens kjøp de siste årenen ikke akuratt har vært geni erklært. Merkelig at dem ikke har intervjua Eggen da slik at dem får hans riktige versjon, eller nei foresten Tv2 hadde bare klippa det sammen så det hadde sett ut som om han hadde hata Morgan, selv om dem egentlig er venner.

 

Tv2 er kun ute etter og ta Morgan og FFK.. Håpeløst.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 des 06, 19:20
Endret: 28 des 06, 19:21
hehe tror nok eggen kan komme til å angre på noen av sine uttalelser samt at det er en del ting som vil komme frem og sette de avgodte styremedlemmene samt eggen i et helt annet lys,tiden får vise hehe,har nok hendt mye rart innad i ffk de siste par årene,så tror noen vil komme til og slå kraftig tilbake

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 28 des 06, 19:26

Må bleklage mitt forige inlegg.

Jeg skrev det før jeg så inslaget på tv2, og det var veldig tynt laga av TV2 syns jeg, hvor har dem fått at folk ønsker seg bort?Bare piss.

---------------------------

CUPVINNER 06


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 des 06, 19:26
Endret: 28 des 06, 19:29
Hvorfor ikke heller lage en sak ut av de 12 millionene FFK gikk med underskudd?

Hvorfor fokuserer ingen på det?

Det er jo faktisk en sak!

En så total mangel på økonomisk styring er direkte skremmende. Hadde ikke Høili med venner gått inn med 20 millioner, så hadde FFK mistet profflisensen. Da ville vi blitt degradert i divisjonssystemet igjen uavhengig av sportslige resultater. Som den første klubben noensinne i Norge! Dette har hendt i Sverige.

Det sier seg selv at noen ikke har gjort jobben sin godt nok, så at noen nå vurderer å trekke seg, er vel en naturlig konsekvens. Karer som var gode nok i 2. divisjon, men som har falt igjennom i Tippeligaen, og nå sutrer de fordi de mister arbeidsoppgaver og en makt som de var egnet til å styre.

Nei, at noen som kan business ønsker å rydde opp i FFK-organisasjonen er fullt forståelig.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 28 des 06, 19:35

Opprinnelig postet av paco
hehe tror nok eggen kan komme til å angre på noen av sine uttalelser samt at det er en del ting som vil komme frem og sette de avgodte styremedlemmene samt eggen i et helt annet lys,tiden får vise hehe,har nok hendt mye rart innad i ffk de siste par årene,så tror noen vil komme til og slå kraftig tilbake

 

Nå har vel ikke Eggen uttalt seg så mye om dette,og det ble også sagt at Eggen ikke ønsket å kommentere eller stille i intervju.Så dette var vel i tilfelle bra av han?

Før dere dømmer opp og ned her.Ta det rolig,pust ut.Sannheten kommer nok opp før eller senere.Tipper det er litt snusk i begge leire jeg.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 28 des 06, 19:42
Kanskje noen av spillerne som har dratt hadde rett om eggen?

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 28 des 06, 20:14

Opprinnelig postet av Holters
Hvorfor ikke heller lage en sak ut av de 12 millionene FFK gikk med underskudd?

Nei, at noen som kan business ønsker å rydde opp i FFK-organisasjonen er fullt forståelig.


At det dukker mystiske underskudd opp i bedrifter rett etter Kverneg slutter er ikke akkuratt nytt. Jeg tror vi som supportere må tåle litt knalhard business en periode, bare for å holde skuta på rett kjøl. Så får vi se om en sterk leder med fotball i hjertet klarer å få sportsånden i føreresete.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 28 des 06, 20:51

Jeg ønsker å kommentere noen av innleggene her. Både i denne tråden og andre tråder som omhandler FFKs interne stridigheter blir det hele tiden avvist som "en ikke reell problemstilling". TV2 blir beskyldt for å koke suppe på en spiker, Fredriksstad Blad blir beskyldt for å forsøke å sverte Morgan Andersen.

I FFKs administrasjon, jeg bruker navnet ffks administrasjon uten å bry meg om skiller mellom klubb og asa, er det store interne uenigheter. Dette svekker FFK`s handlingskraft og omdømme. Jeg synes det er viktig at media formidler disse stridighetene slik at mannen i gata får greie på hva som foregår. For de som har sitt daglige virke i FFK er slike "daglige" konflikter demotiverende. Tv2`s sak i kveld handlet ikke om spillergruppa og jeg tror ikke at spillere pr dags dato ønsker seg vekk pga stridighetene. Derimot vet jeg at flere personer knyttet til klubben teller på knappene.

Da jeg kjenner saken kun fra en side skal jeg være forsiktig med å bedømme hvem som har rett og hvem som har feil. Det jeg allikevel ønsker å si er at Morgan Andersen er omstridt i egen klubb allerede etter noen få måneder. Det kan godt være at han er nødt til å rydde opp og foreta en del upopelære tiltak, men at det er konflikter innad i FFK er hevet over enhver tvil.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 28 des 06, 21:01
At det er uenigheter er det nok ingen tvil om ,men det er det vel i de fleste bedrifter. Jeg personlig tror at Morgan har blitt ansatt for å rydde opp i endel udyktighet, så at han blir upopulær enkelte steder må man regne med. At metodene hans er riktige vet ikke jeg og det har jeg heller ikke tenkt til å spekulere i

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 28 des 06, 21:03
Endret: 28 des 06, 21:04
Opprinnelig postet av Fjedjik

Jeg ønsker å kommentere noen av innleggene her. Både i denne tråden og andre tråder som omhandler FFKs interne stridigheter blir det hele tiden avvist som "en ikke reell problemstilling". TV2 blir beskyldt for å koke suppe på en spiker, Fredriksstad Blad blir beskyldt for å forsøke å sverte Morgan Andersen.

I FFKs administrasjon, jeg bruker navnet ffks administrasjon uten å bry meg om skiller mellom klubb og asa, er det store interne uenigheter. Dette svekker FFK`s handlingskraft og omdømme. Jeg synes det er viktig at media formidler disse stridighetene slik at mannen i gata får greie på hva som foregår. For de som har sitt daglige virke i FFK er slike "daglige" konflikter demotiverende. Tv2`s sak i kveld handlet ikke om spillergruppa og jeg tror ikke at spillere pr dags dato ønsker seg vekk pga stridighetene. Derimot vet jeg at flere personer knyttet til klubben teller på knappene.

Da jeg kjenner saken kun fra en side skal jeg være forsiktig med å bedømme hvem som har rett og hvem som har feil. Det jeg allikevel ønsker å si er at Morgan Andersen er omstridt i egen klubb allerede etter noen få måneder. Det kan godt være at han er nødt til å rydde opp og foreta en del upopelære tiltak, men at det er konflikter innad i FFK er hevet over enhver tvil.

 

Det som er litt oppsiktsvekkende er at Tv2 kaller det krise og snakker om store stridigheter, men ingen andre medier har i det hele tatt bryd seg om og nevne saken i det hele tatt. Nei her er media ute etter og betegne MA som en mørkemann, noe tv2 spesielt har gjort over flere år. Tv2 har ikke tatt seg bryet og nevne det på sin egen nettside engang.


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 28 des 06, 21:13
TV2 og sportsdekingen dens er latterlig og tv2 er horekanal nummer 1 i Norge.. TvnNorge later ihvertfall ikke som om den er seriøs

---------------------------

Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 28 des 06, 21:17
Det her er en sak som kun er skapt av TV 2. At de kan synke så lavt...

---------------------------

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3