Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 26 av 31 26

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 22 jan 07, 19:37
Eggen har tre sesonger i tippeligaen,beste plasering er en 8 plass.Vil ikke akkurat si at han har noen bedre skussmål enn Grönhagen.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 22 jan 07, 19:40

Opprinnelig postet av BøgeJon
Trenerkandidaten har nå tatt en endelig avgjørelse.

 

Og svaret ble?

 

---------------------------

Heia FFK


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 jan 07, 20:13
Opprinnelig postet av Lex

Opprinnelig postet av BøgeJon
Trenerkandidaten har nå tatt en endelig avgjørelse.

 

Og svaret ble?

 

Et veldig bestemt "kanskje".

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 23 jan 07, 08:34

Nytt ordtak.

" Opp som ei løve, ned som en skinnfell"

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 23 jan 07, 08:36
Opprinnelig postet av dracula

Nytt ordtak.

" Opp som ei løve, ned som en skinnfell"

he..he..

opp som en hjort og ned som en lort.......

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 23 jan 07, 08:40
Endret: 23 jan 07, 08:42
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Kent

Artig å lese at majoriteten her inne nå ser på Aune som et godt alternativ til å overta som hovedtrener etter KTE. Da Morgan andersen først gang uttalte at de også ville vurdere interne ressurser i prosessen med å finne ny hovedtrenere var det ingen som tok han alvorlig i den uttalelsen. De fleste så på den uttalelsen kun som en tillitserklæring til Aune & Co og så for seg at det alternativet ville bli strøket fra blokken etter første runde med evaluering.

Og nå er de samme personene plutserlig fullt ut kompetente til å gjøre en god jobb som trenerteam for A-laget til FFK.



Det har skjedd ting i mellomtiden. Blant annet har vi lest (rykter?) at spillerne har vært kjempefornøyde med Aune og det han har gjort. I tillegg har vi som ikke har så mye kjennskap til Aune kanskje lært litt om han og så har vi sett at tiden har gått...

Selv om det virker rimelig sort/hvitt med en gang er nok dette bildet mer nyansert.

Personlig blir jeg litt skuffet dersom FFK ikke klarer å skaffe en annen trener, siden jeg er av den oppfatning at Aune fortsatt, minst, er et tredjevalg (etter at vi allerede har fått noen nei??).   Men det betyr ikke at jeg tror Aune vil gjøre en dårlig jobb - bare at andre kan gjøre den bedre.

 

Spillergruppen er fornøyd med det Aune har gjort??? Hva har det å si, det er ikke spilt en eneste kamp enda!?!? Eller, vi fikk 4. plass i en turnering vi vant i fjor, men utenom det.

 

Håper virkelig ikke det faktum at spillerne er fornøy med Aune sitt opplegg tidlig i januar, som i all hovedsak er fysisk trrening, vil være avgjørende for hvilken trener styret mener er god nok for å føre FFK til topp 4. som er det offisielle målet til FFK i 2007!

 

Vi ma ha en mye mer profilert og erfaren trener enn Aune som vet hva som skal til for å føre et lag til toppen!!!

 


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 jan 07, 09:39
Opprinnelig postet av Kent
Spillergruppen er fornøyd med det Aune har gjort??? Hva har det å si, det er ikke spilt en eneste kamp enda!?!? Eller, vi fikk 4. plass i en turnering vi vant i fjor, men utenom det.

 

Vi ma ha en mye mer profilert og erfaren trener enn Aune som vet hva som skal til for å føre et lag til toppen!!!


Hei, hei, hei, han ledet jo laget til seier i Romjulscupen da, hvor mange ganger klarte Eggen det?


Det finnes da mange eksempler på at erfaring ikke nødvendigvis trenger å være en ingrendiens for å spise kirsebær med de store (var det et flott ordspill tidlig på morran eller?). Og han førte jo juniorene opp til toppen omtrent?


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 23 jan 07, 10:48
Opprinnelig postet av FFK1903


Det finnes da mange eksempler på at erfaring ikke nødvendigvis trenger å være en ingrendiens for å spise kirsebær med de store (var det et flott ordspill tidlig på morran eller?). Og han førte jo juniorene opp til toppen omtrent?

 

Han førte juniorene til 2. plass i interkretsen eller hva det heter og til en semifinale i cupen.

 

Og nå skal han gjøre FFK til topp 4????

 

Skulle vel ønsket meg en trener med litt tyngre skyts!!!!

 

Høili uttalte jo at FFK må ha en topptrener. Aune er sikkert en ung og lovende trener, men kan på ingen som helst måte karaktiseres som en topptrener.


aaleby

Knøttespiller
Ble medlem: 28 okt 05
Innlegg: 29

Lagt til: 23 jan 07, 11:27
Endret: 23 jan 07, 11:33
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Radoslaw

Hvis det medfører riktighet at Grönhagen er det eneste eksterne alternativet per dags datum,

...så foretrekker undertegnede definitivt å gå for Aune & Co. !

lurer bare på hvorfor ikke du vil ha Grönhagen ?


Aalesund hadde Grönhagen som en av tre aktuelle trenere i fjor vinter og ble den gang sterkt frarådet å gå for en slik løsning fra "eksperter" i Sverige. Kan leses her: www.smp.no/default.asp

Valget falt sådan også på Perry, etter at Semb først takket nei.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 jan 07, 11:55
hmmm.. skeptisk.. hva med Aune som hovedtrener og Grønhagen som assistent?

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 jan 07, 12:06

Opprinnelig postet av aaleby


Aalesund hadde Grönhagen som en av tre aktuelle trenere i fjor vinter og ble den gang sterkt frarådet å gå for en slik løsning fra "eksperter" i Sverige. Kan leses her: www.smp.no/default.asp

Valget falt sådan også på Perry, etter at Semb først takket nei.


Som du kan lese av andre linker tidligere i diskusjonen her, er det minst like mange "eksperter" i Sverige som er veldig positive til Gröhagen som det er negative. 

Uansett hvem vi ansetter vil det være noen som har noe negativt å si - og tilsvarende positivt. Det er ikke så mye fornuftig å utlede av linker som henviser til kommentarer fra sportsjournalister.

Når det gjelder sportsjournalister og hvor mye "ekspertise" det er i dem blir jeg straks litt mer... skeptisk (ah, moteord!):

I en diskusjon her inne om Ramis prissetting kontaktet en eller annen en svensk journalist. Vedkommende journalist oppga prisen på Isaksson, og den var ikke bare "litt" feil heller. Han bommet med 1 million pund - ca. 13 millioner kroner - eller halve prisen...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 23 jan 07, 12:21

En kan jo se for seg at svenske medier tar kontakt med TV2`s "mini" for å få en "ekspertuttalelse" i forbindelse med at et svenskt fotballag er i ferd med å ansette en norsk trener.

 

Tror ikke det er mange trenere som hadde fått en god attest da ;-)

 

 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 jan 07, 18:12
Må si jeg sitter med en følese av at det heller mer og mer over til at det blir den interne løsningen jo lenger tiden går......

Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 23 jan 07, 21:14
Endret: 23 jan 07, 21:15

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Må si jeg sitter med en følese av at det heller mer og mer over til at det blir den interne løsningen jo lenger tiden går......

Jeg er også ganske sikker på at Aune/ Haugen trener laget i 2007. Jeg tror faktisk at jeg håper det også !

 

---------------------------

Nå går vi for seriegull


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 jan 07, 21:40
Opprinnelig postet av Johan
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Må si jeg sitter med en følese av at det heller mer og mer over til at det blir den interne løsningen jo lenger tiden går......

Jeg er også ganske sikker på at Aune/ Haugen trener laget i 2007. Jeg tror faktisk at jeg håper det også !

Vel... Jeg begynte å skrive en sak tidligere i dag:

---

Ny hovedtrener
Anders Grönhagen klar for FFK

– Han er helt klar for Fredrikstad nå, sier en kilde til fotbollskanalen.se, som er tilknyttet svensk TV4. Grönhagen fikk sparken som trener i Brommapojkarne i 2004, og var uten trenerjobb frem til han tok over etter nåværende Molde-trener Kjell Jonevret, som den gang fikk sparken i Djurgården. Grönhagen ledet laget i tre måneder, men fikk ikke fornyet tillit. Nå skal han altså ta over skuta i Fredrikstad.

---

Jeg la den aldri ut, da verken Anders Grönhagen eller noen i FFK har tatt telefonen i hele ettermiddag/kveld, men en ting er i alle fall sikkert; Svensk TV4 er enorme, og når de går ut og skriver noe slikt, da er det som regel hold i det.

fotbollskanalen.se/521059.html

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 23 jan 07, 21:43

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 23 jan 07, 22:35
Jeg er nesten sikker på at hvis gønnis blir FFK trener så blir det pressekonferankse i morgen, hvis det ikke blir det så vet jeg at det ikke blir han, for nå har det kommet så mye rykter at hvis de er sanne så blir det vel en avklaring så fort som mulig.;)...

---------------------------

CUPVINNER 06


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 23 jan 07, 22:49
Endret: 23 jan 07, 22:50
Opprinnelig postet av Holters
Grönhagen fikk sparken som trener i Brommapojkarne i 2004,  


Stemmer dette? Så fremt jeg har forstått ga han seg som trener for Brommapojkarna etter sesongen 2004 for å ta et hvileår.

Er det i så fall noen som vet hvorfor han fikk sparken?

---------------------------

Ære være Plankebyen


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 23 jan 07, 22:52

Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av Holters
Grönhagen fikk sparken som trener i Brommapojkarne i 2004,  


Stemmer dette? Så fremt jeg har forstått ga han seg som trener for Brommapojkarna etter sesongen 2004 for å ta et hvileår.

Er det i så fall noen som vet hvorfor han fikk sparken?

 

Føler på meg at FFK publikumet kommer til og opptre ganske nådeløst ovefor han visst ikke resultatene kommer med en gang.. Håper ikke på det men har det på følelsen.



Flat Trådet Nøstet
Side 26 av 31 26

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24