Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 24 av 31 24

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 20 jan 07, 23:53
Endret: 20 jan 07, 23:53
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Radoslaw

Hvis det medfører riktighet at Grönhagen er det eneste eksterne alternativet per dags datum,

...så foretrekker undertegnede definitivt å gå for Aune & Co. !

lurer bare på hvorfor ikke du vil ha Grönhagen ?

 

Magefølelsen min sier at han ikke er den rette...  

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Krakow forever...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 jan 07, 23:56
Da er det noe du har spist som gjør utslaget

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 jan 07, 02:07
Nå er Grønis plutselig trener i Moss. sv.wikipedia.org/wiki/Anders_Gr%c3%b6nhagen
Sikkert noen i Kråkevingen som er ute å køddær.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 21 jan 07, 02:16
Endret: 21 jan 07, 02:17
Opprinnelig postet av Radoslaw

Hvis det medfører riktighet at Grönhagen er det eneste eksterne alternativet per dags datum,

...så foretrekker undertegnede definitivt å gå for Aune & Co. !

Likte det jeg leste fra forumet til Elfsborg, at han står for en teknisk og offensiv fotball, men til tross for det så er jeg ikke akkurat jublende glad over å få Grønis som hovedtrener. Mulig det skyldes at forventningene om en skikkelig topptrener var stilt litt for høyt. For hva jeg vet kan jo denne Grønis vise seg å være akkurat rett man for jobben, men er ikke helt overbevist ennå. Ville vel kanskje også foretrukket Aune, men mulig han har godt av et par år som assistent først. Jeg er uansett positiv til å gi denne Grønis(om det blir han) en skikkelig sjanse før jeg dømmer han nedenom og hjem. Håper vi får en endelig avklaring snart og at klubben velger en løsning de har tro på og er virkelig fornøyd med.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 jan 07, 02:27
Jeg skulle bare ønske at Morgan eller noen andre offisiellt kunne gå ut å si: person X er den nye treneren for FFK, sånn at jeg slipper å sitte her å lure på det noe mere.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 21 jan 07, 03:18
På tv2 sporten i dag sa dem jo at Grønis var personen som skulle løse floka til FFK etter hva de erfarte! :S Syns det er merkelig at de går ut å sier det hvis det ikke har kommet ut fra Morgan eller noen andre sentrale i ledelsen! Og jeg stiller meg forøvrig positiv til det

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 21 jan 07, 10:06
Det er jo faktisk ikke så enkelt å si hvem det blir, i og med at Morgan faktisk ikke har myndighet til å gjennomføre denne ansettelsen alene.

Dette må gjennom sportsutvalget, og der hvor Morgan sier at "det som gjenstår er å forhandle med trenern, og få ansettelsen godkjent av sportsutvalget", så er det faktisk en lang prosess som ligger bak der. For det første må Morgan få forhandlingsmonn fra sportsutvalget, så skal han forhandle med trenern, tilbake til sportsutvalget for å høre om de er fornøyde osv osv.

Jeg vil ikke bli overraska hvis sportsutvalget finner ut, etter en nytte/kost-analyse, at vi skal gå for Aune og Haugen, selv om en ekstern trener er ferdigforhandla og klar til å skrive under.

Jeg synes kanskje at trenerspørsmålet burde vært behandla i et litt annet forum, eksempelvis med representanter fra spillergruppa, sånn at en ansettelse står på et bredt fundament.

Ellers er jeg sikker på at klubbens inntrykk av Aune reflekteres inn i  sportsutvalget, og at dette taler  for en løsning med Aune, sjøl om Grönis er klar for kontrakt.

sveinung

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 04
Innlegg: 58

Lagt til: 21 jan 07, 12:53

Opprinnelig postet av Asgeir
Det er jo faktisk ikke så enkelt å si hvem det blir, i og med at Morgan faktisk ikke har myndighet til å gjennomføre denne ansettelsen alene.

Dette må gjennom sportsutvalget, og der hvor Morgan sier at "det som gjenstår er å forhandle med trenern, og få ansettelsen godkjent av sportsutvalget", så er det faktisk en lang prosess som ligger bak der. For det første må Morgan få forhandlingsmonn fra sportsutvalget, så skal han forhandle med trenern, tilbake til sportsutvalget for å høre om de er fornøyde osv osv.

Jeg vil ikke bli overraska hvis sportsutvalget finner ut, etter en nytte/kost-analyse, at vi skal gå for Aune og Haugen, selv om en ekstern trener er ferdigforhandla og klar til å skrive under.

Jeg synes kanskje at trenerspørsmålet burde vært behandla i et litt annet forum, eksempelvis med representanter fra spillergruppa, sånn at en ansettelse står på et bredt fundament.

Ellers er jeg sikker på at klubbens inntrykk av Aune reflekteres inn i  sportsutvalget, og at dette taler  for en løsning med Aune, sjøl om Grönis er klar for kontrakt.

 

Den/de som går i forhandlinger med ny trener vil ha en klar ramme og klare fullmakter fra Sportsutvalget. Dette for å spare tid og få prossessen til å gå så greit som mulig.   Dessuten er de ytre rammene for avtalen allerede klare.  Det gjenstår å fylle rammen med detaljer på en rekke områder.  Dette går trolig bra selvom det sies at det var små detaljer som fikk KTE til å trekke seg.


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 21 jan 07, 13:53
hvorfor kan man ikke få treneren til å komme å prøvetrene på lik linje som spillere kommer og prøvespiller?

---------------------------

med ffk til champions league!


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 21 jan 07, 16:16
Endret: 21 jan 07, 18:32

Opprinnelig postet av knut
hvorfor kan man ikke få treneren til å komme å prøvetrene på lik linje som spillere kommer og prøvespiller?

 

hehe, man kan jo ikke se ferdighetene på en trener på trening, det er ihvafal veldig vanskelig, untatt hvilken trenings metoder han bruker osv...

---------------------------

CUPVINNER 06


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 21 jan 07, 16:57

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Nå er Grønis plutselig trener i Moss. sv.wikipedia.org/wiki/Anders_Gr%c3%b6nhagen
Sikkert noen i Kråkevingen som er ute å køddær.

 

Tror dere ikke mannen også har spilt for FFK. DET var overraskende

http://sv.wikipedia.org/wiki/Anders_Gr%C3%B6nhagen#Spelarkarri.C3.A4r

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 21 jan 07, 18:02
Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Nå er Grønis plutselig trener i Moss. sv.wikipedia.org/wiki/Anders_Gr%c3%b6nhagen
Sikkert noen i Kråkevingen som er ute å køddær.

 

Tror dere ikke mannen også har spilt for FFK. DET var overraskende

http://sv.wikipedia.org/wiki/Anders_Gr%C3%B6nhagen#Spelarkarri.C3.A4r

Det er så sykt mange umodne mennesker på nett at det hadde vært fint med "lisence to surf".
Håper iallefall folket her inne har IQ nok til å styre unna Wikipedia-artikkel-herping...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 21 jan 07, 20:11
Dette utarter seg snart til "soapis"

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 22 jan 07, 06:42

Jeg tror uansett om det blir aune eller grønis, at FFK får en god trener, men enda bedre hade vært begge to, grønis som hoved trener,  med aune som assistent, da ville aune fått erfaring på TL nivå før han ble kastet til ulvene.

 

Men jeg tror faktisk at grønis blir presentert jeg, har ingen signaler eller rykter om det, men magefølelsen sier at grønis blir pressentert iløpet av uka.

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Jeg vil ha en ny FFK trener så fort som mulig!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jan 07, 07:02
Endret: 22 jan 07, 08:54
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Jeg tror uansett om det blir aune eller grønis, at FFK får en god trener, men enda bedre hade vært begge to, grønis som hoved trener,  med aune som assistent, da ville aune fått erfaring på TL nivå før han ble kastet til ulvene.

 

Men jeg tror faktisk at grønis blir presentert jeg, har ingen signaler eller rykter om det, men magefølelsen sier at grønis blir pressentert iløpet av uka.

I følge www.demokraten.no/lokalsport/article2535027.ece Sier Tom Freddy, For selv om det skulle komme en ny hovedtrener skal jo både jeg og Per Morten forsette å jobbe i trenerteamet rundt A-laget. Og skulle det vise seg vanskelig å få en ekstern løsning er både jeg og Per Morten innstilt på å ta ansvaret dersom vi blir spurt om det. For selv om denne jobben kan være både tøff og utfordrende er det tross alt sabla moro. Jeg elsker jo fotball. Etter at den aktive karrieren var over var jeg veldig klar på at det var fotballtrener jeg ville bli.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jan 07, 07:03

–Jeg vil ikke komentere navn, men sportsutvalget vil gå i forhandlinger med to trenere i løpet av denne uka,der den ene er vårt førstevalg, sier Morgan Andersen.

Lurer på hvem den andre treneren kan være.


MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 22 jan 07, 07:13
Evnt hvem den første er, kanskje Grönhagen er den andre, så hvem er da den første??

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 22 jan 07, 07:43
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Nå er Grønis plutselig trener i Moss. sv.wikipedia.org/wiki/Anders_Gr%c3%b6nhagen
Sikkert noen i Kråkevingen som er ute å køddær.

 

Tror dere ikke mannen også har spilt for FFK. DET var overraskende

http://sv.wikipedia.org/wiki/Anders_Gr%C3%B6nhagen#Spelarkarri.C3.A4r

Det er så sykt mange umodne mennesker på nett at det hadde vært fint med "lisence to surf".
Håper iallefall folket her inne har IQ nok til å styre unna Wikipedia-artikkel-herping...

OG at de har IQ nok til å forstå at man kan godt bruke Wikipedia som enn rettleder, men IKKE som ett "sannhetsvitne"

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 22 jan 07, 11:01
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Jeg tror uansett om det blir aune eller grønis, at FFK får en god trener, men enda bedre hade vært begge to, grønis som hoved trener,  med aune som assistent, da ville aune fått erfaring på TL nivå før han ble kastet til ulvene.

 

Men jeg tror faktisk at grønis blir presentert jeg, har ingen signaler eller rykter om det, men magefølelsen sier at grønis blir pressentert iløpet av uka.

 

Veldig enig idet. En vinn/vinn situasjon

---------------------------

Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 jan 07, 11:12
Endret: 22 jan 07, 11:13
Opprinnelig postet av Vlad
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Jeg tror uansett om det blir aune eller grønis, at FFK får en god trener, men enda bedre hade vært begge to, grønis som hoved trener,  med aune som assistent, da ville aune fått erfaring på TL nivå før han ble kastet til ulvene.

Men jeg tror faktisk at grønis blir presentert jeg, har ingen signaler eller rykter om det, men magefølelsen sier at grønis blir pressentert iløpet av uka.

Veldig enig idet. En vinn/vinn situasjon

Tja, erfaring som hovedtrener får man ikke før man selv er i førersetet. Personlig tror jeg ikke en assistenttrenerrolle fra eller til gjør all verdens når man allerede har vært tilknyttet en klubb på toppnivå. Aune har tross alt vært tilknyttet FFK i to sesonger nå, og sett hvordan A-laget har blitt drevet i forskjellige situasjoner. Aune er ikke blind. Han trenger ikke Grönis som førerhund for å tilegne seg erfaring. Det klarer han nok fint på egenhånd.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 24 av 31 24

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3