Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 31 2

brenne

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 04
Innlegg: 65

Lagt til: 23 des 06, 21:18
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av brenne

I følge sikre kilder i ffk-systemet har Jørn Andersen i dag gitt FFK et muntlig ja til å trene klubben i de nærmeste årene. Det kommer ikke til å komme noen offisiell uttalelse fra klubben før etter jul fordi det da skal være en pressekonferanse og det dermed skal være et overaskelsesmoment. Dette må vel bety at det samtidig kommer en egen pressetalsmann til FFK?

 

Jeg er ganske sikker på at ikke dette stemmer med virkeligheten på nåværende tidspunkt.

I går ble klubben ferdig med å sette opp aktuelle kandidater, og det er blitt en liste med i alt 16 navn.

Det er først nå arbeidet starter med å komme frem til den kandidaten som vil få gleden av å føre FFK inn i en ny storhetstid.

I følge det jeg har hørt så skal det være et navn på listen som stikker seg ut i forhold til de andre, og som klubben er helt sikre på er en trener som vil bli akseptert av absolutt alle parter, også supporterne.

Så får vi bare håpe at dette er en trener som også har lyst til å ta over FFK, da tror jeg FFK virkelig får en kanon god trener. Ellers så finnes det sikkert mange interessante navn på listen, selv om ikke så mange er Norske..

Den personen som stikker seg ut er jeg ganske sikker på ikke er Jørn Andersen, selv om han også er en av kandidatene på listen.  

Hvor feil kan man ta? Vent å se dere!

---------------------------

Forza FFK!


brenne

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 04
Innlegg: 65

Lagt til: 23 des 06, 21:58
Hva synes dere om Jørn folkens? Blir han en god trener?  Jeg tipper at han kommer til å bli en kjempe suksess selvom han sikkert kommer til å forsterke "harry-symbolet" Fredrikstad har fått.

---------------------------

Forza FFK!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 des 06, 22:00
blir Jørn trener for vi det som jeg mener FFK trenger litt tysk disiplin. jeg Tror han kan bli en meget bra trener for oss..

---------------------------

Snart ryker hovedkortet i dataen for 3 gang. Tro meg på det :-)


brenne

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 04
Innlegg: 65

Lagt til: 23 des 06, 22:14
Endret: 23 des 06, 22:14
Vi må jo bevare den gamle FFK-stilen med teknisk offensiv fotball og dermed tror jeg Jørn med sin dialekt og karriere i FFK vil være helt topp! Men vi skal for all del ikke få inn noen tysk disiplin i dette velspillende laget. Selvom du elsker Drillo og hans fillosofi må du skjønne at klubben SKAL bevare sin sillestil!!

---------------------------

Forza FFK!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 23 des 06, 22:23

Opprinnelig postet av brenne
Hva synes dere om Jørn folkens? Blir han en god trener?  Jeg tipper at han kommer til å bli en kjempe suksess selvom han sikkert kommer til å forsterke "harry-symbolet" Fredrikstad har fått.

 

Har han ikke fått sparken fra alle (2?) trenerjobbene han har hatt?


brenne

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 04
Innlegg: 65

Lagt til: 23 des 06, 22:25
Opprinnelig postet av Kent

Opprinnelig postet av brenne
Hva synes dere om Jørn folkens? Blir han en god trener?  Jeg tipper at han kommer til å bli en kjempe suksess selvom han sikkert kommer til å forsterke "harry-symbolet" Fredrikstad har fått.

 

Har han ikke fått sparken fra alle (2?) trenerjobbene han har hatt?

Det har Tom Nordlie og det! Ikke vær så negativ da!

---------------------------

Forza FFK!


tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06
Innlegg: 64

Lagt til: 23 des 06, 23:00
Så i dagbladet eller vg i dag at Semb synes FFK hadde "passet bra", og at han var veldig klar for å bli hovedtrener igjen. Håper og tror det blir han.

brenne

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 04
Innlegg: 65

Lagt til: 23 des 06, 23:28

Opprinnelig postet av tubbs
Så i dagbladet eller vg i dag at Semb synes FFK hadde "passet bra", og at han var veldig klar for å bli hovedtrener igjen. Håper og tror det blir han.

Det er ikke noe vits i å spekulere rundt Semb når Jørn allerede er klar!!!

---------------------------

Forza FFK!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 23 des 06, 23:39
Alle har lov til å ha sine håp og ønsker. Mitt er at Jørn Andersen IKKE blir ny FFK trener. Da heller Semb (selv om jeg håper det blir andre enn ham også). Husk at ingen blir profet i eget hjemland (hjemby). Det erfarte vi også med Drillo. Jørn har vært for lenge borte fra norsk fotball og har ikke den nødvendige autoriteten som skal til. Dessuten er det vanskelig å forstå hva han snakker om. Dagens trenere skal også kunne kommunisere bra. Både med spillere, media og supportere. Dessuten lyser "Raymond-stempelet" over hele mannen. Dette er min subjektive mening om ham. Tror også at det er for tidlig i prosessen til at man har klart å finne den rette mannen (eller kvinnen?) ennå.

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 24 des 06, 00:31
Må jo si at jeg også håper på Semb fremfor Andersen. Men Semb kommer til å få ufortjent mye pepper om han får jobben, og folk kommer til å gi laget dødsstøtet før han er begynt. Men det er vel kjennetegnet på en FFK supporter... Er en av de som har sansen for karen. Synes han presterte meget bra som landslagstrener, og han klarte faktisk å oppnå mer en Drillo på visse områder... Og Hareide har vel ikke gjort det så voldsomt mye bedre... bortsett fra å harve over noen av mødrene til våre landslagsspillere...

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 des 06, 08:07

Tviler på at Jørn er klar nå, men hvis han er det så blir jeg ikke skuffa! Han er en av døm trenera jeg mener passer best i FFK. Kan ikke skjønne at folk heller vil ha Semb..

 

Men jeg håper ikke Jørn er klar heller, jeg fikk veldig lyst på han som skilte seg ut på lista, sånn at alle blei fornøyde!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 des 06, 10:20

Med Semb blir vi mye mer populære for media og ikke minst kommer vi sikkert mer på tv også, så markedsmessig er nok Semb et bedre alternativ enn Jørn.

 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 des 06, 10:24
Tror ikke det blir verken Jørn eller Semb. Men skal det bli en av dem er jeg sikker på at Semb er en mye bedre mann enn Jørn........ Av alle navn som har blirr nevnt har jeg mest sans for Hans Backe.......

tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06
Innlegg: 64

Lagt til: 24 des 06, 10:29
La oss for guds skyld slippe Jørn A! Orker ikke høre han snakke en gang, spillerne kommer sikkert til å få latterkrampe med en gang han åpner munnen.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 des 06, 11:05

Til dere som vil ha Hans Backe kan bare glemme han.

Hans Backe nobbar allsvenskan.
  - Jag tittar bara utanför Norden, säger Backe till Sportbladet.

www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,928590,00.html


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 24 des 06, 13:20

Det virker som om Jørn Andersen er en het kandidat. Er det noen som kan si noe mer konkret om hva han har prestert som trener? Altså ikke hva han har gjort som spiller, eller hva slags trenerutdannelse han har, men hvilke meritter han har som trener? Det ville være enklere å ta stilling til hvor egnet han kan tenkes å være når en vet litt mer om det.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 des 06, 13:24
Endret: 24 des 06, 13:25
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Det virker som om Jørn Andersen er en het kandidat. Er det noen som kan si noe mer konkret om hva han har prestert som trener? Altså ikke hva han har gjort som spiller, eller hva slags trenerutdannelse han har, men hvilke meritter han har som trener? Det ville være enklere å ta stilling til hvor egnet han kan tenkes å være når en vet litt mer om det.



Les tidligere innlegg i denne tråden no.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8rn_Andersen
Denne linken står også på side 2.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 des 06, 15:00
Hvor lenge kan vi gå uten hovedtrener, før det kan skade sesongforberedslene?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 des 06, 16:10
siden vi har hjelpe trener skjønner jeg ikke hvorfor det skal skade FFK

---------------------------

Snart ryker hovedkortet i dataen for 3 gang. Tro meg på det :-)


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 24 des 06, 16:18

Opprinnelig postet av Patrioten
Hvor lenge kan vi gå uten hovedtrener, før det kan skade sesongforberedslene?

 

Opptimalt sett for at spillerne skal få full utnyttelse av en ny treners kapasitet og fotballfilosofi vis vi kan kalle det det, burde det være en trener klar alerede til 3 januar. Men visst ikke FFK får den de vil ha før det, er vel de tre som er satt på jobben nå såpass kyndige trenere at de kan gjøre en god jobb. Men jo lengre det venter jo vanskeligere blir overgangen. Dette handler om ytre påvirkning på spillere og prestasjons gruppe.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 31 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24