Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 31 15

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 11 jan 07, 22:26
Endret: 12 jan 07, 05:10
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Så vidt jeg har oppfattet har Jørn Andersen gjort følgende feil i sin karriere:

- han forlot FFK (måtte han brenne ...)

- gikk til VIF (jæ... klyse!)

- lyktes bedre i VIF enn i FFK (blitt stor på det i det siste)

- dro til Tyskland (helvetes idiot! Jeg hater Tyskland! Hater tyskere!! etc.)

- hadde suksess i Tyskland (bare han nå ikke glemmer hvor han er fra...)

- ble tysk statsborger, og kjørte feit Mercedes (fy fa.. . Er det mulig å være så innbilsk? Har glemt hvor han er fra! Hater trynet på den fyren!!)

På den tiden Jørn gikk til VIF var det en annen overgangskultur enn i dag. Fotballkulturen hadde heller ikke det samme "Hat-fokuset" som i dag. Dessuten var det ikke på langt nær så mange så mange fra Fredrikstad som hadde det samme forholdet til Vif da som det som realiteten for nesten hele Norge i dag. Har du hørt om "den hermenautiske metode" for forståelse?
Tyskerhatet ditt og bilmerket trenger ikke noen kommentar, det kom litt ut av det bøå for meg

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 12 jan 07, 00:56
Shadar, psst, se denne vei.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 12 jan 07, 08:43
Opprinnelig postet av Per Egil
Shadar, psst, se denne vei.


aha.....         

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 12 jan 07, 10:11

Fin ironi "Flight...",

slik jeg tolker deg , er det nok hovedsaklig "janteloven" som er den sterkest motivasjonen hos enkelte mot Jørn Andersen som trener.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 12 jan 07, 11:26
Opprinnelig postet av magge
Det jeg hører om dagen er at ffk enten skal ha en trener som er "kjent i media", og det er jo ikke så dumt ift. den oppslutnningen det skaper. Ellers går de for det lokale alternativet.

Dette er hva jeg tror også, en kjent person innenfor skandinavias grenser eller lokal løsning(TFA og PMH). Tipper det er er ca 70/30 i favør av kjent skandinavisk trener, rett og slett fordi det er det Høili vil ha. Skulle det derimot vise seg vanskelig å få tak i en dyktig og "kjent" trener, så kommer de heller til å gå for en lokal løsning enn å gå for 7`ende valget på lista tror jeg. Problemet med å gå for den lokale løsningen er ikke mangelfull kompetanse, men dersom vi skulle komme skjeft ut og tape de 2-3 første kampene, så vil det med en gang bli rettet spørsmålstegn mot trenerteamet og den avgjørelsen sportsutvalget tok i å satse på usikre og uerfarne lokale trenere.

Min personlig mening er at dersom vi ikke klare å få en topptrener så bør vi være tøffe nok til å stole på TFA og PMH.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 12 jan 07, 12:28
Endret: 12 jan 07, 12:33
Kan dette være vår nye trener?

Lars Bohinen har sagt opp i Vålerenga

- Jeg har hatt fire spennende og innholdsrike år i Vålerenga. Nå ønsker jeg å bruke min kompetanse og mine erfaringer for en annen arbeidsgiver. Hvem det blir er ikke avklart. Det ligger noen tilbud på bordet, men jeg ønsker å bruke litt tid før jeg tar en beslutning, sier Lars Bohinen.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 jan 07, 12:37
Endret: 12 jan 07, 12:39
Opprinnelig postet av Per Egil
Kan dette være vår nye trener?

Lars Bohinen har sagt opp i Vålerenga

- Jeg har hatt fire spennende og innholdsrike år i Vålerenga. Nå ønsker jeg å bruke min kompetanse og mine erfaringer for en annen arbeidsgiver. Hvem det blir er ikke avklart. Det ligger noen tilbud på bordet, men jeg ønsker å bruke litt tid før jeg tar en beslutning, sier Lars Bohinen.

Det håper jeg virkelig ikke. Jeg tror ikke han akkurat er noen hovedtrener-type...

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 12 jan 07, 12:53

Opprinnelig postet av Per Egil
Kan dette være vår nye trener?

Lars Bohinen har sagt opp i Vålerenga

- Jeg har hatt fire spennende og innholdsrike år i Vålerenga. Nå ønsker jeg å bruke min kompetanse og mine erfaringer for en annen arbeidsgiver. Hvem det blir er ikke avklart. Det ligger noen tilbud på bordet, men jeg ønsker å bruke litt tid før jeg tar en beslutning, sier Lars Bohinen.

 

Tror både Tom Freddy og Per Morten er bedre kvalifisert... Når vi snakker om stallfyll av spillere i andre tråder, er vel muligens dette et godt eksempel på trener-stallfyll. (Han har hvertfall ingen ting å slå i bordet med fra før trenermessig)

 

Kunne kanskje funka i en annen rolle, men ser ikke helt hvor han kunne passe inn i FFK nå.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 12 jan 07, 13:16

Kan jo hende at FFK har henvendt seg til Bohinen! Kjenner ikke så godt til hans kvalikfikasjoner, men er dere sikre på at han ikke kunne gjort en god jobb som trener for FFK?? 

Håper FFK snart har en hovedtrener klar for dette tærer på nervene!!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Snart ny Stadion... JIPPI -


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 jan 07, 13:22

Opprinnelig postet av Per Egil
Kan dette være vår nye trener?

Lars Bohinen har sagt opp i Vålerenga

- Jeg har hatt fire spennende og innholdsrike år i Vålerenga. Nå ønsker jeg å bruke min kompetanse og mine erfaringer for en annen arbeidsgiver. Hvem det blir er ikke avklart. Det ligger noen tilbud på bordet, men jeg ønsker å bruke litt tid før jeg tar en beslutning, sier Lars Bohinen.

 

Ikke som trener,men kunne kanskje vært interessant som Manager.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


tubbs

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 06
Innlegg: 64

Lagt til: 12 jan 07, 13:25
Bohinen er ikke trenermateriale. Da hadde nok Enga funnet bruk for han et eller annet sted.

larscjoh

Knøttespiller
Ble medlem: 23 okt 03
Innlegg: 46

Lagt til: 12 jan 07, 14:38

Fikk akkurat høre at Laudrup hadde takket høflig nei til trenerjobben akkurat som Sollied.

Så han er ikke blant dem 3-4 trenerene som er på lista.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 jan 07, 14:42
Opprinnelig postet av larscjoh

Fikk akkurat høre at Laudrup hadde takket høflig nei til trenerjobben akkurat som Sollied.

Så han er ikke blant dem 3-4 trenerene som er på lista.

Laudrup? Stemmer det,så legges lista høyt

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 jan 07, 14:43
Opprinnelig postet av larscjoh

Fikk akkurat høre at Laudrup hadde takket høflig nei til trenerjobben akkurat som Sollied.

Så han er ikke blant dem 3-4 trenerene som er på lista.



Jøss, var jo en av kandidatene jeg nevnte som interessante det! Hvilken Laudrup forresten? Michael eller Brian?

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 12 jan 07, 16:26
Opprinnelig postet av dracula

Fin ironi "Flight...",

slik jeg tolker deg , er det nok hovedsaklig "janteloven" som er den sterkest motivasjonen hos enkelte mot Jørn Andersen som trener.

 

Jupp, har en lei mistanke om det. Skjønt det finnes sikkert saklige argumenter mot Jørn A også. Uansett er han vel ikke på lista, så det er vel heller lite å diskutere egentlig.

 

 

Psst, Shadar, hils Per Egil fra meg!  


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 12 jan 07, 16:35
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av larscjoh

Fikk akkurat høre at Laudrup hadde takket høflig nei til trenerjobben akkurat som Sollied.

Så han er ikke blant dem 3-4 trenerene som er på lista.

Laudrup? Stemmer det,så legges lista høyt

 

Morgan A har vel uttalt at de ser etter en trener av Trond Sollieds kaliber, eller noe i den duren. Jeg tror ikke det er helt urealistisk. Ryktene vil ha det til at Terje Høili er villig til å strekke seg langt. Sportslig sett kan sikkert mange gode trenere se på FFK som et spennende lag det er mulig å gjøre seg bemerket med. Og det at henvendelsen kommer fra Morgan A tror jeg gir to gratis plusspoeng.

 

Er begge Laudrupene like gode trenere som de var spillere?


larscjoh

Knøttespiller
Ble medlem: 23 okt 03
Innlegg: 46

Lagt til: 12 jan 07, 20:08
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av larscjoh

Fikk akkurat høre at Laudrup hadde takket høflig nei til trenerjobben akkurat som Sollied.

Så han er ikke blant dem 3-4 trenerene som er på lista.



Jøss, var jo en av kandidatene jeg nevnte som interessante det! Hvilken Laudrup forresten? Michael eller Brian?

 

Det fikk dessverre ikke med meg i farta, hørte kun Laudrup - den beste danske spilleren gjennom tidene!!

Han jeg fikk høre det av vet også hvem som er på den trenerlista til Morgan også, men han sier det ikke...så det er ikke snakk om lang tid før det lekkes i media vel!!


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 12 jan 07, 20:34
Endret: 12 jan 07, 20:36

www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article

 

Semb utelukker seg sjøl i år hvertfall.

---------------------------

Næmmen staaakaar han er fra Moss jo...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 jan 07, 20:41
Opprinnelig postet av larscjoh
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av larscjoh

Fikk akkurat høre at Laudrup hadde takket høflig nei til trenerjobben akkurat som Sollied.

Så han er ikke blant dem 3-4 trenerene som er på lista.



Jøss, var jo en av kandidatene jeg nevnte som interessante det! Hvilken Laudrup forresten? Michael eller Brian?

 

Det fikk dessverre ikke med meg i farta, hørte kun Laudrup - den beste danske spilleren gjennom tidene!!

Han jeg fikk høre det av vet også hvem som er på den trenerlista til Morgan også, men han sier det ikke...så det er ikke snakk om lang tid før det lekkes i media vel!!



Beste danske spiller gjennom tidene? Må vel være Michael det da, selv om Brian ikke er langt unna han heller...

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 jan 07, 08:49
Godt at Semb ikke er aktuell!!!


Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 31 15

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24