Husk meg
Brukernavn
Passord

Simen Brenne klar for LSK

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 16 10

ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 12 des 06, 17:13
Endret: 12 des 06, 17:14
LSK, ikke en rival? Kanskje ikke et hat lag, men kjemper tross alt om poeng mot dere 2 ganger hvert år..?  Men men , gratulerer LSK, en sykt god spiller dere har fått dere nå.!

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK - Norgesmestere 06!
FFK for Alltid!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 12 des 06, 17:14
Endret: 12 des 06, 17:14
Opprinnelig postet av kanari

At KFL er bedre enn plankehaugen er det vel ingen tvil om.


(...)


Vi pep på Korèn når han spilte sin siste kamp...



Vittig.

Om vi ikke skal se på LSK som en rival, hva er dere da?

---------------------------

Ære være Plankebyen


kanari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 nov 06
Innlegg: 34

Lagt til: 12 des 06, 17:14
Opprinnelig postet av denialsander

Enig i mye der, kanari - men hvordan du kan mene at LSK ikke er en rival, det er for mye for meg å forstå... Med mindre du innser LSK rykker ned neste år, da...

Med rival så mener jeg i bunn og grunn hatlag. Som Moss, Kvik halden og Sarpsborg for dere. Det er mye verre å tape for Vif og Rbk, enn det er å tape mot andre lag, om du skjønner. På den måten er ikke ffk en rival for oss, og omvendt.

---------------------------

Fugla til vi dør!


Keano

Knøttespiller
Ble medlem: 19 sep 06
Innlegg: 45

Lagt til: 12 des 06, 17:14
Sa det i sta og sier det igjen JUDAS

---------------------------

There`s only ONE United


ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 12 des 06, 17:15
Konkkurent / motstander / rival ,, shit samma..

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK - Norgesmestere 06!
FFK for Alltid!


kanari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 nov 06
Innlegg: 34

Lagt til: 12 des 06, 17:16
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av kanari

At KFL er bedre enn plankehaugen er det vel ingen tvil om.


(...)


Vi pep på Korèn når han spilte sin siste kamp...



Vittig.

Bare så det er sagt, det var ikke mer enn kanskje 30 % av KFL som pep på koren. Men det høres for det.

KFL er bedre enn FFK på sanger, trøkk, og oppmøte. Noe annet kan du ikke mene?

---------------------------

Fugla til vi dør!


ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 12 des 06, 17:18
Endret: 12 des 06, 17:18
Vil du at vi skal skryte KFL opp i skyene eller? Tross alt et FFK-forum.. PH for alltid

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK - Norgesmestere 06!
FFK for Alltid!


kanari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 nov 06
Innlegg: 34

Lagt til: 12 des 06, 17:19

Opprinnelig postet av ST
Vil du at vi skal skryte KFL opp i skyene eller? Tross alt et FFK-forum.. PH for alltid

Du misforstår meg. Meningen min var at dere skal få en forståelse for at Brenne velger en større og bedre klubb, med bedre supportere.

---------------------------

Fugla til vi dør!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 des 06, 17:20
Endret: 12 des 06, 17:24
Opprinnelig postet av kanari
Bare så det er sagt, det var ikke mer enn kanskje 30 % av KFL som pep på koren. Men det høres for det.
KFL er bedre enn FFK på sanger, trøkk, og oppmøte. Noe annet kan du ikke mene?


Bedre på oppmøte faktisk.

Opprinnelig postet av kanari
Du misforstår meg. Meningen min var at dere skal få en forståelse for at Brenne velger en større og bedre klubb, med bedre supportere.

At Kanarifuglene muligens er en bedre supporterklubb enn Plankehaugen, er kanskje sant. At Lillestrøm har bedre supportere, er feil.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 12 des 06, 17:21
Endret: 12 des 06, 17:22
Opprinnelig postet av kanari

KFL er bedre enn FFK på sanger, trøkk, og oppmøte. Noe annet kan du ikke mene?



Aner ikke, det er sjelden jeg er på Lillestrøm-kamper. En diskusjon om hvem som er best blir uansett subjektiv og like interessant som "pappan min er sterkere enn pappan din", så jeg tror jeg melder pass.

Uansett flisfolk, gratulerer med kjøpet av en strålende fotballspiller.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 des 06, 17:24

Opprinnelig postet av bønna
Fy faen for en jævla sviker!!! Han signerer en 5 års kontrakt med en konkurerende klubb!! Hvor er hjertet ditt?!? Men du beviser vel hvilken hore du egentlig er. Kom aldri tilbake!

 

Er så enig, Simen, måtte du BRENNE!!

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 des 06, 17:25
Opprinnelig postet av kanari
Opprinnelig postet av denialsander

Enig i mye der, kanari - men hvordan du kan mene at LSK ikke er en rival, det er for mye for meg å forstå... Med mindre du innser LSK rykker ned neste år, da...

Med rival så mener jeg i bunn og grunn hatlag. Som Moss, Kvik halden og Sarpsborg for dere. Det er mye verre å tape for Vif og Rbk, enn det er å tape mot andre lag, om du skjønner. På den måten er ikke ffk en rival for oss, og omvendt.



Skjønner.  Moss og Særp er kanskje hatlag - men Kvik Halden ler vi bare av...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 des 06, 17:26
Endret: 12 des 06, 17:29
Opprinnelig postet av kanari

Ja, da gikk det som det gikk, og Brenne er nå LSK-spiller.

Jeg gjør meg følgende observasjoner:

1: Dere får en STOR sum penger for en som har 1 år igjen av kontrakten sin.

 

2: Dere får god tid til å hente inn en erstatter.

 

3: LSK får i følge eggen en av norges 6 beste midtbanespillere.

 

4: Brenne går til en bedre klubb, med bedre supportere. Og hvis dere er uenige, sjekk tippeligatabellen de siste åra. At KFL er bedre enn plankehaugen er det vel ingen tvil om. Men dere kommer dere!

 

5: Dere er delt i synet om Brenne skal hates eller ikke. Jeg synes dere bør hylle en spiller som tross alt var med å vinne cupgull for dere, og som har gitt dere så mye mer i de årene han var her. Vi pep på Korèn når han spilte sin siste kamp, og jeg synes det var tull, særlig med tanke på alt han har gjort for oss. Går han til en rival(dvs RBK eller VIF), stiller saken seg annerledes. Brenne gikk ikke til en rival, og bør derfor hylles når dere møter oss.

Ellers: Jeg håper dere klarer dere uten brenne. FFK er en klubb jeg har sans for.

 

1. Grei nok sum,så lenge han går til en konkurent i tippeligaen.

 

2.Et pluss det,men vi har allerede hentet erstattere inn, Ivorianerene Fofana og Konan. Jeg tror begge to er bedre enn Brenne.

 

3. Kanskje det.

 

4.Vi får se hvem som er best til året. Går ikke an å leve på gammel laurbær. Det er meget stor tvil om KFL er bedre enn Plankehaugen. Jeg synes KFL og Plankehaugen har de beste supporterene i Norge. Klanen og de andre er for dårlig i motgang. FFK dro 7000 supportere til Ullevål i år. I år var det ingen andre supportere som dominert en bortebane mer enn Plankehaugen gjorde i den kampen.Helt utrolig liv hele kampen.

 

5. Jeg hyller Brenne for hans innsats i FFK

 

Vi fikk en god deal for en spiller som muligens hadde fått slite benken til FFK neste sesong. Sånn som han forøvrig gjorde i sommer.

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 12 des 06, 17:27
Kvik Halden er en rival for 2. laget vårt. Eller var.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 12 des 06, 17:29
Dette er forferdelig trist for FFKs del. Vi har mistet en av våre aller beste midtbanespillere, og jeg fatter ikke helt dette. Hadde han gått til en klubb i utlandet som hadde forsterket hans muligheter for landslagspill, hadde det vært noe helt annet. LSK er jo ikke veldig mye bedre enn FFK i disse dager spør du meg. Og hva er så galt med miljøet i Fredrikstad? Han hadde vært fast midtbane neste år, noe annet er piss. Han hadde fått spilt minst like mye!

I tillegg, hvis overgangsprosenten til Moss er som oppgitt her, syntes jeg egentlig det er en middels grei sum, ikke noe bedre overhodet. Men hva gjør vi da, hvis ikke Elfenbenspillerne får arbeidstillatelse? Da står vi igjen uten spillere som scorer mål. Det kan bli et problem...

Dessuten syntes jeg det er synd at det blir mindre lokalgutter på laget. Og når han da tegner hele 5-årskontrakt, har jeg problemer med å kalle det noe annet enn svik. Sorry til dere som mener noe annet, men jeg håper han blir møtt med tidenes pipekonsert første serierunde.

---------------------------

9. april gjenforenes vi!


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 12 des 06, 17:38

Det er synd å si det, men vi har mistet etter min mening vår største profil. Det er ikke bare pinlig at han går til LSK, det er også ydmykende for han. Trodde virkelig han var en ordentlig gutt... Lsk er et typisk lag som holder og bruker skitne knep. Dessuten hadde alle Fredrikstadgutter med vett i hodet valgt FFK framfor Lsk, hvertfall den sesongen her. Vi skal ut i europa, har ny stadio, et nytt og spennende lag på gang. Om vi får en erstatter, tror jeg vi slipper nedrykkstriden og...


Jeg tror nesten det var en glipp av simen, en stor tabbe rett og slett. Et stort uhell eller hva man skal kalle det... Men men, spørsmålet nå blir ikke bare hvem som skal kjøpes, tror dere Simen takler møte med ny stadion?

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


kanari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 nov 06
Innlegg: 34

Lagt til: 12 des 06, 17:48

Opprinnelig postet av Holters

At Kanarifuglene muligens er en bedre supporterklubb enn Plankehaugen, er kanskje sant. At Lillestrøm har bedre supportere, er feil.

Hva er forskjellen?

 

Jeg skal langt på vei være enig i at Fredrikstad har bedre TILSKUERE enn Lillestrøm. Men bedre SUPPORTERE, har dere ikke. Men det var vel det du mente?

---------------------------

Fugla til vi dør!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 des 06, 17:50
Opprinnelig postet av kanari

Opprinnelig postet av Holters

At Kanarifuglene muligens er en bedre supporterklubb enn Plankehaugen, er kanskje sant. At Lillestrøm har bedre supportere, er feil.

Hva er forskjellen?

 

Jeg skal langt på vei være enig i at Fredrikstad har bedre TILSKUERE enn Lillestrøm. Men bedre SUPPORTERE, har dere ikke. Men det var vel det du mente?

Tilskuere er også supportere. Man må ikke være registrert i en supporterklubb for å være en supporter.


kanari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 nov 06
Innlegg: 34

Lagt til: 12 des 06, 17:55
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av kanari

Opprinnelig postet av Holters

At Kanarifuglene muligens er en bedre supporterklubb enn Plankehaugen, er kanskje sant. At Lillestrøm har bedre supportere, er feil.

Hva er forskjellen?

 

Jeg skal langt på vei være enig i at Fredrikstad har bedre TILSKUERE enn Lillestrøm. Men bedre SUPPORTERE, har dere ikke. Men det var vel det du mente?

Tilskuere er også supportere. Man må ikke være registrert i en supporterklubb for å være en supporter.

Okey, men da har du et definisjonsproblem. Uansett, KFL er bedre enn plankehaugen. Er du uenig i det så må du fjerne hørselvernet fra øra;)

---------------------------

Fugla til vi dør!


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 12 des 06, 17:58
Endret: 12 des 06, 17:59
Opprinnelig postet av kanari

Opprinnelig postet av ST
Vil du at vi skal skryte KFL opp i skyene eller? Tross alt et FFK-forum.. PH for alltid

Du misforstår meg. Meningen min var at dere skal få en forståelse for at Brenne velger en større og bedre klubb, med bedre supportere.



Er du seriøs? Tror du Simen Brenne valgte LSK pga bedre supportere? Altså ingen supportere klarer å skape den intimiteten PH lager på stadion! Kanskje dere er flere supportere, men jeg har vært på mange hjemmekamper til lillestrøm i år, uten å bli direkte imponert! Mens siste seriekamp i Fredrikstad VAR jeg imponert.. Over PH! Det mener jeg å huske at Simen Brenne også sa at han var...

Grunnene til Simen kan være mange (ingen jeg kommer på), men uansett tviler jeg sterkt på at han valgte LSK pga supporterne! Såfall blir han skuffet


Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 16 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3