Husk meg
Brukernavn
Passord

Jørgen Pettersen legger opp!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 01 des 06, 12:43
Jeg har ikke lest det selv,  men SA melder visstnok i dagens papirutgave at Jørgen Pettersen legger opp på grunn av skade.  En meget trist nyhet. Gutten har ikke en gang fylt 25 år, og har etter min mening eliteseriepotensiale kroppen. Jeg takker Jørgen for innsatsen i Sparta, så får dere andre her inne snakke på vegne av FFK. Moderator får avgjøre om tråden hører hjemme under Fredrikstad Fotballklubb. 

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 01 des 06, 13:58
alltid synd når en spiller må legge opp i ung alder grunnet skade. kunne vært en habil spiller for sparta på adecconivå. på eliteserienivå falt han fullstendig igjennom- dessverre.

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


larscjoh

Knøttespiller
Ble medlem: 23 okt 03
Innlegg: 46

Lagt til: 01 des 06, 14:23

Kan ikke si at den gutten har mye eliteseriepotensial, var jo som ei sil i FFK når vi var i 1. og 2. div...

Men med engang motgangen kommer er det jo bare å legge opp, hva med å trene seg opp igjen???

Ikke mye vilje og tæl her nei....ikke noe tap for norsk toppfotball...


Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 01 des 06, 14:30
Jeg oppfordrer moderatorene til å slette larscjohs innlegg. Dette var ment som en takketråd til Jørgen, de som ikke mener han fortjener noen takk kan la være å skrive. Sannsynligvis er innlegget ment som en provokasjon, og jeg lar derfor dette kroneksemplet på lav sosial intelligens stå ubesvart inntil moderatorene forhåpentligvis gjør jobben sin.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 01 des 06, 14:32

Opprinnelig postet av Sarpingen
Jeg oppfordrer moderatorene til å slette larscjohs innlegg. Dette var ment som en takketråd til Jørgen, de som ikke mener han fortjener noen takk kan la være å skrive. Sannsynligvis er innlegget ment som en provokasjon, og jeg lar derfor dette kroneksemplet på lav sosial intelligens stå ubesvart inntil moderatorene forhåpentligvis gjør jobben sin.

Da synes jeg du bør lage en bedre overskrift til innlegget ditt hvis dette er ment som en takketråd


Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 01 des 06, 14:38
Endret: 01 des 06, 14:39
Det er mulig jeg burde gjort det, men de som leser innlegget mitt forstår vel hva jeg mener. Uansett mener jeg det er fryktelig unødvendig å tråkke på en ung spiller som sikkert ikke synes det er noe særlig å legge opp i så ung alder. Jørgen har gått skadet i mer eller mindre to år, så jeg tror nok ikke dette var første og beste løsning for han. La nå debatten ligge død! Skriv noe positivt til Jørgen hvis dere har lyst, hvis ikke la vær å komme med nedsettende karakterisitkker! 

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 01 des 06, 15:52

Dette var jo synd. Litt talentløst å si at han bare gir opp, det kommer jo helt ann på skaden det. Ække noe vits i å bruke mer tid på fotball om han komme til å være skadet mesteparten av tiden eller får varige mén.

Jeg har ikke sett han spille på 2.5 år tror jeg, så jeg kan ikke uttale meg om hvor god han er, men jeg husker han som en veldig god duellspiller med litt problemer med å lese spillet når det gikk fort. Det er jo ting som kan løsne med erfaring, og da ville han helt klart kunne blitt en eliteseriespiller.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 01 des 06, 16:47

Synd at JP gjir seg.

Men når man går så lenge skada og ikke blir bedre er det ingen annen utvei.

Skader kan skje alle. Men Jørgen har hatt maks uflaks!

Lykke til videre i livet ditt og god bedring anngående skadene.


spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 05 des 06, 09:54

Skikkelig synd at Jørgen P legger opp allerede nå. Visstnok en fotskade som har vært vanskelig å gi en presis diagnose på og som han har slått opp flere ganger. Dessuten har han fått en veldig interessant som gjør det umulig å kombinere med toppfotball.

 

Jørgen var variabel denne sesongen, fra det knallgode til det vinglete - men det siste skyldtes at han ble kastet utpå rett etter skader pga mange andre skader i troppen. På sitt beste helt suveren i lufta, rett og slett en tøff sjef som ofret seg for laget. Sånt setter alle pris på, det gjorde jo dere FFK-supportere da han spilte for dere også.

 

Det er alltid synd når spillere må legge opp i såpass ung alder. Han kunne jo ha spilt i ti år til. Kanskje han ringer Tore P. og lærer ett og annet om comeback senere?

Jørgen har en stor stjerne hos Sparta og supporterne. Det er i hvert fall helt sikkert! Han lovte i SA å holde god kontakt med klubben videre. Selv om han ikke kan spille kan han jo bidra på andre måter.

 

Takk for tida som spiller i Sparta, Jørgen!

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 12 des 06, 22:22

 

Dette var jo trist da.. Jørgen har jeg spilt sammen med selv i flere år, og sett ham dominere stort opp i gjennom.. Han viste vel at han ikke hadde det "lille ekstra" til å være i god nok helt i toppen av norsk fotball, men en habil og nyttig spiller var han hele tiden i FFK synes jeg.. Virka som han fikk "en ny vår" i Sparta, så klubben mister en god spiller på sitt nivå..

Jørgen kommer nok sterkere tilbake! Bare vent og se..

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3