Husk meg
Brukernavn
Passord

Simen Til Lillestrøm!?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

kimito

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 apr 04
Innlegg: 11

Lagt til: 01 des 06, 19:44
Opprinnelig postet av Dokka
Men lsk har ikke vist seg som det beste steget å ta for å komme ut i europa.
Det er bare å se på de spillerne de har hatt i år som ikke har fått så mange bud på seg.


Lillestrøm er vel fortsatt den klubben som har eksportert flest spillere (hvis ikke Brann har gått forbi i det siste...) til Europa ,vil jeg tro. Andersson forsvant jo til Hannover blant annet. At det ikke har kommet bud på Mifsud er ikke så rart med det ryktet han klarer å bygge for seg selv. Koren har nok fått tilbud, men han vil bare til en av de større ligaene.

Ellers er det ikke like lett å komme seg til Europa for norske spillere lengre. De må konkurrere med hele verden. Men å si at LSK ikke er et bra sted å gjøre det, er feil, all den tiden klubben er fokusert på å gi spillerne den muligheten (som et ledd i å lokke dem til seg naturligvis).

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 01 des 06, 23:26
Bare for å pirke litt: Vi går jo forbi og slår LSK ned i støvla til neste år, ihvertfall om vi snakker om budsjett. FFK får et budsjett på 80 mill til året, mens fugla bare 65 mille. Skjønner ikke hvorfor Brenne burde selges til en så liten klubb. Nei, skal Brenne gå, så bør det nok større klubber til enn LSK. Blir for dumt å gå til en mindre klubb i Norge.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 02 des 06, 10:16

Opprinnelig postet av seal_dm
Bare for å pirke litt: Vi går jo forbi og slår LSK ned i støvla til neste år, ihvertfall om vi snakker om budsjett. FFK får et budsjett på 80 mill til året, mens fugla bare 65 mille. Skjønner ikke hvorfor Brenne burde selges til en så liten klubb. Nei, skal Brenne gå, så bør det nok større klubber til enn LSK. Blir for dumt å gå til en mindre klubb i Norge.


Budsjett er kanskje ikke det mest viktige kriteriet når en fotballspiller vurderer sin egen karriere?

Nå har FFK vært 3 år i eliteserien. Vi har 8., 10. og 11. plass å vise til.  Lillestrøm er kanskje ikke en medaljegrossist i norsk elitefotball, men de har uansett hatt bedre sportslige resultater enn FFK i lang, lang tid...

Her er Lillestrøms plasseringer (FFKs i parentes) de siste åra:

2006 - 4. plass (8)
2005 - 4. plass (11)
2004 - 7. plass (10)
2003 - 7. plass
2002 - 7. plass
2001 - 2. plass
2000 - 6. plass
1999 - 4. plass
1998 - 8. plass

Vi må helt tilbake til 1998 før LSK faktisk havnet på den nedre delen av tabellen.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


tajo

Knøttespiller
Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 42

Lagt til: 03 des 06, 16:57
Hørte nå fra en kilde (kamerat av Ståle Solbakken) at Simen er solgt for 8 mill. til Lillestrøm!!

janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 03 des 06, 17:02

Artig at Simen som "kom hjem" kan ende opp med å ha flere MFK-kamper på samvittigheten enn FFK-kamper

 


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 03 des 06, 17:02

Det har jeg hørt også.. Men det er BARE ett rykte.. jeg tar det ikke alvorlig før det står i avisene, eller kommer på tven...

Men hvis dette er sant: bra eller dårlig? hva vil pengene blir brukt til tror dere??

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 des 06, 17:02
Endret: 03 des 06, 17:05
Opprinnelig postet av tajo
Hørte nå fra en kilde (kamerat av Ståle Solbakken) at Simen er solgt for 8 mill. til Lillestrøm!!

Hørt disse ryktene selv, men det blir litt tynt for meg når det kommer via Solbakken... Dessuten virker det som om at Morgan Andersen fortsatt er i England (britisk mobilsvarer) og Brenne er definitivt i Thailand på ferie.

Dog summen virker realistisk og innenfor det vi hele tiden har hevdet han i så fall vil gå for. Dersom dette stemmer, så kan Kanarifansen le av oss for at Brenne valgte dem, men vi kan le av deres latterlige drømmer om 2-3 millioner.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 des 06, 17:20
Endret: 03 des 06, 17:20
Opprinnelig postet av tajo
Hørte nå fra en kilde (kamerat av Ståle Solbakken) at Simen er solgt for 8 mill. til Lillestrøm!!

Og da kan ffksupporter.net avkrefte det ryktet: - Ønsker å bygge laget rundt Brenne

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 03 des 06, 17:20
Hmmm Holters... hvordan får du det til? Bra sak du har skrevet på forsiden :D

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 03 des 06, 17:44
"Les mer i morgendagens Fredriksstad Blad ;-)"

---------------------------

Norgesmester


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 03 des 06, 17:45

Opprinnelig postet av DrDRE
"Les mer i morgendagens Fredriksstad Blad ;-)"

Den synes jeg var morsom også... he he he

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 03 des 06, 17:59
Haha. Brilliant

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 des 06, 18:05
Godt å se at det ikke var hold i ryktene!!! Bra hvis vi kan bygge laget rundt Brenne slik som Morgan sa! Nå er alt opp til Brenne sjøl, så får vi håpe han har lyst til å væra med å spille oss opp blandt døm beste i landet!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 03 des 06, 18:06

Opprinnelig postet av DrDRE
"Les mer i morgendagens Fredriksstad Blad ;-)"


"Les omtrent det samme i morgendagens Fredriksstad Blad"

(bare vi har stokket om på setningene, gjort det vanskeligere å lese - og nekter å oppgi kilde) 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 03 des 06, 18:07

Bra,at Brenne blir

Tror Brenne vil heve seg neste sesong,med den økte konkuransen

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 03 des 06, 20:13
Opprinnelig postet av janrafn

Artig at Simen som "kom hjem" kan ende opp med å ha flere MFK-kamper på samvittigheten enn FFK-kamper

 

 

Mye som er artig her i verden. Artig at Brenne har skoret flere mål for FFK enn MFK f.eks. Artig at han gikk fra Moss for rundt en mill mens vi snakker om overgang på 5 mill - 8 mill.....

Artig er det hvis han velger å forlenge med FFK ;-)

 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 03 des 06, 21:05
Opprinnelig postet av SirLion
Hmmm Holters... hvordan får du det til? Bra sak du har skrevet på forsiden :D


Wild guess: Han ringte Morgan Andersen;)

Bra jobba. Ingen stor bombe at klubben vil bygge laget rundt sin kanskje beste spiller, dog...

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 03 des 06, 22:55
Opprinnelig postet av benksliter`n

Bra,at Brenne blir

Tror Brenne vil heve seg neste sesong,med den økte konkuransen

Hmm.... Står det noe sted at Simen blir?? De håper han blir ja.... Jeg er desverre fortsatt veldig redd for at han forsvinner om ikke så altfor lenge...

Vi får nok en del svar når han snart kommer fra Thailand..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 des 06, 23:05
frekkrik: Står noe her da

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 03 des 06, 23:51
Der har fb snappet opp det ffksupporter har skrevet om :P http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061203/FFK/112030065/1020/AKTUELT

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3