Husk meg
Brukernavn
Passord

Europacup og ståplasser

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 28 nov 06, 09:10

Noen som VET hvordan det blir med Plankehaugenfeltet i en eventuell europacup kamp ? Jeg kan vanskelig se hvordan de skal kunne plassere hele haugen ett annet sted på stadion hvis vi ikke kan benytte ståplassene.

Ellers så vil jeg si at plasseringen av PH feltet er bra, det er stort sett sånn det blir gjort verden over. Det eneste her er at vi blander stå og sitte på en tribune. Blir spennende å se hvordan det vil fungere.

Men trøkket er jeg ikke det minste i tvil om :-)

---------------------------

Frode
- FFK nr. 4 i tippeligan 06


Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 28 nov 06, 09:55

Jeg ser at du skriver VET her, så jeg burde vel egentlig ikke svare!

 

Men jeg TROR det er slik at så lenge det er et visst antall sitteplasser på feltet, så kunne det være en del ståplasser også. Tror Morgan nevnte noe om det på det info møtet som var ang plasseringa av PH feltet.  


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 28 nov 06, 09:58

Jeg håper du har rett :-)

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- ...vi er tilbake!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 nov 06, 13:04
Les her..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


Keano

Knøttespiller
Ble medlem: 19 sep 06
Innlegg: 45

Lagt til: 07 des 06, 16:24
Ja det skal ikke være noe problem det. Mener det hadde noe med prosentandelen ståplasser i forhold til sitteplassene eller noe i den duren.

---------------------------

There`s only ONE United


vedkasse

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 63

Lagt til: 14 des 06, 21:02
Opprinnelig postet av Keano
Ja det skal ikke være noe problem det. Mener det hadde noe med prosentandelen ståplasser i forhold til sitteplassene eller noe i den duren.


Det er kun sitteplasser. Men man kan jo selvfølgelig stå på sitteplassene.

---------------------------

We`re the boys who cause the trouble, and make the noise.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 des 06, 01:37

Opprinnelig postet av vedkasse
Opprinnelig postet av Keano
Ja det skal ikke være noe problem det. Mener det hadde noe med prosentandelen ståplasser i forhold til sitteplassene eller noe i den duren.


Det er kun sitteplasser. Men man kan jo selvfølgelig stå på sitteplassene.

 

Det er jo det PH vil gjøre da. Dessuten hadde det ikke vært krise om FFK bestemte seg for at PH-feltet skulle ha seter så lenge de hadd gjort som feks VIF gjør ang VG-svingen med unummererte plasser. Sjangsen for at vi hadde fått en plassering tilnærmet lik den vi hadde på gamle stadion tror jeg ville ha vært større også...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


vedkasse

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 63

Lagt til: 19 des 06, 18:38
Endret: 19 des 06, 18:39
Opprinnelig postet av Bob Page
Det er jo det PH vil gjøre da. Dessuten hadde det ikke vært krise om FFK bestemte seg for at PH-feltet skulle ha seter så lenge de hadd gjort som feks VIF gjør ang VG-svingen med unummererte plasser. Sjangsen for at vi hadde fått en plassering tilnærmet lik den vi hadde på gamle stadion tror jeg ville ha vært større også...


Det Start gjorde (for uten å prise opp kampen, men det er en annen sak) var å gi Menigheden et eget felt på sittetribunen med unummererte plasser(som du påpeker)    . Regner med Fredrikstad gjør det også.

---------------------------

We`re the boys who cause the trouble, and make the noise.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 des 06, 20:04

Opprinnelig postet av vedkasse
Opprinnelig postet av Bob Page
Det er jo det PH vil gjøre da. Dessuten hadde det ikke vært krise om FFK bestemte seg for at PH-feltet skulle ha seter så lenge de hadd gjort som feks VIF gjør ang VG-svingen med unummererte plasser. Sjangsen for at vi hadde fått en plassering tilnærmet lik den vi hadde på gamle stadion tror jeg ville ha vært større også...


Det Start gjorde (for uten å prise opp kampen, men det er en annen sak) var å gi Menigheden et eget felt på sittetribunen med unummererte plasser(som du påpeker)    . Regner med Fredrikstad gjør det også.

 

Nei, vi får ståplasser på den ene kortsiden. felt H

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


vedkasse

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 63

Lagt til: 20 des 06, 08:49

I Europacupen?

 

---------------------------

We`re the boys who cause the trouble, and make the noise.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 des 06, 09:05
Opprinnelig postet av vedkasse
I Europacupen?

1) FFK håper å få dispensasjon til å benytte ståplasser til UEFA-cupkamper.

2) Ståfeltet tar 1200 plasser. Det ligger til enhver tid lagret 800 seter på Fredrikstad stadion som man i løpet av noen timer kan feste ved hjelp av klikkfester på ståplassfeltet og dermed gjøre om dette feltet til sitteplasser. Dette tror jeg i utgangspunktet er ulovlig, da man av sikkerhetsmessige årsaker ikke har lov til å gjøre så stor endringer av anlegget før en enkeltkamp.

Ergo må FFK søke dispensasjon fra UEFA uansett hvilken løsning de går for, men sannsynligvis har de allerede hatt samtale med UEFA om temaet (eller hvem det er de må ha samtaler med).

3) Det er ingen forkjøpsrett til UEFA-cupkamper. Dersom man ikke får innvilget dispensasjon, så vil Plankehaugen bli plassert et annet sted på stadion. Mener å ha hørt/lest noe om familietribunen - hvor enn den det er.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 des 06, 00:30
Familietribunen er resten av kortsiden der PH står...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 21 des 06, 00:43
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av vedkasse
I Europacupen?
2) Ståfeltet tar 1200 plasser. Det ligger til enhver tid lagret 800 seter på Fredrikstad stadion som man i løpet av noen timer kan feste ved hjelp av klikkfester på ståplassfeltet og dermed gjøre om dette feltet til sitteplasser. Dette tror jeg i utgangspunktet er ulovlig, da man av sikkerhetsmessige årsaker ikke har lov til å gjøre så stor endringer av anlegget før en enkeltkamp.


Det stemmer, men vet ikke om det er snakk om et slikt system du snakker om hvor setene lett kan settes på. Det jeg derimot vet er at de har disse setene liggende, og de skal monterese når det blir Europa Cup.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 des 06, 00:50
Opprinnelig postet av Bob Page
Familietribunen er resten av kortsiden der PH står...

Da høres det veldig logisk ut at Plankehaugen blir plassert der dersom man ikke får dispensasjon? Synes du ikke?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 des 06, 00:51
Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Det stemmer, men vet ikke om det er snakk om et slikt system du snakker om hvor setene lett kan settes på. Det jeg derimot vet er at de har disse setene liggende, og de skal monterese når det blir Europa Cup.

Det blir Europacup allerede til året og disse klikkfestene har stått i media mange ganger. Spørsmålet er om UEFA godtar en slik endring før en enkeltkamp. FFK må nok søke dispensasjon uansett hvilken løsning de går for.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 des 06, 00:59

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Det stemmer, men vet ikke om det er snakk om et slikt system du snakker om hvor setene lett kan settes på. Det jeg derimot vet er at de har disse setene liggende, og de skal monterese når det blir Europa Cup.

Det blir Europacup allerede til året og disse klikkfestene har stått i media mange ganger. Spørsmålet er om UEFA godtar en slik endring før en enkeltkamp. FFK må nok søke dispensasjon uansett hvilken løsning de går for.

 

Disse setene til å klikke på skal kun brukes dersom FFK skal spille Champions leaque, Holters.

I Uefa cuppen vil man få dispensasjon dersom det kun er snakk om et fåtall ståplasser, slik det er tilfelle her.

Dessuten så er det vel svært lite sannsynlig at stadion blir utsolgt før vi kvalifiserer oss til videre spill i UEFA cuppen.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 des 06, 01:01
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1


Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Det stemmer, men vet ikke om det er snakk om et slikt system du snakker om hvor setene lett kan settes på. Det jeg derimot vet er at de har disse setene liggende, og de skal monterese når det blir Europa Cup.

Det blir Europacup allerede til året og disse klikkfestene har stått i media mange ganger. Spørsmålet er om UEFA godtar en slik endring før en enkeltkamp. FFK må nok søke dispensasjon uansett hvilken løsning de går for.


Disse setene til å klikke på skal kun brukes dersom FFK skal spille Champions leaque, Holters.

I Uefa cuppen vil man få dispensasjon dersom det kun er snakk om et fåtall ståplasser, slik det er tilfelle her.

Dessuten så er det vel svært lite sannsynlig at stadion blir utsolgt før vi kvalifiserer oss til videre spill i UEFA cuppen.

Jepp, men vi må fortsatt få dispensasjonen!

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 21 des 06, 01:03

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Det stemmer, men vet ikke om det er snakk om et slikt system du snakker om hvor setene lett kan settes på. Det jeg derimot vet er at de har disse setene liggende, og de skal monterese når det blir Europa Cup.

Det blir Europacup allerede til året og disse klikkfestene har stått i media mange ganger. Spørsmålet er om UEFA godtar en slik endring før en enkeltkamp. FFK må nok søke dispensasjon uansett hvilken løsning de går for.

 

Hva gjelder denne saken, så håper jeg at søknaden om dispensasjon blir avslått... 

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."

FFK and Wisla Krakow forever...


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 21 des 06, 01:06
Endret: 21 des 06, 01:07

Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
I Uefa cuppen vil man få dispensasjon dersom det kun er snakk om et fåtall ståplasser, slik det er tilfelle her.

 

10% av den totale kapasiteten kan definitivt ikke betegnes som "et fåtall ståplasser".

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."

FFK and Wisla Krakow forever...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 des 06, 01:08

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Bob Page
Familietribunen er resten av kortsiden der PH står...

Da høres det veldig logisk ut at Plankehaugen blir plassert der dersom man ikke får dispensasjon? Synes du ikke?

 

Jepp. Har også lest at hvis det må monteres seter, dvs 800 stk dvs vi er 400 i manko. Da vil de "spise" 400 seter av familietribunen og definere det som PH-feltet...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3