Husk meg
Brukernavn
Passord

Prøvespilleren Joel Lindpere (og Gallo)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 nov 06, 22:58

Vi har vel to mulig aktuelle spillere for FFK på dette tidspunktet,som kan diskuteres.

Lindpere.

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061116/FFK/111160066/1017/AKTUELT

Rykte om ung Senegalesisk spiss.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135817

 

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 19 nov 06, 22:59
Øy Holters du stengte tråden min! Da slutter jeg her ass.. Makan!! Hehe neida... Pierre Gallo kommer nok ikke, mens han andre er jeg spent på.. han lindpere eller hva han heter...

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 nov 06, 22:58
Endret: 19 nov 06, 23:12
Opprettet en egentråd for Joel Lindpere.

- Lindpere vurderes fortsatt av klubben, forteller Eggen til ffksupporter.net.

Fra internetts store informasjonskilde har vi klart å grave frem at Lindpere er en hurtig, venstrebent kantspiller og således burde være mest aktuell for venstrevingen. Eggen forteller at Lindpere er mer anvendelig enn som så:

- Lindpere kan også spille sentralt og på venstreback, så han kan være aktuell for oss, avslutter Eggen til ffksupporter.net.

Pierre Gallo ser det ikke ut til at blir FFK-spiller:

- Pierre Gallo får ikke noe kontraktsforslag av oss, forteller Knut Torbjørn Eggen til ffksupporter.net.

PS! "Den store ryktetråden" var ment for spillere/ryktere som ikke er bekreftet. Lindpere og Garro er i klubben og trener, så de kan vi godt ta i egne tråder.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 nov 06, 23:15
Endret: 19 nov 06, 23:19
kan ikke skjønne at vi kan ha behov for enda en venstrekant.. høres ut som eggen å kjøpe inn spillere til plasser der vi ikke trenger de.. hvorfor hører vi ikke noe om en ny høyreback f.eks?

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 nov 06, 23:22
Endret: 19 nov 06, 23:23
Opprinnelig postet av Husgutt
kan ikke skjønne at vi kan ha behov for enda en venstrekant..

Personlig fikk jeg en Multaharju-feeling - bare speilvendt. Eggen fortalte at Lindpere kan brukes på venstre kant, sentralt (indreløper) og venstreback, dvs noe ala Multaharju. Typiske potetegenskaper som Eggen har sansen for. Han liker jo å omskolere spillere, så jeg blir ikke forundret om Lindpere brått er vår nye venstreback-backup.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 nov 06, 23:43

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Husgutt
kan ikke skjønne at vi kan ha behov for enda en venstrekant..

Personlig fikk jeg en Multaharju-feeling - bare speilvendt. Eggen fortalte at Lindpere kan brukes på venstre kant, sentralt (indreløper) og venstreback, dvs noe ala Multaharju. Typiske potetegenskaper som Eggen har sansen for. Han liker jo å omskolere spillere, så jeg blir ikke forundret om Lindpere brått er vår nye venstreback-backup.

Ja,må vel si at jeg også sitter med den samme følelsen her. På midtbanene har har vi jo nok belegg nå når Ivorianerene har kommet. Hmmmm....blir mer å mer bekymret for at Brenne og Bjørkøy skal forsvinne

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 nov 06, 09:44
Hvis Lindperre er ganske god så syns jeg vi skal hente han. Å ha han som backup på venstreback gjør ingenting, heller han enn Tamas og Multe! Håper også han er så god at han kan kjempe om en plass på midten!

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 20 nov 06, 10:12
Betryggende dog at Gallo ikke fikk kontrakt, så sant han ikke har forbedret seg massivt de siste par årene i Sverige så er han ikke i nærheten av å være god nok.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 20 nov 06, 11:36
Endret: 20 nov 06, 11:36
Pokker kan vi ikke satse på noen norske juniorer som backup på venstrekanten. Vi har jo allerede Bertelsen som soleklart 1. valg og Bjørkøy som aktuell backup. Lei av at klubben er ute å henter stalfyll med alle mulige nasjonaliteter!!!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 20 nov 06, 12:50
Endret: 20 nov 06, 12:50

La begge gå.

Ingen av de er vel klare kvalitets forsterkninger, men snarere kvanitet for å skape stallbredde

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 24 nov 06, 10:17
Er det noen som har hørt noe mer om disse to??? Om de er sent hjem eller om de får kontraktforslag...

---------------------------

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 24 nov 06, 10:40
Gallo er vel sendt hjem? Mener jeg leste det et sted.

---------------------------

Fredd


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 24 nov 06, 11:29
Opprinnelig postet av dracula

La begge gå.

Ingen av de er vel klare kvalitets forsterkninger, men snarere kvanitet for å skape stallbredde



Må si at jeg sitter med den følelsen jeg og, men: Hva vet vi egentlig om det. Har du vært i Estland og fulgt ham? En snurt av en treningskamp er da ikke nok til å dømme ham? Om han viser seg å være bra kan vi vel ikke si noe på det. Da synes jeg det er bedre å kritisere bedømmelsene til Eggen hvis det viser seg at du fikk rett.. For å være helt ærlig så tror jeg mer på Pierre Gallo, men er mer i tvil om han er den allrounderen som Eggen etterlyste.
Skjønner egentlig ikke hvorfor Eggen vil ha en allrounder nå. Det er en offensiv back han trenger, samt en klippe i midtforsvaret.

Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 29 nov 06, 18:25

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061129/FFK/61129009/1009/AKTUELT

 

Søkte litt på nettet og fant dette:

"His most recent club was FC Flora Tallinn, before the club kicked him out of the team for countinous insulting of a referee, and is now on the transfer-list looking to find a new team for the 2007 season, to date has had trials with a few Scandinavian teams (GAIS, Fredrikstad)."

http://en.wikipedia.org/wiki/Joel_Lindpere

 

Man må ha slengt en del etter dommer`n for å bli kaste ut av klubben. Hva har han gjort? Noen som vet...?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3