Husk meg
Brukernavn
Passord

To unge lovende spillere fra Elfenbenskysten?

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 nov 06, 09:11
Virker jo som at begge skriver under idag eller i morra!!! Det er konge, døm har visst imponert skikkelig på trening!! En eller 2 forsvarspillere nå så er vi bra!!!

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 18 nov 06, 11:57
Nå mÅ dere hente disse 2 spillerne FFK!
De blir gull verdt. Mulig at vi også kan bruke alle våre spillere utenfor eu fremover også.LIllestrøm har jo klaget, og mener det er diskriminering at de ikke får brukt alle sine spillere utenfor Eu.Håper på lovendring!

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 18 nov 06, 13:13
Virker jo veldig lovende det her. Fint å se at Morgan Andersens kontaktnett gir resultater.

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 18 nov 06, 20:03
regner med west får lov å snakke med andre klubber hvis disse to signerer.

mackie har enormt potensiale og kan plutselig bli en viktig brikke mens west går skadet mer eller mindre hele året.

west bør gå, hvis han vil.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 18 nov 06, 20:05
men mackie spiller vel i den posisjonen som Fofana er tiltenkt eller?

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 18 nov 06, 22:33

Klubben må kvitte seg med enten Brian West eller Mackie hvis de guttene blir signert.  Og der ville jeg ha valgt å selge West.

Grunner er som følger

West er skadeutsatt og dermed ikke får trent seg opp til toppformen

West er 28, Mackie er 20 (bedre potensiale)

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 nov 06, 23:31
McDonald spilte ikke kampen mot Kvik Halden i dag. Han spilte den første kampen, og har ikke sett det stå noen steder at han er syk, skadet eller reist på ferie. Og når det virker som klubben går for Fofana, som spiller i samme posisjon, kan det kanskje bety at McDonald allerede har fått beskjeden av FFK om å finne seg en ny klubb?

Jeg håper virkelig McDonald får bli i FFK. Han har hatt noen imponerende innhopp i høst og viser at han er et kjempetalent som allerede kan være i stand til å dominere på Tippeliga-nivå. Likevel har jeg på følelsen at han blir et offer for den diskriminerende regelen om antall spillere utenfor EU. Dessverre.

Det er jo nesten komisk om McDonald blir sendt på dør fordi han har "feil" pass, mens Miika Multaharju blir værende i klubben bare fordi han er så heldig å være finsk. Jeg trodde det var fotballferdighetene som skulle være avgjørende...

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 nov 06, 09:05
Opprinnelig postet av Costanza


Det er jo nesten komisk om McDonald blir sendt på dør fordi han har "feil" pass, mens Miika Multaharju blir værende i klubben bare fordi han er så heldig å være finsk. Jeg trodde det var fotballferdighetene som skulle være avgjørende...


Nå er det vel litt tidlig å trekke noen slutninger av at McDonald IKKE spilte kampen mot Kvik igår.

Og; det er jo ikke noe annet enn et luksusproblem (for klubben) å ha flere enn to gode spillere fra land utenfor EU. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 nov 06, 09:55
Jeg trur Mackie hadde spilt i går hvis han hadde hatt mulighet! Var nok en grunn til at han ikke spilte... Vi ville jo rykke opp og spille med det beste laget! Jeg trur ikke Mackie har fått beskjed om å finne seg en ny klubb!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 nov 06, 11:01
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Costanza


Det er jo nesten komisk om McDonald blir sendt på dør fordi han har "feil" pass, mens Miika Multaharju blir værende i klubben bare fordi han er så heldig å være finsk. Jeg trodde det var fotballferdighetene som skulle være avgjørende...


Nå er det vel litt tidlig å trekke noen slutninger av at McDonald IKKE spilte kampen mot Kvik igår.

Enig. Det er derfor jeg ikke trekker noen slutninger, men tenker litt høyt om hva som kan være tilfelle...

FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 19 nov 06, 11:33
Tror Mackie blir...det kan fort bli West som må finne seg en ny klubb. Men det vil tiden vise.

---------------------------

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"


tajo

Knøttespiller
Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 42

Lagt til: 19 nov 06, 11:58
Mackie blir ikke! Har iflg FB sluttet allerede

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 nov 06, 12:02
Endret: 19 nov 06, 12:06
Da gikk det som flere har fryktet: Mackie er ferdig i klubben.

DonStian

Knøttespiller

Ble medlem: 08 nov 06
Innlegg: 26

Lagt til: 19 nov 06, 12:02

slo meg på minuttet!

Da får vi håpe at det blir en klubb hvor han ikke kommer til å terrorisere FFK ihvertfall...
Mackie har blitt mett allerede ser det ut som ja, ffk karrieren kunne ikke ta ham til noe mer

 

lykke til videre


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 nov 06, 12:02
litt overraskende at det var han som ville bort. lykke til videre Mackie!

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 nov 06, 12:07
Håper ikke han går til noen annen norsk toppklubb og slår til der...

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 19 nov 06, 12:25

Opprinnelig postet av Costanza
Håper ikke han går til noen annen norsk toppklubb og slår til der...

 

Skal jeg være helt ærlig så håper jeg han gjør det.

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 nov 06, 12:27
Opprinnelig postet av A.Scheie

Opprinnelig postet av Costanza
Håper ikke han går til noen annen norsk toppklubb og slår til der...

 

Skal jeg være helt ærlig så håper jeg han gjør det.

Jeg også. Jeg ser for meg Start. ;)

Dette komme ikke som noen overraskelse. McDonald skal ikke ha vært den mest disiplinerte spilleren. Han og Eggen skal ikke ha hatt verdens beste tone. Synd, for talentet er definitivt der!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 nov 06, 12:30
Endret: 19 nov 06, 12:31
Jeg håper FFK klarer å forvalte talentene fra Elfenbenkysten, hvis de skriver under, på en langt bedre måte enn med McDonald.

Mitt inntrykk er at FFK og Knut Torbjørn Eggen ikke er spesielt flinke til å forholde seg til fotballspillere som ikke er helt A4 og har en litt annerledes mentalitet, men likevel er veldig gode fotballspillere. Først var det Olof Watson. Nå Yherland McDonald (som er et enda større talent og jeg tror kan bli virkelig stor i de rette omgivelsene).

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 nov 06, 13:07
må bare si at mcdonald har vært veldig spess. person.. bare han harket var han syk eller skadet..  flere ganger har han liksom ikke villet selv.. så det er ikke bare eggen som har skylden for noe her, men også mc selv

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3