Husk meg
Brukernavn
Passord

Europa neste...

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 24 nov 06, 13:18

Ønskeliste i prioritert rekkefølge:

 

1.) Standard Lierse

2.) Standard Lierse

3.) Blackburn

4.) Tottenham

5.) Roma


MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 24 nov 06, 13:33
Hadde vært gøy med Hearts. Et halvbra lag som trekker ok med folk, og som vi har gode muligheter for å slå.

---------------------------

-exit body, exit mind-


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 24 nov 06, 13:40
Shadar, om vi skal ha noe håp om å pisse på Rekdal igjen bør vi nok unngå Standard Liege. Vår venn fra Møre har blitt trener for Lierse S.K.

Men uansett, alle mann til Belgia.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 24 nov 06, 14:44
Ok.. Da var det visst feil Lierse :) Kanskje ennå godt at det ikke var standard, for de er vel rimelig gode?

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 24 nov 06, 16:39
Lurer på hva "ønsker ikke å reise rundt i Europa å bli pissa på" er på belgisk jeg? For det blir vel hva Reka vil si når Lierse taper mot FFK i E-cupèn he he he.....

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 25 nov 06, 18:43
Opprinnelig postet av benksliter`n
Lurer på hva "ønsker ikke å reise rundt i Europa å bli pissa på" er på belgisk jeg? For det blir vel hva Reka vil si når Lierse taper mot FFK i E-cupèn he he he.....


"Belgisk" er vel nederlandsk (flamsk), fransk eller tysk... Reka kan vel iallefall tysk og sannsynligvis nederlandsk, siden Lierse kommer fra byen Lier i Antwerpen-området og der snakker de nederlandsk/flamsk (eller obskure dialekter...).

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 25 nov 06, 19:06
Opprinnelig postet av Per Egil
Shadar, om vi skal ha noe håp om å pisse på Rekdal igjen bør vi nok unngå Standard Liege. Vår venn fra Møre har blitt trener for Lierse S.K.

Men uansett, alle mann til Belgia.


Det oppklarte jo en del ja, har lurt en stund på det der med at de lå sist på tabellen. All den tid jeg mente å huske at standard liege var et lag som vanligvis pleier å være med å kjempe i toppen.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 26 nov 06, 13:24
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Noe i Skottland hadde vært bra. 1kr over med Ryan Air.

Når vi dro over fra Sâve i Gøteborg for å se Skottland-Norge kom denne kommentaren fra flypersonalet. No more alcohol on this plane. Flydd over for å møte Rangers hadde vært konge.


Hehe, så dem gikk rett og slett tom for alkohol på flyet!? Joa, høres artig ut å dra til Skottland, regn med meg!

Nei,alle passasjerene hadde fått nok. 20 meter dokø i hver ende.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


DonStian

Knøttespiller

Ble medlem: 08 nov 06
Innlegg: 26

Lagt til: 26 nov 06, 16:01
Endret: 26 nov 06, 16:02

Roma er vel heller urealistisk Shadar, tror ikke de klarer å drite såpass på draget at de går glipp av CL plass under Spaletti, men en bortetur til toscana kan fort bli en realitet, Livorno eller Fiorentina kan begge havne i Uefacupen, eller Milan hvis de fortsetter sin flotte form litt lenger..

 

 


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 26 nov 06, 21:50
Opprinnelig postet av DonStian

Roma er vel heller urealistisk Shadar, tror ikke de klarer å drite såpass på draget at de går glipp av CL plass under Spaletti, men en bortetur til toscana kan fort bli en realitet, Livorno eller Fiorentina kan begge havne i Uefacupen, eller Milan hvis de fortsetter sin flotte form litt lenger..

 

 



Jeg skal ikke begynne å gråte hvis de får Milan eller Fiorentina på besøk :)

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 28 nov 06, 14:18
Ja hadde vært morro det, men jeg håper på litt mer nøytal motstander, så vi ihvertfall har en fair sjans til å komme oss videre. Det må jo være målet!! Lierse er en fin motstander. Føler for å pisse litt mer på Rekdal!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Snart ny Stadion... JIPPI -



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3