Husk meg
Brukernavn
Passord

Plassering av Plankehaugen på nye stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 09 nov 06, 14:54
Jeg klarer ikke stå en hel kamp, men pleier å sitte ved siden av plankehaugen for det er så god stemning. Denne utrolig dårlige plasseringen av ph på nye stadion er jo alt for dårlig. Jeg vil sitte på langsida, for jeg vil faktisk se kampen. Vil ha de syngende supporterne ved siden av meg. Er meget skuffa over dette, at penger betyr mer enn stemning på stadion. Er dette helt avgjort eller går det ann å klage?

---------------------------

Cupfinale 2006, jeg er der


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 09 nov 06, 15:38

Opprinnelig postet av Dokka
Jeg klarer ikke stå en hel kamp, men pleier å sitte ved siden av plankehaugen for det er så god stemning. Denne utrolig dårlige plasseringen av ph på nye stadion er jo alt for dårlig. Jeg vil sitte på langsida, for jeg vil faktisk se kampen. Vil ha de syngende supporterne ved siden av meg. Er meget skuffa over dette, at penger betyr mer enn stemning på stadion. Er dette helt avgjort eller går det ann å klage?

Det viktige er de som faktisk står og synger. Om du liker å sitte ved siden av PH, vil ikke dine ønsker bil prioritert. Det viktige for de som skal stå og synge er hvor det er best for dem, og ikke de som liker å sitte nær dem.

Det viktige er det at akkustikken og de stående og syngende fans sine ønsker.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 09 nov 06, 16:38
Endret: 09 nov 06, 16:39

Helt enig Jonek. Men nå begynner jeg virkelig å bekymre meg for det nye Plankehaugenfeltet. I prislisten på de ulike tribunedelene som nå er lagt frem, står det: Plankehaugen kr. 1300(det er jo greit). Men det som bekymrer meg er at det står"øvre del". Hva betyr det? At Plankehaugen blir plassert som en lang tarm overst, med seterader nederst. Alle vet at et supporterfelt er bedre høyt enn langt!!! 

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 09 nov 06, 16:46
Så plankehaugen vil sitte langt bak der de er plassert? Trodde de i ph ville se kampen også jeg. syns det er naturlig at supporter gjengen sitter bra plassert, likte plasseringa på gamle stadion jeg.

---------------------------

Cupfinale 2006, jeg er der


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 09 nov 06, 16:50

Opprinnelig postet av Dokka
Så plankehaugen vil sitte langt bak der de er plassert? Trodde de i ph ville se kampen også jeg. syns det er naturlig at supporter gjengen sitter bra plassert, likte plasseringa på gamle stadion jeg.

 

Er det noen her som sier vi vil "sitte langt bak der"?

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 09 nov 06, 16:51
Dette begynner VIRKELIG, å bekymre meg også.

---------------------------

Hvem ler av hvem nå, Bastionen?

"Plankehaugen fikk Bastionen til å høres ut som en dårlig utgave av pensjonerte slakteres bygdekor til sammenlikning"


Hoxmeister

Knøttespiller

Ble medlem: 31 mai 06
Innlegg: 74

Lagt til: 09 nov 06, 16:56
Endret: 09 nov 06, 16:57

Opprinnelig postet av Martin_
Dette begynner VIRKELIG, å bekymre meg også.

 

Sjekk ut denne!

Vi skal ha felt H

 

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061109/FFK/61109004/1009/AKTUELT#


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 09 nov 06, 16:58
Endret: 09 nov 06, 16:59
Skulle akkurat til å poste linken selv.

Dette er etter min mening tragisk. Vi blir som en lang stripe bortover kortsiden, som vanskeliggjør både ordentlig trøkk, og at alle får med seg sangene som skal synges fortest mulig. I tillegg vil det utpå sidene GARANTERT bli færre som synger, iog med at det står færre mennesker der. Helt utrolig av FFK.

---------------------------

Hvem ler av hvem nå, Bastionen?

"Plankehaugen fikk Bastionen til å høres ut som en dårlig utgave av pensjonerte slakteres bygdekor til sammenlikning"


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 09 nov 06, 17:09
Men hvordan kan de plassere ph der? Noe vi kan gjøre for å klage?

---------------------------

Cupfinale 2006, jeg er der


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 nov 06, 17:44

Opprinnelig postet av Dokka
Men hvordan kan de plassere ph der? Noe vi kan gjøre for å klage?

Tviler jeg på, men i tilfellet må Lars Thoresen ta tak...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 09 nov 06, 17:44

Stemmer dette, så er det bare helt utrolig.

Når det ble kjent at vi skulle få ny stadio, ble det sagt at Plankehaugen er våre viktigste supportere. Dermed fikk styret i supporterklubben et ord med i laget når plassering og annen tilrettelegging skulle planlegges. Ingen tvil den gangen om hvor vi ville stå. Hvordan feltet skulle se ut osv osv...for å skape det ultimate supporterfelt.

Sjokket var derfor stort når Morgan la inn en sjarmoffensiv for å få våre medlemmer til å godta bakmål løsningen. Sjokket ble vel enda større da det viste seg at styret i Plankehaugen allerede hadde resignert.

Men......greit nok. Klubben får vel inn flere tiltrengte kroner. Pluss at Morgan sa at dette blir vår egen tribune som vi kan bestemme helt hvordan vi vil "innrede". Da blir det nok ganske bra da tenkte jeg, og håpet at Styret i Plankehaugen ville ta tak i utforminga av feltet vårt. Plassert på øverste del? Har vi ikke hatt noe å si alikevel? De aller fleste vet at et supporterfelt absolutt bør være høyt.

Nå lurer jeg bare fælt på neste "move";) Bli det utenfor stadion, uten at Plankehaugen reagerer?

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 09 nov 06, 17:46
Det neste som skjer er vel at plankehaugen må sitte, får ikke lov å stå lenger.

---------------------------

Cupfinale 2006, jeg er der


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 09 nov 06, 18:02
Helt utrolig. Hvor er styret? Er dette virkelig godtatt som løsning! Jeg står iallefall ikke til året, isåfall. Dette suger bigtime!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 09 nov 06, 18:09
de som skal sitte ved siden av plankehaugen vil vel ikke komme til å se mye!! Hvor er bortesupporter feltet da?

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 09 nov 06, 18:34
Hva skjer? Slik jeg ser det, så er dette uakseptabelt plassering av klubbens mest dedikerte supportere!!

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 09 nov 06, 18:42
Bare for å prøve å se en positiv ting: formen kan jo gjøre det slik at de mest ivrige kan samle seg på midten da. Så kan de som ikke synger (som vi sikkert aldri kommer til å bli kvitt) stå utover på sidene... Eller??

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 09 nov 06, 18:59

Opprinnelig postet av Marie
Bare for å prøve å se en positiv ting: formen kan jo gjøre det slik at de mest ivrige kan samle seg på midten da. Så kan de som ikke synger (som vi sikkert aldri kommer til å bli kvitt) stå utover på sidene... Eller??

Jeg begynner å tro jeg Marie, -at målet til FFK`s ledelse er å "fase" ut hele Plankehaugen.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 09 nov 06, 21:59
Opprinnelig postet av Marie
Bare for å prøve å se en positiv ting: formen kan jo gjøre det slik at de mest ivrige kan samle seg på midten da. Så kan de som ikke synger (som vi sikkert aldri kommer til å bli kvitt) stå utover på sidene... Eller??


I praksis har dette ingenting å si, mange av de som ikke er så ivrige kommer til å samle seg på midten uansett.

Skandale!

---------------------------

Hvem ler av hvem nå, Bastionen?

"Plankehaugen fikk Bastionen til å høres ut som en dårlig utgave av pensjonerte slakteres bygdekor til sammenlikning"


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 10 nov 06, 09:28

Jeg er bekymret for Plankehaugens evne til å få med seg hovedtribunen på å svare på alle sangene/ropene. På Stadion satt de jo ovenfor hverandre. Er det tenkt slik at de, gjennom en midtplassering, skal få med seg begge langsidene?

Jeg merker jeg er skeptisk. Jeg synes det er viktig at Plankehaugen blir hørt høyt og tydelig. De skal jo heie laget frem. Worst case scenario blir jo at laget presterer dårligere med mindre lyd fra tribunene, og da går den økonomiske vinninga opp i den sportslige spinninga. Jeg tviler på at dette er tatt med i regnestykket til "styrespekulantene". `

Uansett, jeg håper jeg tar grundig feil, og at alle tribunene synger for full hals slik at vi kan måle oss med Brann, og at spillerne ikke tør annet enn å vinne.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 10 nov 06, 10:57

Opprinnelig postet av Dokka
Så plankehaugen vil sitte langt bak der de er plassert? Trodde de i ph ville se kampen også jeg. syns det er naturlig at supporter gjengen sitter bra plassert, likte plasseringa på gamle stadion jeg.

Vi sitter ikke, men står!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24